Kirjoittaja Aihe: Lutkia ja seksin jumalattaria  (Luettu 3323 kertaa)

Kolumnisti

  • Moderator
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 372
  • Galleria
Lutkia ja seksin jumalattaria
« : 06.03.2023, 11:14 »
Lutkia ja seksin jumalattaria


Valovuosia sitten, sceneaikojeni alussa, vietin aikaani paljon miiteissä ja muissa kinkyjen sosiaalisissa ympäristöissä. Viihdyin tarkkailijan roolissa tunnelmaa haistellen, ja enemmän kuunnellen kun osallistuen. Sattumalta kerran kuulin osan keskustelua, missä mieshenkilöt keskustelivat kolmannesta henkilöstä, joka ei ollut itse juuri silloin paikalla. “Joo se on ihan lutka, se antaa kaikille” miehet hekottelivat. Höristin korviani vain koska muistin nähneeni keskustelun aiheena olleen henkilön kyseisten herrojen seurassa. Mieleni teki puuttua keskusteluun, sanoen, että kiitos lutkien, tekin saatte joskus seksiä. Asia ei kuitenkaan kiinnostanut minua riittävästi. Kunnes se sattui omalle kohdalle. Kautta rantain sain kuulla olevani lutka, joka antaa kaikille. Saatoin hetken ihan aidosti kummastela, koska melko varmasti en ollut antanut väitteen esittäjälle. Seksuaalisesti aktiivisena naisena tälläisten lutkahaukkumisten ei olisi pitänyt olla mikään yllätys. Paitsi että ne olivat. Miten voi olla mahdollista, että monimuotoisen seksuaalisen itsensä toteuttamisen ympärillä pyörivä yhteisö suhtautui negatiivisesti siihen, että joku oikeasti toteutti seksuaalisuuttaan. Herrasmiesmäisyys saattoi olla kuollut, mutta kaksinaismoralismi ei kuole koskaan.
Sanoinhan minä kyllä itsekin itseäni lutkaksi. Olin ominut kaveripiirini seksipositiivisilta tyypeiltä tavan lutkitella itseä positiivisena seksuaalisen avoimuuden osoituksena. Haukkumasanoilta menee voima, kun niitä alkaa käyttää kehuna.


Ajatukseen lutkamaisuudesta liittyy silti edelleen paljon häpeää. Monelle on ehdoton hard limit, että häntä sanotaan lutkaksi sessiossa. Nämä ovat ihmisten henkiläkohtaisia rajoja joita on kunnioitettava. Yhteisöllisessä mielessä olisi kuitenkin suotavaa, ettei termiä seksuaalisesti aktiivisesta henkilöstä (sukupuoleen katsomatta) käytettäisi vahingoittamis, haukkumis, tai nolaamistarkoituksessa. Kiitos lutkien, meillä on perspillua, kimppoja, kinkyä, avoimia suhteita, orgioita ja seksibileitä, sadoa ja masoa, ja kaikkea sitä mikä meille on perustavanlainen osa identiteettiämme.


Aloin miettiä modernia positiivisempaa ja voimaannuttavampaa määritelmää lutkalle. Onko lutka sellainen, joka harrastaa seksiä useiden, alati vaihtuvien kumppaneiden kanssa? Ei välttämättä. Vaikka minä rakastinkin sitä yksilöllistä yhteyttä, mikä muodostui aina erilaiseksi eri ihmisen kanssa, joidenkin hellää hivelyä siinä missä toisten vaativia otteita, minä rakastin myös sitä syvempää yhteyttä mikä saattoi muodostua vain harvojen ihmisten kanssa. Sitä tuttuutta, missä tiesin että voin vaan vajota, eikä mitään pahaa tapahtuisi. Ne hetket ovat arvokkaita, siinä missä uuden kumppanin tuoma kihelmöivä odotus ja jännityskin. Olin lutka tuntemattomien kanssa, mutta olin sitä myös tuttujen kanssa.  En ollut tahdoton heittopussi, vaan ihminen, joka ottaa itse vastuun seksuaalisuudestaan. Eroottiset kokemukset eivät pitäneet liharuumistani elossa, kuten vesi ja ravinto, mutta ne pitivät mieleni elossa ja alati inspiroituneena.


