Kirjoittaja Aihe: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä  (Luettu 208117 kertaa)

Uniform

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #75 : 02.08.2013, 00:14 »
Intissäkin muuten huomaa, että mitä vähemmän natsoja tai ruusukkeita, sitä suurempi tarve korostaa itseään.
*Tämä ei sitten ole henkilökohtaista vittuilua*
Onko sulla paljonkin kokemusta armeijasta?

Se älähtää... mihin kalikka kalahtaa, vai miten se nyt menikään...

Minusta Stylos kirjoittaa asiaa normisti yleistäen ja aikas yleisellä tasolla, eli kyllähän niillä uraputken alussa olevilla tuntuu olevan suurin tarve pätemiseen. Rottakoulun oppilaat ja nuoret luutnantit intoa kuin ilmapallolla (ja turhan usein myös jarki on samalla tasolla).

Armeijasta on kokemusta riittäävästi tai siis liikaakin (~ liian monena päivänä joutui aloittamaan työpäivän kulkuluvan esittämisellä, niin työpaikan vaihdon yksi tärkeimpiä perusteita) ja laatassa kulmarautoja minulle sopivasti ja nekin on enempi ammatillisen osaamisen vuoksi saatu kuin sotilaallisen käytöksen (ettei tarvi kysyä ja kuitenkin jotain kiinnostaa).
Ehkä me nyt sitten puhutaan eri asiasta.
Meikäläinen yrittää oikeasti keskustella ja tuoda näkövinkkeliä siihen yleiseen käsitykseen että luutnantin nappi aiheuttaisi sinällään mitään itsensä korostamista. Kysymys kun on kuitenkin selkeämmin siitä kuinka eritavoin eri henkilöt kokevat nuo käskyttämiset.

Samallalailla kaksi eri subia kokee yhden nuorehkon massun käskytykset täysin eritavoin.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #76 : 02.08.2013, 11:20 »

Keski-ikäistyvän Vääpelin tekisi nyt mieli sanoa ... jotain. Mutta taitaa mennä hukkaan. VMP!
Tuo Sotilasarvo ja turhautuneisuus (urakehitykseen) paljastikin jo kaiken... ;)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #77 : 02.08.2013, 11:25 »

VSOP voisi perustaa sellaisen VSOP-Intin Upseerikoulutuksen halukkaille Domme-kokelaille, tulisin monen muun kanssa mielelläni paikalle ryömimään harjoituskappaleeksi.

EVVK vaikka kulkuluvat saisin koko poppoolle varmaan aitoon kasarmiinkiin leirin ajaksi. Kun pyynnöstä mua ei vaan saa liikkeelle/innostumaan.
Ja jos moinen tapahtuisi niin Legioonalainen rottakouluhan se olisi , vaatien kovaa kuntoa josta ei suorituisi kovinkaan moni Domme muutakuin teholle tiputukseen, mastereista puhumattakaan.

Mutta erillainen lomamatka Marokkoon nielemään hiekkaa... anyone ?

Uniform

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #78 : 02.08.2013, 11:42 »
Mutta erillainen lomamatka Marokkoon nielemään hiekkaa... anyone ?
Sorry, Legioona ei ole ollut Marokossa enää aikoihin  ;D

mastervsop

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #79 : 02.08.2013, 11:53 »
Mutta erillainen lomamatka Marokkoon nielemään hiekkaa... anyone ?
Sorry, Legioona ei ole ollut Marokossa enää aikoihin  ;D

No Shit Sherlock....
Marokko on vaan myötämielisin paikka moiselle ekskursiolle ja mestat on jäljellä.

perapervo

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #80 : 02.08.2013, 12:00 »
Ihan OT:na mulle armeija viimeistään opetti että sieltä mennään mistä aita on matalin. Kyllä ne käytöstavat pitää muutoinkin oppia kuin tuossa "miesten koulussa"  8)

Bootes

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #81 : 02.08.2013, 12:06 »
Ihan OT:na mulle armeija viimeistään opetti että sieltä mennään mistä aita on matalin. Kyllä ne käytöstavat pitää muutoinkin oppia kuin tuossa "miesten koulussa"  8)
^

Täysin samaa mieltä. Kyllä ne armeijaopit kannattaa unohtaa kun lähtee toisia ihmisiä masteroimaan.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #82 : 02.08.2013, 12:10 »
Ihan OT:na mulle armeija viimeistään opetti että sieltä mennään mistä aita on matalin. Kyllä ne käytöstavat pitää muutoinkin oppia kuin tuossa "miesten koulussa"  8)

Jep sen siellä oppii mutta ei sitä miten selvitetään miten aidasta löydät rei'iän mutta ihmekkös tuo jos kantaupseerit on kouluttajina...
Käytöstavoistahan mä kritisoin...ja annoin viimeiseksi neuvoksi sen että jos ei niitä osaa opettelee edes alkeet jos haluaa dominoida...mutta kannettu vesi ei ole armeijassakaan kaivossa pysynyt se on nähty...

mastervsop

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #83 : 02.08.2013, 12:14 »
Ihan OT:na mulle armeija viimeistään opetti että sieltä mennään mistä aita on matalin. Kyllä ne käytöstavat pitää muutoinkin oppia kuin tuossa "miesten koulussa"  8)
^

Täysin samaa mieltä. Kyllä ne armeijaopit kannattaa unohtaa kun lähtee toisia ihmisiä masteroimaan.

