Kirjoittaja Aihe: Femsub-miitti Turussa 25.3.  (Luettu 957 kertaa)

BEE

  • Vieras
Femsub-miitti Turussa 25.3.
« : 24.02.2023, 15:02 »
FemSub-miitti järjestetään Turun keskustassa lauantaina 25.3. klo 17.30-20. Tarkka sijainti ilmoitetaan varmoille osallistujille yksityisviestillä.
Toiveena olisi, että mikäli haluat syödä, niin paikalle saavuttaisiin heti klo 17.30. Yhteinen esittelykierros aloitetaan klo 18.

FemSub-miitti on tarkoitettu naisille ja ei-binäärisille feminiinisille henkilöille, jotka kokevat itsensä alistuvaksi tai ovat kiinnostuneet alistumisesta. Eli myös switchit ovat erittäin tervetulleita. Mitään varsinaista kokemusta bdsm-jutuista ei tietenkään vaadita, pelkkä uteliaisuus asiaa kohtaan riittää. Ikäraja on k18.

FemSub-miitti toimii turvallisena, avoimena ja hyväksyvänä tilana. Miitti tarjoaa mahdollisuuden päästä keskustelemaan samanhenkisten ihmisten kanssa ja saamaan uusia näkökulmia. Jokaisen osallistujan yksityisyyttä kunnioitetaan, eikä esimerkiksi miitin osallistujista puhuta ulkopuolisille.

Miitissä keskustelunaiheet vaihtelevat arkipäiväisistä asioista aina syvällisempiin keskusteluihin BDSM:n maailmasta. Keskustelevat etenevät omalla painollaan ja jokainen miittikerta on aina erilainen

Järjestäjänä toimii Bee (bdsmbaari)/ pikkuBelle (Fetlife). Olen järjestänyt FemSub-miittejä aikaisemmin Helsingissä. Turussa olen järjestänyt miittejä kesästä 2021 lähtien. Liityin mukaan seksipositiivisiin/kinkypiireihin vuonna 2016 ja tuntuu että olen löytänyt juuri oikean paikan. Yhteisöllisyys ja näiden miittien järjestäminen on minulle tärkeää.

Ilmoitathan osallistumisesta järjestäjälle yksityisviestillä. Miittipaikan sijainnin saa ilmoittautumisen yhteydessä.

Toivottavasti nähdään miitissä!
- B

BEE

  • Vieras
Vs: Femsub-miitti Turussa 25.3.
« Vastaus #1 : 07.03.2023, 16:28 »
Ilmoittautumisia on tullut kivasti ja vielä olisi tilaa!  ^-^

BEE

  • Vieras
Vs: Femsub-miitti Turussa 25.3.
« Vastaus #2 : 24.03.2023, 14:08 »
Huomenna nähdään! Vielä olisi parille osallistujalle tilaa :)