Kirjoittaja Aihe: Pukeutumisideoita  (Luettu 1475 kertaa)

EveLin

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 18
  • Galleria
Pukeutumisideoita
« : 04.02.2023, 17:40 »
Olen menossa ensimmäisiin bileisiini ja kaipaisin pukeutumisvinkkejä. Nahkakorsetin ja platformit laitan, mutta mitä niiden kanssa? Tykkään pukeutua, mutta en halua liikaa erottua joukosta enkä halua paljastaa liikaa mutta en myöskään liian vähän.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Pukeutumisideoita
« Vastaus #1 : 04.02.2023, 17:44 »
Onko bileissä teema?

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Vs: Pukeutumisideoita
« Vastaus #2 : 05.02.2023, 13:49 »
Noiden kanssa voi laittaa vaikka ihan hameen ja haluamiaan asusteita. Riippuu vähän dresscodesta tai onko sitä.

Paljastamisen kanssa kannattaa mennä ihan sillä tasolla, mikä itsestä tuntuu kivalta. Onko hame ja korsetti turhan peittävä, haluaisitko paljastaa enemmän? Onko korsetti sukkanauhojen ja sukkien kanssa ilman hametta liian paljastava? Näiden välimuotona toimii vaikkapa sukkanauhat ja sukat + tosi lyhyt hame.

Pukeutumista ja laittautumista voi sitten lähestyä montaa kautta. Voi panostaa kynsiin ja meikkeihin tai lisätä asuun jotain outoa, jos ei halua olla liian tavallinen - itse saatan tutkia kirppareilta ym keräiltyjä vaatteita, tilpehöörejä ja kankaita, joista keksin jotain hassua. Tai panostaa kokonaisuuden esteettisyyteen. Riippuen, mikä on oma tapa, millä itselle tulee kiva juhlaolo.

Todennäköisesti tuolla lähtökohdalla et erotu joukosta liikaa. Vaaleanpunaisella yksisarvispörröasulla vähän enemmän, mutta ei sitäkään kovin kummeksuen katsottais.

Ekalla kerralla jännittää, mutta ei pukeutumisessa oikeastaan ole kovin paljoa mahdollisuuksia mennä pieleen. Kaikkea kun tuppaa olemaan.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 689
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Pukeutumisideoita
« Vastaus #3 : 05.02.2023, 14:35 »
Puet noiden kanssa mitä vaan, niin todennäköisesti et erotu joukosta. Bileissä kun tosiaan tuppaa käymään ihmisiä laidasta laitaan. Joskus olen ollut todistamassa keskustelua, missä henkilö A kertoo bileiden olevan hänelle paikka pukeutua (näyttävästi, eri materiaaleihin mitä arkena, mutta ilman tarvetta paljastella) ja henkilö B kertoo voivansa pukeutua omassa arjessaan henkilön A kuvaamalla tavalla, ja että hänelle bileet on mahdollisuus riisuutua.

Koska ensimmäinen kerta ilmeisesti jännittää, suosittelen pukemaan noiden kanssa jotakin sellaista, missä itse tunnet oman olosi hyväksi. Ja tosiaan, jos tilaisuudessa on teema, siitä voi hassuttelun omaisesti ottaa pientä lisärekvisiittaa omaan asuun.