Baarin kannatusmaksut
Ja nythän niitä Libidexin kuteita on näytillä - ihan mallin päällä!http://photour.net/project-l-part-24-hike-in-helsinki-ii/
Hmmh... lasketaanko se sitten, jos menee "normibaariin" kumeissa...
Lainaus käyttäjältä: Khyanna - 23.06.2014, 22:50Hmmh... lasketaanko se sitten, jos menee "normibaariin" kumeissa... No mutta, miksei? Been there, done that - sehän se vasta hauskaa onkin, varsinkaan kun ei niitä oikeasti asialle vihkiytymätön katso pahasti, vaan lähinnä "wau, kylläpä kiiltää" -mentaliteetilla. Eri asia toki jos päällä on sitten asuste, jonka ainoa funktio on olla tuhma. Normivaatteisiin yhdistelemällä catsuit menee baarissa mukisematta miehenkin päällä, juuri kuten Bambi kirjoittikin. Kiilto säväyttää.
Törmäsin tähän projektiin juurikin Libidexin kautta! Ja olin kateellinen, kun saitte niitä sponssivaatteita. Itse laitan latexia goottibileisiin, herättää huomiota vain hyvällä tavalla. Tarkoituksena olisi ostaa ihan perusmallinen latextoppi, jota voisi pitää farkkujen kanssa baarissa yms!
Lainaus käyttäjältä: Khyanna - 23.06.2014, 22:50Hmmh... lasketaanko se sitten, jos menee "normibaariin" kumeissa... Lasketaanhan toki... sinne vaan.
Lainaus käyttäjältä: Raippa - 09.07.2014, 18:53Lainaus käyttäjältä: Khyanna - 23.06.2014, 22:50Hmmh... lasketaanko se sitten, jos menee "normibaariin" kumeissa... Lasketaanhan toki... sinne vaan.No olen mä muutaman kerran ollutkin..