Lutka on avoin seksuaaliselle kokemukselle. Hän vastaa leikkiinkutsuun flirtaten, ujosti punastuen, haastaen, tai käyden kimppuun kuin leijona. Joskus hän myös vastaa sanomalla EI. Lutkaa ei hävetä syvemmät halunsa, vaan hän muuttaa ne todelliseksi voimavaraksi itselleen. Oli lutka sitten häpeilemätön ja kiimainen, tai ujostelevan vastusteleva, lutka ymmärtää seksuaalisuuden voiman, ja sen, mitä se voi parhaimmillaan antaa.
Olisiko aika luopua häpeästä, ja antautua leikkiin?


70-luvulla feministiset new age-piirit omivat tantrisesta perinteestä ajatuksen naisen jumalattaruudesta. Tantrisessa traditiossa on naisjumalatar, Shakti, jonka voimaa ei tarvinnut hillitä tai piilottaa. Itseasiassa, hänen seksuaalinen luomisvoimansa piti koko universumin elossa. Tähän tukeutuen feministipiirit omaksuivat uudenlaisen ajatuksen toteuttaa 70-luvun villiä seksuaalisuuttaan. Tantrinen jumalatar hoivasi ylitsevuotavaisen maskuliinisia miehiä seksillä. En tiedä oliko ritualistisesta lähestymistavasta seksiin hoivaavana elementtinä konkreettista apua, muuta kun niille miehille jotka sen varjolla saivat seksiä, mutta ihastuin ajatukseen. Seksi voi olla hoivaavaa, ravitsevaa, luovaa. Pidin siitä miten kovat ja maskuliiniset miehet sulivat käsissäni, ja pikkuhiljaa näyttivät minulle muutakin kun pintapuolisen kuorensa. Se oli feminiinin ja maskuliinin välistä hienovaraista tanssia. Minun lutkamaisuuteni toimi paitsi energian antajana, myös tasapainottavana voimana, joka toi paitsi minun, myös seksikumppanini parhaat puolet esiin.
 Voisiko se, että toteutat sisäistä jumalattaruuttasi toimia voimavarana, paitsi itsellesi, niin myös muille. Lutkamaisuus ei kulje välttämättä sex appeal boss ladyn asussa, vaan se on seksuaalinen voima, joka manifestoituu joksikin luovaksi, herkäksi, ja kauniiksi.


Lutka on modernin ajan seksin jumalatar.


Areena on vapaa mielipiteille.


Meeri, satunnainen kolumnisti, täysiaikainen lutka.

Kuriainen

Vs: Lutkia ja seksin jumalattaria
« Vastaus #1 : 06.03.2023, 11:42 »
Hyvä teksti!

Aikoinaan eräs exäni kävi läpi vähän vaikeampaa vaihetta. Hän päätti vähentää vaihtuvien kumppaneiden kanssa naimisen määrää, mutta sanoi haluavansa silti pitää kiitti lutkaidentiteetistään, koska se oli hänelle niin tärkeä. Ihastuin ilmaisuun lutkaidentiteetistä ja siihen liittyvään ajatukseen itsetuntemuksesta ja korkeasta seksuaalisesta aktiivisuudesta identiteetin osana.

Ajatus palaa minulle usein. Tuntuu, että yhteiskunnassa on kahdenlaista kehitystä: toisaalta on paljon seksipositiivisia piirejä, joissa ollaan päästy eteenpäin vuosisatojen häpeästä ja tavallaan jatkettu siitä, mihin hipit pääsivät 70-luvulla. On orgioita, on seksibileitä eikä bsdm-toiminta ole enää samalla tapaa hähmäistä kuin edellisellä vuosituhannella. Lainsäädäntö tunnustaa paremmin eri suuntautumiset ja sukupuolet.

Toisaalta on kyllä syntynyt myös uutta seksikielteistä ja moralistista reaktionääristä toimintaa, jossa (etenkin naisten) seksuaalista aktiivisuutta sheimataan, levitetään jossain nettilaudoilla huorien yksityisiä tietoja ja ollaan omassa kopissa kähisemässä lääh puuh tylleröille. Yhä saa lukea kauhisteluja avoimesta seksuaalisuudesta, polyamoria ei voi olla todellista ja iltapäivälehtien mielestä aviorikoksen pitäisi varmasti yhä löytyä rikoslaista. Jotain niin kesyä kuin Erika Vikmania kauhistellaan.

