Kirjoittaja Aihe: Naiselle alistuvat miehet, onko suurin osa luusereita vai mitä? (pohdintoja)  (Luettu 7535 kertaa)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Totta. Koska vanha ja laiska niin ei jaksa lainata kokonaan edellistä. Täysin samaa mieltä kuitenkin.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Minä kun en ole feministi enkä sovinisti, en vaan ole koskaan tullut ajatelleeksi alistumista ja alistamista sukupuolen kautta.

Me vaan ollaan alistaja tai alistettavia, johtajia tai johdettavia. Ei siinä sukupuoli ole määräävässä osassa.

Mr.Raven

Voitasko tää alusta pitää vapaana kinksheimaamisesta? Alistuva osapuoli on alistuva osapuoli, edusti he mitä tahansa ihmiskunnan osaa. Alistuminen on yksi kauneimmista asioista mitä ihminen voi toiselle antaa. Se että alistuvat miehet olis luusereita on sarjassamme truumasterien ahdasmielisiä käsityksiä.

Huomaathan sä paradoksaalisuuden tässä, kun kinksheimaaminen on ikävää ja samassa lauseessa sitten sheimaa niitä jotka on truumastereita ?  :o

Parempi sana olisi ehkä tekopyhyys mutta kyllä. Meinas mennä aika kovaa ihon alle ja tuli todettua asiattomuuksia. Siitä vilpitön anteeksipyyntö.

notreallyhere

Aika erikoinen aloitus näin kinkyfoorumille. Ei, me alistuvat, miehet tai naiset, emme ole luusereita 😀

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Tällaisena jonkinasteisena änkyränä vinkkelini on enemmänkin se että on juttuja joista satun pitämään ja niitä ei aina voi toteuttaa siten että sanon että "käypä tuohon kontillesi niin..." vaan tarvitsen jonkun johon luotan ja siedän hetkellisesti sen että minä olen se jota viedään ja tarvitsee vain vähän vikistä. Olen joskus pohtinut koko toiminnan ohjaamista myös alta päin mutta lie liian työlästä ainakin jatkuvasti tehtynä. Se kuka siinä on luuseri on minulle vieras kysymys, oleellista on että kummallakin on kivaa siinä tehdessä.

virna

Tällaisissa aloituksissa saattaa olla kyse myös aloittajan kiksien hakemisesta puolijulkisen nöyryytyksen kautta. En tietenkään tiedä, että onko juuri tämän aloituksen kohdalla asia näin. Toivottavasti ei, mutta jos niin on, se olisi syytä tuoda aloituksessa selvästi esiin.

Satanik.Venus

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 142
  • My art imitates crime
  • Galleria
Tällaisissa aloituksissa saattaa olla kyse myös aloittajan kiksien hakemisesta puolijulkisen nöyryytyksen kautta. En tietenkään tiedä, että onko juuri tämän aloituksen kohdalla asia näin. Toivottavasti ei, mutta jos niin on, se olisi syytä tuoda aloituksessa selvästi esiin.

Mulle tuli aloituksesta tämä sama ajatus, mut itse toivon et kyse on juuri tästä, sillä se toinen vaihtoehto olisi surkeampi.

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Tällaisissa aloituksissa saattaa olla kyse myös aloittajan kiksien hakemisesta puolijulkisen nöyryytyksen kautta. En tietenkään tiedä, että onko juuri tämän aloituksen kohdalla asia näin. Toivottavasti ei, mutta jos niin on, se olisi syytä tuoda aloituksessa selvästi esiin.

Mulle tuli aloituksesta tämä sama ajatus, mut itse toivon et kyse on juuri tästä, sillä se toinen vaihtoehto olisi surkeampi.


Aloittaja vastaa:

En hae kyllä mitään julkista nöyryytystä ja kuinka voisin kun ei minusta ole kuvaa tai oikeastaan mitään infoa. Tämä voi muuttua sillä vaikka en halua kaikkien tietävän että nautin naiselle alistumisesta. Tämä on kuitenkin aika privaatti saitti ja ei sitä vanhemmiten ole niin väliä, heh!

Ja sitten! En yleistä kaikkiin naisiin mutta oletan että suurin osa naisista sanoo heippa ja ei kiitos hyvin pian alistuvalle miehelle. Nainen saattaa jopa pitää miestä myös luuserina ja olen käsittänyt että suurimmalle osalle naisista itseään heikompi mies ei oikein sytytä. Eikai alistuva mies nyt sentään naista vahvempi voi olla?

