Kirjoittaja Aihe: Chatin henki  (Luettu 19201 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #15 : 13.09.2012, 15:59 »
Itse olen jättänyt koko chatin aikalailla huomiotta, kun foorumillakin on jo pari "tähän voi jauhaa mitä tahansa kakkaa mitä mieleen juolahtaa" -ketjua. Jos nyt jostakin syystä haluaisin tiivistää sanottavani yhteen lauseeseen ja tippua jatkuvasti pois kärryiltä puheenaiheesta, niin sitä varten on lukuisat IRC-kanavat.  :))

Itse olen ymmärtänyt, että chateissa on aikalailla sama pääpointti kuin IRC-kanavillakin: kaikesta muusta saa kirjoittaa, mutta ei siitä keskustelualueen varsinaisesta aiheesta... Jos nyt vaikka menit kysymään jotain Nintendo-aiheisella IRC-kanavalla Nintendosta, sait vain sanallisesti turpiisi ja aloittelijan maineen, mutta jos aloit puhumaan Atari Jaguarista, pullan leivonnasta tai vaikkapa kurahousuista, niin kaikki oli heti innokkaasti mukana.  8)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Chatin henki
« Vastaus #16 : 13.09.2012, 16:06 »
Itse näen tuon chatin kevyempänä jutustelupaikkana, säilyy foorumin keskustelujen taso korkeampana ;)
Voi siellä puolestani jauhaa mitä kukin nyt sattuu sillä hetkellä haluamaan...ja on siellä toisinaan tarinoitu vähän perusteellisemminkin jostain jopa kinkystäkin aiheesta. Mutta että vain ja ainoastaan...ei se nyt vaan niin mene vaikka kuinka kinkyttää ja piiskattaa ja pervoiluttaa, lisäksi on aina nälkä ja koko ajan jano. Ja mikä olisi pervompi keskustelunaihe chatissä tällä sivustolla kuin arkiset asiat? ;D

Tosin...sopivan pervon aiheen ilmaantuessa saatan nyrjähtää mukaan keskusteluun itsekin.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #17 : 13.09.2012, 16:06 »
Hmm.. en ole tämän chatin aktiiviikäyttäjä, mutta jokasessa chatissa missä on vakituisia käyttäjiä on sama ilmiö: ei sitä itse aiheesta jaksa vääntää tuntitolkulla joka päivä. On siis luontevaa, ja oikeutettua, että myös arkisista asioista puhutaan.

Omalla vastuulla on se, että tuo mukaan keskusteluun niitä aiheita jotka kiinnostavat ja joista haluaa juuri silloin jutella, ja toivoa, että joku samanhenkinen sattuu olemaan paikalla.

Chat, palsta ja yhteisö olemme me.

Joo jos jutut on käyty omasta mierestä lopuun kenen mielikuvitus silloin on suppea...

Jos sitä on pönkitettävää jollain muulla mistä toisella on aidosti Tietoa isolla kädellä niin eikös siinäkin sitten mennä perse edellä puuhun ja tasoerot sekä näkemykset ei vaan kohtaa ja kun se kokeneempi sitten ei olekkaan samaa mieltä se on lähinnä kivityksen uhri heti kun tilaisuus saadaan kun ei se ollutkaan hyvä tyyppi ja Samiiiss ( lausutaan kuten Jamiii Kummelissa) ?

Elizabeth

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #18 : 13.09.2012, 16:18 »
Olen nyt muutaman kerran käynyt chatissa. Jutellut siellä yleisesti, privaatisti ja syyllitynyt hetkelliseen idlaamiseen myös.

En ota kantaa kinasteluihin, sitä nyt vaan tapahtuu kaikkialla jossainmäärin.

Olen tänä muutamana kertana nähnyt ihan mukavan kirjavaa keskustelua vaihtelevista aiheista. Tätä voisi verrata vilkkaaseen kahvipöydässä käytyyn jutusteluun. Miksi chatin pitäisikään olla mitään muuta oikeastaan?

Kinkykeskustelua täällä on mielestäni hyvin monipuolisesti, laadukkaasta pohdinnasta huumoriheittoihin ja se kirjo itsessään on se, mikä minut tänne vetää yhä uudelleen. Ensikertaa chattiin tullessani sain ihan kivan vastaanoton, vaikka hölmönä kyselinkin asioita.

Typon sain kiinni.. :D
« Viimeksi muokattu: 13.09.2012, 16:48 kirjoittanut Elizabeth »

BlackFairy

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #19 : 13.09.2012, 16:26 »
Mun mielestä keskustelu osuu kinkyihin aiheisiin ja ihan fiksulla tasolla jopa yllättävän usein.  ::) Mutta ei sitä aina jaksa, usein on ihan mukava nimenomaan höpötellä täysin joutavia "tutussa" porukassa. Ei sen keskustelun tason aina niin päätähuimaava tarvi olla, kunhan ei toisten tahalliseksi ärsyttämiseksi tai loanheitoksi mene. Ihan hyvä sätti meil on.  O:-)

Lupaan kyllä läsnäollessani tarttua mikäli joku syvällisempää keskustelua kaipaava heittää ylellä hyvän aiheen.

p.s. Tyhjästä päästä nauttii koko ruumis

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Chatin henki
« Vastaus #20 : 13.09.2012, 16:37 »
Pissafettareiden iloksi ainakin pissaamisesta siellä näköjään puhutaan aika usein :) Ei kylläkään kovin älyllisesti. Minkään valtakunnan chatti nyt vaan ei mitenkään sovellu älylliseen keskusteluun.

