En nyt viitsinyt tässä hirmuisesti päivitellä koska, no, kolmoispostaus on aika noloa. Kaikkia todennäköisyyksiä vastaan luovutan kuitenkin viimein, kun kukaan ei ole postannut mitään, ja teen tilannepäivityksen.
Eli.
Osa kolme kuvattiin pikaisesti tuttavan autohallissa, jossa malli pääsi leikkimään hieman korjausmiestä:
http://photour.net/project-l-part-3-auto-garage/Seuraavat kuvaukset järjestetään ensi viikolla. Tämä pieni epäsäännöllisyys tähän väliin johtuu nilkan hermovauriosta, joka on oikutellut erittäin pahasti viime päivinä. Koska hinku kuvata on kuitenkin eksponentaalisesti kasvava, on projektia pakko jatkaa.
Olen myös postittanut Uudenmaan taidetoimikunnalle apurahahakemuksen projektiani varten toivoen varoja pääasiassa kuvausasusteihin, näyttelykuluihin ja kunnolliseen monitoriin, jotta käsitelty kuva vastaa tulosteen lopputulosta. Toki tämä nykyinenkin Dellin monitori on hyvä ja hyvin kalibroitu, mutta tästä on pienen kokonsa vuoksi kovin hankala tihrustaa pikselintarkasti.
Ja suurimpana muutoksena harkitsen vakavasti, että etsisin vapaaehtoisia, kaikenkokoisia naismalleja joilta löytyy lateksikuteita omasta takaa, iältään 20-30 vuotta, mukaan projektiin. Rahapalkkiota en voi luvata, sillä olen itse köyhä, nuori taiteilija. Kuvat jatkavat Project L:n linjaa, eli kuvia täysin arkipäiväisistä asioista, välttäen seksuaalisuutta ja sen ylenpalttista ilmaisua, antaen lateksista elegantin, viattoman ja mielenkiintoisen kuvan. Kiinnostuneet voi heittää vaikka privaviestiä tai kysellä lisätietoja tässä langassa. Itsehän siis sijaitsen Etelä-Suomessa, Järvenpäässä.
Ps. en voittanut lotossa tänäkään lauantaina, hitto vieköön. Sillä rahalla olisi saanut paljon lateksia.