Kirjoittaja Aihe: Kuopion miitit 2023!  (Luettu 5985 kertaa)

Cottoncandy

Kuopion miitit 2023!
« : 02.01.2023, 18:11 »
Hox, ollaan vaihdettu parittomista parillisiin viikkoihin!

Kuopion miitit kokoontuvat 15.1 alkaen joka toinen sunnuntai, eli parillisina viikkoina, klo 14.00 alkaen Ale pupin yläkerrassa, jos ei toisin sovita. Pöydässä usein tunnusmerkkinä jonkun sortin pehmolelu. Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat miittailijat!
(paikan osoite on Kauppakatu 16, 70100 Kuopio)

Discord-linkkiä, siellä usein tarkemmin sovitaan miiteistä, ts kysytään onko kukaan menossa:
https://discord.com/invite/vpbQ2bVa2g
Tämän pitäisi toimia, mutta heittäkään viestiä tänne, tai minulle @ pinkcottoncandybar jos ei!
« Viimeksi muokattu: 26.12.2023, 21:06 kirjoittanut Cottoncandy »

Cottoncandy

Vs: Kuopion miitit 2023!
« Vastaus #1 : 02.01.2023, 18:12 »
(lisään päivämäärälistan kun joudan. Reissussa ja kiire.)

Sookie

Vs: Kuopion miitit 2023!
« Vastaus #2 : 05.01.2023, 19:31 »
Eiii! Tai siis jooo! Mie olin vaan jo kalenteroinut nuo parittomat viikot ja järkännyt niin, että pääsen, ja nyt ehdin jänistää, kun muka menee niin ”vaikeaksi”.
Syy se on tekosyykin himmailla elämässä ja miettiä sitten kiikkutuolissa, että kyllä miekin kerran meinasin ihan tehdä mitä haluan. :))

Enköhän mie saa itseni ja kalenterini kasattua ja näemme parillisen viikon sunnuntaina.
-Sookie-

Cottoncandy

Vs: Kuopion miitit 2023!
« Vastaus #3 : 07.01.2023, 15:05 »
Parittomien viikkojen sunnuntaisin on ollut nyt tuota savon shibarin shibariharrastusta, jossa monet käyvät niin ollut sikäli hankala päivä niin päädyttiin siirtoon.  :(

On ollut myös juttua, että alettaisiin pitää after work miittejä, keskiviikot ois eniten sopiva päivä ihmisillä. Mutta mie oon reissussa vielä niin en ehdi henk koht nyt laittaa mitään pyörimään niin jätin tän auki vielä tän ketjun osalta. :D

Ainiin ja unohdin heittää, että tervetuloa myös discord serverille, multa saa kutsulinkin täällä tai discordissa: PinkCottonCandyBar#4551

Joo ei mee vahvasti tää tiedoituspuoli vielä lomalla.  ;D

Cottoncandy

Vs: Kuopion miitit 2023!
« Vastaus #4 : 15.01.2023, 11:31 »
Ja tänään ois tarkoitus pitää miittiä. Ite en mene, ollut migreeniä niin pitää levätä.

Sookie

Vs: Kuopion miitit 2023!
« Vastaus #5 : 15.01.2023, 13:33 »
Onko joku menossa? Mie oisin tulossa ekaa kertaa ja ois kyllä kiva, jos ois muitakin. Keskusteluista tulisi ehkä antoisampia. 😊

Sookie

Vs: Kuopion miitit 2023!
« Vastaus #6 : 15.01.2023, 14:38 »
Täällä olen! Ei ole pehmoja pöydällä, kun en arvannut ottaa mukaan! Mutta jos nyt joku tänne eksyy, niin mie oon se eksyneen oloinen joka katselee toiveikkaana ympärilleen.

TeknoMaagi

Vs: Kuopion miitit 2023!
« Vastaus #7 : 15.01.2023, 15:38 »
Olin ajatellut että vois pitkästä aikaa käydä, mutta päivä sitten meni ihan eri suuntaan...

Olikos sitä paikalla muita kuin Sookie, vai jäikö hänelle ekaksi miittikokemukseksi hyvinkin erilainen kerta?

Sookie

Vs: Kuopion miitit 2023!
« Vastaus #8 : 15.01.2023, 15:54 »
Ei ainakaan kukaan kysellyt, että olenko kulttuuriharrastaja eli tulkitsin, että olen edelleen ainoa tietämäni kinky maailmassani.
Noo, selvisin tilanteesta (olen minä ennenkin (joskus kauan sitten) käynyt baarissa. Ja ainakin uskalsin mennä. ( Turha ois kuvitella osallistuvansa joskus bileisiin, jos ei sunnuntaina pubiin uskalla).

Päätin ottaa tilanteesta irti sen minkä pystyin eli luin pätkän Isän kädestä, kuvittelin kaikkea viattomista sivupöytiin osuneista ja totesin, että tavallaan tämä on subiksi itsensä identifioivalle kasvattava kokemus: Aina ei saa mitä odottaa ja toivoo.

Ehkä yritän joskus uudelleen.

Cottoncandy

Vs: Kuopion miitit 2023!
« Vastaus #9 : 18.01.2023, 13:27 »
Ite koitan ainakin seuraavaan päästä paikalle, ellei nyt kroppa taas estä. 😁 Seuraava tosiaan ois 29.1, koitan päivitellä näitä tässä kun kiireltä ehdin jne

TeknoMaagi

Vs: Kuopion miitit 2023!
« Vastaus #10 : 27.01.2023, 15:11 »
Taitaa jäädä tulevakin miitti välistä. Sen verran aikaiseen, että en ole vielä ehtinyt paikkakunnalle palata reissusta.

Sookie

Vs: Kuopion miitit 2023!
« Vastaus #11 : 28.01.2023, 15:16 »
Oispa mukavaa tavata livenä joku! Itse ajelen paikalle pienen matkan päästä niin ois kiva, jos meetissä olisi oikeasti joku toinenkin paikan päällä.
Toki olen hyvin viihtynyt oman pääni sisällä vietetyissä meeteissäkin(aamun painimeet eteni niin kuumaksi, että en ole ihan varma päätyvätkö haikailemaan Tampereen painimiitit koskaan siten), mutta päänsisäiseen meetiin voin osallistua ilman erityistä vaivannäköä (vaivan, jonka mieluusti näen, jos sitä ei heitetä päin näköä).
Ilmaiskaa ihmeessä itsenne, jotka aiotte paikan päälle, niin tiedän, etten ole yksin!

Cottoncandy

Vs: Kuopion miitit 2023!
« Vastaus #12 : 28.01.2023, 19:46 »
Yass! Mie ainakin tulen ja yksi kaveri.  :)

Sookie

Vs: Kuopion miitit 2023!
« Vastaus #13 : 29.01.2023, 14:11 »
Miulta jää tämä väliin logistisista haasteista johtuen.

TeknoMaagi

Vs: Kuopion miitit 2023!
« Vastaus #14 : 05.02.2023, 10:56 »
Sunnuntai päivä tuli vapaaksi, mieleen juolahtaa että olisiko tänään mahdollisuus osallistua miittiin... Noh, näköjään pariton viikko. 😁 Ei siis tänään(kään) onnistunut.