No, kohti parempaa maailmaa. Viva le lutkat!  :love:

Kenose

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • The Body is not one, but one of many
  • Galleria
Vs: Lutkia ja seksin jumalattaria
« Vastaus #2 : 06.03.2023, 14:24 »
Mielenkiintoinen aihe. Minulle lutkailuun liittyy monenlaisia mietteitä, poliittisia, ns. "interpersonal", henkilökohtaista varautumista mutta samalla suurenmoista iloa ja nautintoa. Voisin sanoa, että sisäinen lutkani heräsi vasta viimevuoden loppupuolella kunnolla hereille, piirre jota en koskaan ajatellut joka minulla olisi. Näin kakskymppisenä vasta naiseksi kasvaneena tyttösenä on ollut paljon sisäistettyjä misogynian tunteita ja perverssejä insentiivejä mun omasta esimerkiksi pukeutumisesta ja asennoitumisesta seksuaalidynamiikkaan naisena.

Pukeudun usein suggestiivisesti ja muotoilevaksi, i.e. ""lutkahtavaksi"" ja saan valitettavasti sen mukaista huomiotakin. Tyyliin toteemipylvään alemmasta kastista (yleensä) miehistä, jotka vaikuttavat just sellaiselta porukalta, jotka käyttävät lutkaa haukkumasanana.
Tai siis silloin, kun ei saa käyttäytymisen ansiosta perspillua, ja vaikka saisi, niin siltikin todennäköisesti haukkuisi. Aivan puhdasta misogyniaahan se on, mutta kieltämättä siitä saa vallan tunteita kun ihmiset jotka todnäk halveksuvat minua samalla himoitsevat minussa jotakin, jota ne ei ikinä tule saamaan minulta.

Minulle henkilökohtaisesti lutkailussa on standardit ja odotukset. Olen varsin nopeasti ja estottomasti päässyt onneksi mehustelemaan ja toteuttamaan seksuaalisia mieltymyksiäni ja syvimpiä tahtojani turvallisten ihanien lajitovereiteni kanssa. Minä voin olla niin rappioitunut kuin olla ja voi, tuoda esille kaikista kieroimmatkin fantasiat ja kiihottumisen kohteet ilman tuomitsemista ja innokkaassa yhteisymmärryksessä. Saan olla näiden ihmisten kanssa lutka, horo, hutsu, mitä vaan. He silti asettavat autonomiani ja tahtoni suurimpaan arvostukseen. Tällaisille ihmisille haluan olla käytettävänä, tällaisille ihmisille haluan ja tahdon olla helvetin kiero ja rappiolutka.

Esim internet-lutkailu sytyttää kiksejä, koska omalla lutkailulla ja kehon esilleasettamisella voin harjoittaa valtaa ihmisten ylle, jotka halveksivat minua, mutta samalla ei haluaisi mitään muuta enemmän kun pääsät lipittämään tällaisen totaalilutkan perspillua.

Seksuaalisuus on jokin biologian antama prosessi tälle ihmiselukalle, jalostetaan siitä jotain kaunista ja erinomaisuutta edistävää. Ehkä jos vähän idealistisemmalle tasolle lähdetään menemään, niin lutkailu on yksi tapa pitää läheisistä ystävistä ja seurustelukumppaneistani huolta. Nyky-yhteiskunnassa, missä ihmiset panevat vähemmän kuin koskaan, kokevat vähemmän merkityksellisiä ja tiiviitä sidoksia muihin ihmisiin, haluan omalla lutkailullani myös jalostaa läheisten rakkaiden seksuaaliterveyttä ja itsetuntoa. Haluan edistää myös rakkautta ja puhdasta intohimoa myös queeryhteisössä ja transihmisten kesken, jotka monesti kokevat arkaluonteista ja syvää häpeää seksuaalisuudestaan kehojensa inhon takia.

Lutkat! Kantakaa itseänne ylpeinä ja autonomisina, älkää antako kenenkään repiä teitä alas heidän pahoinvoinnin tasolle tulkitsemalla tätä sanaa loukkauksena! Nussikaamme yhdessä solidaarisuudessa, naisen seksuaalisen autonomian ja hyvinvoinnin kunniaksi. Pidetään toisistamme huolta, auttakaamme toisiamme, varoittakaamme toisiamme, puhukaamme toisillemme ja harrastetaan vettingiä, ja eläkäämme solidaarisuudessa!