Siitä se alistuvan miehen luuserius voisi johtua tai miehen itsensä arvioidessa korttejaan ja sitten oivaltaa että suoraan alistuminen on ainoa keino päästä naisen suosioon jollain intiimimmällä tasolla jota ko. mies kaipaa.

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Alistuminen ei yleensä liity fyysiseen voimaan, vaan haluun tehdä niin. Jos joku alistuu vain päästäkseen intiimiin kanssakäymiseen toisen kanssa, on se minusta aika surullinen ajatus.

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Alistuminen ei yleensä liity fyysiseen voimaan, vaan haluun tehdä niin. Jos joku alistuu vain päästäkseen intiimiin kanssakäymiseen toisen kanssa, on se minusta aika surullinen ajatus.

Niimpä. Surullinen ajatus. Se on aika voisiko sanoa luuserimaista? On siinä kuitenkin se ettei tälläinen joku tai minä kuitenkaan kelle tahansa alistu.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Nainen saattaa jopa pitää miestä myös luuserina ja olen käsittänyt että suurimmalle osalle naisista itseään heikompi mies ei oikein sytytä. Eikai alistuva mies nyt sentään naista vahvempi voi olla?


Alistuminen on mielentila. Sitä ei mitata sillä kumpi on vahvempi. Ja kyllä, alistuvilla miehillä on myös oma tahto.
....
Sellaista olen kuullut vuosien aikana, Dominoiva Nainen ottaa puolisoksi vaniljamiehen mutta haluaa pitää rinnalla sivusuhteena alistuvan miehen.

Satanik.Venus

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 142
  • My art imitates crime
  • Galleria
Ja sitten! En yleistä kaikkiin naisiin mutta oletan että suurin osa naisista sanoo heippa ja ei kiitos hyvin pian alistuvalle miehelle. Nainen saattaa jopa pitää miestä myös luuserina ja olen käsittänyt että suurimmalle osalle naisista itseään heikompi mies ei oikein sytytä. Eikai alistuva mies nyt sentään naista vahvempi voi olla?


Vakka kantensa valitsee. Mitä suurin osa naisista ajattelee... kun löytää sen / ne ihmiset, joiden kanssa natsaa, mitä väliä.

Pip

Mä pidän alistuvia miehiä miehinä, en luusereina. Luuserit on luusereita, eikä ne välttämättä oo alistuvia miehiä. Itellä jos tippaakaan löytyis alistuvaa puolta, niin saisin heti pillua. Sitä nyt vaan ei vittu oo. Sananmukaisesti

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Nainen saattaa jopa pitää miestä myös luuserina ja olen käsittänyt että suurimmalle osalle naisista itseään heikompi mies ei oikein sytytä. Eikai alistuva mies nyt sentään naista vahvempi voi olla?


Alistuminen on mielentila. Sitä ei mitata sillä kumpi on vahvempi. Ja kyllä, alistuvilla miehillä on myös oma tahto.
....
Sellaista olen kuullut vuosien aikana, Dominoiva Nainen ottaa puolisoksi vaniljamiehen mutta haluaa pitää rinnalla sivusuhteena alistuvan miehen.

Kyllä. Mielenkiintoista on siinäkin kun on dominoiva nainen jonka vaniljamies ei kitise kun domme pitää ehkä useammankin alistuvan miehen sivussa, hah! Voiko seksikkäämpää olla<3

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Ja sitten! En yleistä kaikkiin naisiin mutta oletan että suurin osa naisista sanoo heippa ja ei kiitos hyvin pian alistuvalle miehelle. Nainen saattaa jopa pitää miestä myös luuserina ja olen käsittänyt että suurimmalle osalle :) naisista itseään heikompi mies ei oikein sytytä. Eikai alistuva mies nyt sentään naista vahvempi voi olla?


Vakka kantensa valitsee. Mitä suurin osa naisista ajattelee... kun löytää sen / ne ihmiset, joiden kanssa natsaa, mitä väliä.

Erittäin totta. Elääkö kuinka itse haluaa vai miten muut haluavat. Sittenkin se on alistuvalle miehelle turhauttavaa kuinka vähän dommeja on kun itseä ei niskan päällä oleminen nappaa vaan etoo. Mutta ei nyt uhriuduta sentään hehheh!