Purpelot

Vs: Chatin henki
« Vastaus #21 : 13.09.2012, 16:52 »
Chat on paikka missä tulee noin kerran viikossa tuttujen kanssa vaihdeltua kuulumisia tai suunniteltua jotain elämää isompaa. Jos se ei mahdu jonkun murokulhoon, niin aina voi norata ;)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #22 : 13.09.2012, 16:53 »
Itse näen tuon chatin kevyempänä jutustelupaikkana, säilyy foorumin keskustelujen taso korkeampana ;)
Voi siellä puolestani jauhaa mitä kukin nyt sattuu sillä hetkellä haluamaan...ja on siellä toisinaan tarinoitu vähän perusteellisemminkin jostain jopa kinkystäkin aiheesta. Mutta että vain ja ainoastaan...ei se nyt vaan niin mene vaikka kuinka kinkyttää ja piiskattaa ja pervoiluttaa, lisäksi on aina nälkä ja koko ajan jano. Ja mikä olisi pervompi keskustelunaihe chatissä tällä sivustolla kuin arkiset asiat? ;D

Tosin...sopivan pervon aiheen ilmaantuessa saatan nyrjähtää mukaan keskusteluun itsekin.

Elikkäs Maujen viisaisiin sanoihin nojaten voin todeta että jää tämä chatti itsellä vähemmälle kuten olen tässä itselleni jo periaatepäätöstä ollut tekemässä koska sillä ei mitään annettavaa ole..lässyttää kun ei enään jaksa, ne jotka jää kaipaamaan saa kiinni mut puhelimella koska heillä mun numero on.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2608
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Chatin henki
« Vastaus #23 : 13.09.2012, 17:01 »
Puhukaa kinkyjä saatana!

Eiköhän aihe kuin aihe ole koluttu aika moneen kertaa läpi ns. vakiokaluston toimesta, joten on turha olettaa, että jatkuvalla syötöllä samat ihmiset viitsivät käydä samoja kinkykeskusteluita läpi. Ja kun ottaa huomioon mikä chätin toimivuus on tällä hetkellä, onko edes ihme, että siellä ei mitään pitkiä ja kauhean syvällisiä keskusteluita koko ajan käydä? Jo pelkässä privassa keskusteleminen on välillä ihan yhtä tuskaa, kun saman lauseen saat kirjoittaa sen 4 kertaa uudestaan, kun kaverimme 503 iskee.

Ja väittäisin kyllä, että chätissä puhutaan yllättävän paljon kinkyjä. Enemmän kuin esim. Cityn chätissä aikoinaan.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Chatin henki
« Vastaus #24 : 13.09.2012, 17:05 »
Pissafettareiden iloksi ainakin pissaamisesta siellä näköjään puhutaan aika usein :) Ei kylläkään kovin älyllisesti. Minkään valtakunnan chatti nyt vaan ei mitenkään sovellu älylliseen keskusteluun.
Olen pari kertaa ilahduttanut paskafettareita ilmoittamalla lähteväni paskalle, samalla muut ovat saaneet tietoon, että idlaan poikkeuksellisella tavalla enkä vain tuijota keskustelupalstan tekstejä sillä hetkellä.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Chatin henki
« Vastaus #25 : 13.09.2012, 17:07 »


Ja väittäisin kyllä, että chätissä puhutaan yllättävän paljon kinkyjä. Enemmän kuin esim. Cityn chätissä aikoinaan.
Cityn chatissä on puhuttu hyvinkin paljon kinkyjä, tosin ei kinky bar-kanavalla vaan niillä muilla.

Amynsomnia

Vs: Chatin henki
« Vastaus #26 : 13.09.2012, 20:18 »
Mielestäni antaa jokaisen puhua pölpöttää chatissa mistä nyt ikinä sitten haluakaan.Mulle aivan sama. Jos joku aihe ei kiinnosta tai rupee nyppii pahastikin, niin pääseehän sieltä aina pois.

No Drama.

HPerWs

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #27 : 13.09.2012, 20:25 »
Käsittääkseni, niin chatissä kuin foorumilla, porukkaa voi ignoorata helposti. Suosittelen lämmöllä ::)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #28 : 13.09.2012, 20:31 »
Pissafettareiden iloksi ainakin pissaamisesta siellä näköjään puhutaan aika usein :) Ei kylläkään kovin älyllisesti. Minkään valtakunnan chatti nyt vaan ei mitenkään sovellu älylliseen keskusteluun.

Onkos sulla käynyt mielessä että kyseessä olisi kieli poskessa aiheesta puhuvat jotka lyö tahallaan koko chatin keskustelut läskiksi.... ellet ole huomannut niin itsekkin olen pissajutuissa mukana....ja kakka  :))

Ja kuinka sattuikaan tää oli mun foorumin 503s viesti ;)

Qumma

Vs: Chatin henki
« Vastaus #29 : 13.09.2012, 20:33 »



Joten Klaukkalalaiset, Keravalaiset, Riihimäkeläiset ja muut radan varrella majailevat "Stadilaiset" jotka asutte joko yksinhuoltajina taikka muuten vaan omassa aikaansaamassanne sotkussanne ei kannata ottaa tästä hirveemmin itseensä kuitenkaan minkäs te omalle mielikuvituksettomuudellenne ja rohkeuden puutteelle voitte ..harmaassa massassa on helppo olla onnellinen(?), ja mä oksennan  moisessa.





Klaukkala ei ole minkään valtakunnan radan varrella. Katso vaikka kartasta jos et sanaa usko ;)