Es lebe die Schlampe!  :love:

I was beyond withstanding my own ignominy
I invoked it and blessed it
I progressed even further into vileness and degradation

Am I resurging
Intact, out of infamy?

-Deathspell Omega, The Repellent Scars of Abandon And Election

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Lutkia ja seksin jumalattaria
« Vastaus #3 : 06.03.2023, 15:07 »
Mä itse arvostan seksuaalisesti aktiivisia naisia, olkoon sitten määritelmiltään lutkia tai mitä vaan.

Joskus joidenkin miesten kanssa asiasta keskustelleena, näkemyskanta oli se, että ei seksuaalinen aktiivisuus tee naisesta ns. negatiivisessa mielessä lutkaa, vaan se että seksuaalinen aktiivisuus kohdentuu muihinkin miehiin kuin ko. mieheen.

eli

Tässä melkein pitää eritellä seksuaalinen aktiivisuus, joka useimpien miesten mielestä on hyvä asia ja sitten se negatiivinen aspekti (joidenkin mielestä), että seksuaalinen aktiivisuus kohdentuu vaikkapa kaikkiin miehiin.
Kysehän tässä näkökannassa on siitä, että jos naisen seksuaalisuus kohdentuu muihinkin miehiin, ei miehessä ole mitään ns. "erikoista" sen suhteen, että seksuaalisuus on kohdentunut myös ko. mieheen.

Toisinsanoen, lutka tässä määritelmässä on termi, joka itseasiassa kuvaa miehen epävarmuutta omasta itsestään seksuaalisessa konteksissa ja toisaalta, miehen tarvetta olla jotenkin erikoinen siten, että naiset kohdistavat seksuaaliset intressit häneen.
Jos naisen seksuaalinen aktiivisuus on siis laajaa, on nainen lutka, koska miehessä ei ole mitään erikoista. Funny as fuck.


m2c.




Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 773
  • Way of the Asatru
  • Galleria
Vs: Lutkia ja seksin jumalattaria
« Vastaus #4 : 06.03.2023, 23:34 »
Hyvä kolumni.

Zen ja Portiton lortto

- kun hallitset oman kiimasi, olet lortto.
Mutta vain niille, jotka näkevät metsän puilta.
Portit eivät aukea niille jotka toteavat sen mistä eivät mitään tiedä.

marionilla

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 90
  • Sydän, mitä sahaat?
  • Galleria
Vs: Lutkia ja seksin jumalattaria
« Vastaus #5 : 07.03.2023, 01:04 »
Erinomainen kolumni! Kiitos♥️

Kutsun itseäni rouvaslutkaksi.
Muutama vuosi sitten päädyimme puolisoni kanssa avaamaan avioliittomme ja astuimme uudenlaiselle nautintojen polulle. On ollut ihanaa mennä niitä ihmisiä ja kokemuksia kohti mitkä kiinnostavat. Se vahva seksuaalinen energia ja uteliaisuus mikä minussa on aina ollut on vapauden myötä löytänyt uusia uomia. On löytynyt rohkeus hyväksyä ja olla se mitä on ja elää itsensä näköistä elämää. Elän nyt sitä elämää mistä en osannut nuorempana edes haaveilla.

Jossain vaiheessa mulla välähti mieleen termi rouvaslutka, että sellainenhan mä oon :D
Olen naitu nainen, rouva, ja samalla myös seksuaalisuuttani tutkiva seksuaalisesti aktiivinen nainen. Kaltaisiani on aina alaspainettu lutkittelemalla, mutta minä juhlin ja ilakoin tällä termillä voimakasta seksuaalisuuttani.

Haluan, nautin, otan, annan ja antaudun. Enää en pyydä haluani anteeksi. Seksuaalisuus on valtava voimavara ja on ilo saada jakaa se sitä arvostavassa seurassa ja hyvissä kohtaamisissa. Yhteydessä jossa on tilaa kohdata, tulla puolin ja toisin hyväksytyksi, nauttia ja iloita yhdessä, olla eri tavoin hyvän ääressä ja toisinaan jopa sellaisella syvällä intiimillä tasolla, jota voi kutsua myös pyhäksi.