Normi järjellä pärjää sanoisin mutta meitä on moneen junaan ja laiturillekkin..valitettavasti se normijärki ja konsensus on useimmilla skenessä unohtunut jostain kumman syystä jonnekkin elämän varrelle eikä löydy vaikka millä etsisi...
Ja jotkut jää miesten kouluun loppuelämäksi kun eivät siviilissä pärjää...

mastervsop

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #84 : 02.08.2013, 12:27 »


En itse ymmärrä näitä etikettejä jotenkin erilaisemmiksi kuin"normibaari" tai ravintolaillassa- en ihan äkkiä lähtis kenenkään kasvotutun tai tuntemattoman ahteria kaivelemaan, oli kyseessä mikä sukupuoli tahansa- saattas tulla nekkuun ehkä, mutta me kinkyt ollaan niin suvaitsevaisia  :)

WORD.

Tää näyttää olevan eräille kinkyille perkeeleen vaikeeta tajuta..ja siksi kait nä (ihme) säännöt..
Mitä V*****,  ettekö te te perkeleen friikit käy normibaareissa ollenkaan tai muuten elä normaalia elämää kun kaikki tavat on hukassa jonkin kinkylokeriston alla ?
Jos mä tässä kirjoitan että riski että stumppaan turpaan lääppijöitä on kutakuinkin 100% niin bannia tulee kun pitää olla suvaitsevainen.. mutta kun normibaarissa sanon saman vaikka karjuen niin poket tulee maks sanomaan että rauhoitu ja vie tunkeilijan ulos.

Ottakaa nyt jo vihdoinkin se strutsinpää perseestänne.

Wibbe

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #85 : 02.08.2013, 17:59 »
Mulla ei ole mitään hampaankolossa-ei vaikka viimeksi Väiskillä itselle tuntematon Masteriksi itsensä nimeävä tulikin ripsauttamaan kankulle piiskalla-hän oli kai sitten sen verran selvinpäin, että tajusi samointein hupsun höppänyytensä.

En itse ymmärrä näitä etikettejä jotenkin erilaisemmiksi kuin"normibaari" tai ravintolaillassa- en ihan äkkiä lähtis kenenkään kasvotutun tai tuntemattoman ahteria kaivelemaan, oli kyseessä mikä sukupuoli tahansa- saattas tulla nekkuun ehkä, mutta me kinkyt ollaan niin suvaitsevaisia  :)

Kyllä sulla on ihmeen vetävä peppu kun sille aina kaikkee tapahtuu. Ihan kateeks pistää. Onneks nyt ei ilta menny pilalle :D

-katy-

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #86 : 02.08.2013, 18:15 »
Kyllä sulla on ihmeen vetävä peppu kun sille aina kaikkee tapahtuu. Ihan kateeks pistää. Onneks nyt ei ilta menny pilalle :D

No jos haluaa ns. houkkamagneetille olla kateellinen, niin saahan olla  C:-)
« Viimeksi muokattu: 02.08.2013, 19:21 kirjoittanut -katy- »

Fixx

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #87 : 02.08.2013, 18:20 »
Mitä V*****,  ettekö te te perkeleen friikit käy normibaareissa ollenkaan tai muuten elä normaalia elämää kun kaikki tavat on hukassa jonkin kinkylokeriston alla ?
Onko tavat nyt päässeet lipsumaan huonompaan suuntaan? Aikoinaan trendi oli, että normibaareissa lääpittiin ja tehtiin outoja ehdotuksia, kun taas kinkybileissä pidettiin tarkasti huolta käytöstavoista. Nyt on vai toisinpäin? En ihan noin vain uskoisi.

isabella

Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #88 : 03.08.2013, 10:55 »
Normibaarista olen harvemmin selvinnyt ilman että joku käy lääppimässä. Pervobileissä näin on käynyt tasan kerran. Että kyllä minun kokemuspiirissäni kinkypiireissä käyttäydytään huomattavasti paremmin.

Nick

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #89 : 03.08.2013, 11:43 »
Pervobileissä on joskus nuoret tytöt tulleet suoraan kasseille, ei juuri koskaan normiravintolassa. Eli käytösetiketti on yksisuuntainen. Tulipa kerran yksi tarjoamaan kysymättä piiskaa, väärä pää edellä.

Damin bileissä kähmintä oli häikäilemätöntä, silti viisituhatta ihmistä viihtyi. Tosin yhden miehen nostin tukasta hiukan kauemmaksi kun ei ymmärtänyt ettei daamia nappaa.