Mulle lutkuus on ennenkaikkea asenne. Vaikka välillä olen toisen käytössä ja lainaan tahtoni pois, kuulun silti itselleni. Mulla ei ole tarvetta vaihtaa jatkuvasti kumppaneita, mutta se, että mulla on vapaus seurata haluani jos niin tahdon, on äärimmäisen voimaannuttavaa.

Jaan Meerin ja Kenosen ajatukset siitä että lutkailu voi voimaannuttaa paitsi yksilöä, myös toisia ja jopa yhteisöä.
Mulle lutkailuun kuuluu eettisyys, seksuaaliterveydestä huolehtiminen ja konsensuaalisuus. Omien ja toisten rajojen kunnioittaminen ja itsestä ja kumppaneista huolehtiminen on helpompaa kun ei häpeä sitä mitä on.
Eläköön lutkat! :love:
« Viimeksi muokattu: 07.03.2023, 06:06 kirjoittanut marionilla »

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1740
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Lutkia ja seksin jumalattaria
« Vastaus #6 : 07.03.2023, 13:33 »
Lutkailu on ihan parasta, kiitos kivasta kolumnista :love:

LadyMysterious

Vs: Lutkia ja seksin jumalattaria
« Vastaus #7 : 07.03.2023, 14:25 »


Mä itse arvostan seksuaalisesti aktiivisia naisia, olkoon sitten määritelmiltään lutkia tai mitä vaan.

Joskus joidenkin miesten kanssa asiasta keskustelleena, näkemyskanta oli se, että ei seksuaalinen aktiivisuus tee naisesta ns. negatiivisessa mielessä lutkaa, vaan se että seksuaalinen aktiivisuus kohdentuu muihinkin miehiin kuin ko. mieheen.

eli

Tässä melkein pitää eritellä seksuaalinen aktiivisuus, joka useimpien miesten mielestä on hyvä asia ja sitten se negatiivinen aspekti (joidenkin mielestä), että seksuaalinen aktiivisuus kohdentuu vaikkapa kaikkiin miehiin.
Kysehän tässä näkökannassa on siitä, että jos naisen seksuaalisuus kohdentuu muihinkin miehiin, ei miehessä ole mitään ns. "erikoista" sen suhteen, että seksuaalisuus on kohdentunut myös ko. mieheen.

Toisinsanoen, lutka tässä määritelmässä on termi, joka itseasiassa kuvaa miehen epävarmuutta omasta itsestään seksuaalisessa konteksissa ja toisaalta, miehen tarvetta olla jotenkin erikoinen siten, että naiset kohdistavat seksuaaliset intressit häneen.
Jos naisen seksuaalinen aktiivisuus on siis laajaa, on nainen lutka, koska miehessä ei ole mitään erikoista. Funny as fuck.


m2c.

Tämä osuu kokonaisuudessaan asian ytimeen. 2000-luvun alkupuolella käytettiin usein termiä "pihtarihuora", siis seksuaalisesti vapaa nainen mutta joka nyt Just Multa kielsi kanssaan iloittelun niin sit alkoi nimittely ja halventaminen.  Käytös kertoo lähinnä puhujasta, ei kohteesta ikäviä asioita.

Naistenpäivän ollessa jo ovella, todettakoon, että onneksi meillä Suomessa kuitenkin naisilla on mahdollisuudet moneen myös seksuaalisuutensa toteuttamisen saralla. Aina voisi olla paremmin ja siihen pitää tottakai tähdätä jatkossakin mutta saamme jo nyt olla ilolla ja ylpeydellä just sellaisia lutkia tai seksin jumalattaria kuin itse haluamme ja voimaantua yhdessä ja erikseen kun siirrämme katsetta enemmän omaan suoritukseen ja jätämme ulkopuolelta tulevalle epävarmuudesta/alemmuudentunteesta/kateudesta johtuvalle kritiikille vähemmän painoarvoa. Paljon on myös vikaa naisissa itsessään, kanssasisaria kohtaan oleva puhe on välillä vähintäänkin yhtä häijyä kuin miesten suusta tulevat kommentit.

Bi-orja84m

Vs: Lutkia ja seksin jumalattaria
« Vastaus #8 : 07.03.2023, 17:31 »
Raamattua ei ole tullut luettua rippikoulun jälkeen, mutta uskoisin että jo tuhansien vuosien takaa koko lutka käsite on jo kotoisin. Näkisin että uskonnot ylipäätään ovat määritelleet naisen/naisellisuuden asemaa koko maailmassa hyvinkin vahvasti aikoinaan, ja niistä käsitteistä tässä ollaan jo vuosi kymmeniä rimpuiltu eroon, ja edistystä tapahtuu sitä mukaan kun uskonnon merkitys ylipäätään vähenee maailmassa. Sama koskee montaa muutakin tabua (homot, trans, polyamori suhteet... jne). Tästä tulikin hauska ajatus mieleen, että jos uskonnot olisi "kirjoittanut" naiset aikoinaan, niin millaisessa maailmassa olisimmekaan? Eikös naisilta vielä jopa 1800-luvulla leikelty jopa klitoris (sukupuolielinten silpominen) jotta he eivät alkaisi lutkaileen ja nauttisi seksistä. Enkä ihmettelisi jos edelleenkin jossakin uskonlahkossa näin toimitaan? Eli tähän nähden ollaan meillä päin maailmaa jo aika pitkällä, että nainen saa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan kuten hän tahtoo.

Olen samaa mieltä LM:n ja monen muunkin kanssa, että lutkaksi haukkuminen kertoo, etenkin nykymaailmassa, enemmän haukkujan asenteesta kun kohteesta. Mutta nykymaailma (etenkin meillä lännessä) on vaan niin hauska paikka, kun meillä on kirjavasti eri vuosikymmenillä syntyneitä, kasvatettuja ja eläneitä ihmisiä. Maailma ja käsitteet ovat muuttuneet aivan järkyttävästi 100v aikana, ja on mielestäni kohtuutonta pieneltä ihmiseltä edes vaatia omien käsitteiden jatkuvaa muutosta aina sen hetkisen yhteiskunnan vaativien normien mukaiseksi. Tämän takia vanha sanonta "asiat riitelee, eivät ihmiset" on itselläni vahvasti mielessä. Tiedän jo nyt, että itse en tule ymmärtämään 30v päästä sen ajan teinejä.. koska jo nyt nelikymppisenä se tuottaa välillä ongelmia.  :D

Asiahan on kuitenkin niin, että mies pyörittää maailaa ja nainen miestä.  ;D


Kaisla

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 72
  • & balthazar
  • Galleria
Vs: Lutkia ja seksin jumalattaria
« Vastaus #9 : 08.03.2023, 03:43 »
...Sattumalta kerran kuulin osan keskustelua, missä mieshenkilöt keskustelivat kolmannesta henkilöstä, joka ei ollut itse juuri silloin paikalla. “Joo se on ihan lutka, se antaa kaikille” miehet hekottelivat. Höristin korviani vain koska muistin nähneeni keskustelun aiheena olleen henkilön kyseisten herrojen seurassa. Mieleni teki puuttua keskusteluun, sanoen, että kiitos lutkien, tekin saatte joskus seksiä. Asia ei kuitenkaan kiinnostanut minua riittävästi. Kunnes se sattui omalle kohdalle. Kautta rantain sain kuulla olevani lutka, joka antaa kaikille. Saatoin hetken ihan aidosti kummastella, koska melko varmasti en ollut antanut väitteen esittäjälle...

Mahtava kolumni, mutta halusin korostaa tätä kulahtanutta termistöä, johon minulla ei kyllä ole tarjota heti mielen päältä korviketta.

Minulle seksi ei ole ollut koskaan jotain, mitä saan, tai mitä annetaan minulle. Silti jos lähtisin seksuaalihistoriaani soittelemaan perään, ihan varmasti joku olisi kokenut näinkin. Itse kuitenkin miellän saamisen ja antamisen niin, että jotakin kovasti tavoitellaan erinäisin keinoin, tai vastaavasti jonkinlaiseen kosiskeluun suovutaan. Termit siis itsessään jo viittaavat siihen, että lutka on se joka menee retkuun ja antaa itsensä käytettäväksi, vieläpä vastikkeettomasti; saamatta välttämättä edes sitä omaa nuoruuttani värittänyttä seurustelua tai tyttöystävästatusta. Nykyään toki porkkanana voidaan heilutella jos jonkinlaista viitekehystä ja kirjainyhdistelmää.

Komeimmat höyhenet hatuissa omasta mielestään on näissä porukoissa niillä, jotka saavat jallitettua ensimmäisenä ja mahdollisimman törkeisiin tekoihin näitä uusia lutkia. Ymmärtääkseni hyvin tyypillistä on tallentaa mahdollisimman paljon materiaalia jälkikäteen hekumoitavaksi ja kavereille esiteltäväksi. Tätä mediakirjastoa vaalitaan kuin alexandrian kirjastoa ainakin. Aina uuden jallitettavan laskeutuessa foorumille ja skeneen on kilpailu kovaa, kuka ehtiikään ensimmäisenä saa jakamattoman oikeuden ajatella muiden olevan omilla jämillä samalla, kun itse julistaa naisen olevan täysi lutka joka antaa kaikille. Ajatus ja termit ovat siinä määrin lapsellisia, että ei sitä oikein voi pitää kuin hellyttävänä. Ei ole ennenkuulumatonta sekään että kissojen, koirien ja subien kanssa haetaan neitsyttä, ettei varmasti häviä kenellekään aiemmalle kokemukselle.

Kokemattoman kanssa voi olla palkitsevaa aloittaa ns. puhtaalta pöydältä, mutta ei se autuaaksi itsessään tee. Yhden tempun tusinamasterin halvan retoriikan ja mielikuvitusta tavoitteellisesti ruokkivan maisemamaalailun jälkeen pettymykseksi jäävän temppuradan läpikäyminen käytännössä pakottaa kieltämään alistumisen ja itse lutkan arvon, ettei vain tarvitsisi törmäyttää todellisuutta käsitykseen itsestään.

Oman arvonsa tunnistava lutka on kaunis ja arvokas, lutka voi sanoa mitä itse haluaa ja lutkan sanaan voi luottaa tilanteessa kuin tilanteessa. Lutka ei anna eikä lutkalta saada, jollei lutka itse niin päätä. Lutka on sana jota voi käyttää niin ystävästä kuin rakastetusta, subista tai yhden illan panoreiästä ja se voidaan sanoa ja vastaanottaa yhtäläisellä rakkaudella ja arvostuksella. Lutkan voi viedä vihille ja esitellä perheelle ja suvulle, lopulta se paljonko ja minkälaista kokemusta ei määritä ihmistä sen enempää kuin se, miksi ihmistä kutsutaan.

Kaikkein ristiriitaisinta tässä on se, että seksipositiivisuuden päälle syljetään mielellään oikein porukalla ja samaan aikaan on ikuinen rutina siitä kun ei niitä naisia oikein tahdo saada, kaikki vitun lutkat vaan pihtaa.


-baltsu, joka on sinkkuna melkoinen lutka.

rovasti48

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 216
  • Auttamatta vanha tälle skenelle
  • Galleria
Vs: Lutkia ja seksin jumalattaria
« Vastaus #10 : 09.03.2023, 09:43 »
"Oman arvonsa tunnistava lutka on kaunis ja arvokas, lutka voi sanoa mitä itse haluaa ja lutkan sanaan voi luottaa tilanteessa kuin tilanteessa. Lutka ei anna eikä lutkalta saada, jollei lutka itse niin päätä. Lutka on sana jota voi käyttää niin ystävästä kuin rakastetusta, subista tai yhden illan panoreiästä ja se voidaan sanoa ja vastaanottaa yhtäläisellä rakkaudella ja arvostuksella. Lutkan voi viedä vihille ja esitellä perheelle ja suvulle, lopulta se paljonko ja minkälaista kokemusta ei määritä ihmistä sen enempää kuin se, miksi ihmistä"
Tässä tämä on arvokkaasti ilmaistu, arvostan jokaista Lutkaa ja siksi aikovia :)

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 325
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Vs: Lutkia ja seksin jumalattaria
« Vastaus #11 : 24.03.2023, 12:40 »
Mulle on opetettu että varsinkaan naisia ei huoritella, ja se on näissä kuvioissa tavallaan hieman ongelmallista. Se on nyt sitten semantiikkaa onko "huora", "lortto" tai "lutka" synonyymejä, mutta mulle ne on sanoja joita en arkikielessä käytä edes haukkumasanoina.

Aikoinaan meni melkein kolme vuotta ennenkuin uskalsin kutsua erästä erittäin seksuaalista ja upeaa ihmistä luontevasti "lutkakseni", ja se oli silloin käytännössä kaikella rakkaudella. Se oli voimaannuttavaa molemmille ja tuntui että suhde vaan syveni siitä. :love: