Kirjoittaja Aihe: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä  (Luettu 204263 kertaa)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #90 : 09.08.2013, 23:25 »
Normibaarista olen harvemmin selvinnyt ilman että joku käy lääppimässä. Pervobileissä näin on käynyt tasan kerran. Että kyllä minun kokemuspiirissäni kinkypiireissä käyttäydytään huomattavasti paremmin.

Mä taas kokemuksella väitän pänivastoin, eka kertä järkytti eniten vaikka koitettiinkin kaveruusmoikkausperusteella päästä liki kinkybileissä...aika ontuvaa naisiltakin muuten...ja niin läpinäkyvää.
Siviilirafloissa hyvä kun saa pokattua persettä edes....

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #91 : 10.08.2013, 08:31 »
Loukkaantumisen aste näkyy olevan kiinni henkilöstä.

Jos joku mieluinen kaveri läppää kevyesti takamukselle ja sanoo: Hyvä perse sulla.
Sen jälkeen naureskellaan tyytyväisyydestä. Se koetaan kohteliaisuutena.

Jos ei-toivottu sellainen jonka kanssa ei synkkaa yhteen tekisi saman, ollaan naama mutrussa ja tehdään valituksia jokaiselle foorumille netissä ja kaikille kavereille puhutaan tapahtumasta vielä vuodenkin päästä.

Hauskanpito torppaa usein liian jyrkkiin sääntöihin. Yhdellä yhtä, toisella joku toinen rajoitus.

Peruskunnioitus ihmistä kohtaan on usein riittävä. Ymmärrystä myös sillä osapuolella joka miettii viikon tuliko silloin loukatuksi vai ei.



kettutyttö

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #92 : 10.08.2013, 11:15 »
Ainakin ketun mielestä kinkyscene saa pisteitä sieltä että harvoin kettu on nähnyt kovin päisä oleva ihminen. Verratuna muihin bileisiin ja juhliin se on Suomessa aikamoinen saavutus. Ja hyvä, koska yleinsä ongelmat alkaavat kun joku on käytänyt alkoholi tai joku muu huume.

isabella

Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #93 : 10.08.2013, 12:48 »
Jos joku mieluinen kaveri läppää kevyesti takamukselle ja sanoo: Hyvä perse sulla.
Sen jälkeen naureskellaan tyytyväisyydestä. Se koetaan kohteliaisuutena.

Tässä on paljon perää. Monet kaverit ja tutut ovat puristaneet minua perseestä (tai jostain muualta ;)), näykäisseet tai muuten "epäsopivasti" kosketelleet sekä bileissä että miiteissä. En muista että tähän olisi koskaan sen kummemmin kysytty tai annettu lupaa. Silti nämä eivät ole minulle epätoivottuja lähestymisiä, niihin sanaton lupa on luettavissa eleistä ja käytöksestä tuttujen ihmisten kesken. Jos tuntematon tai ihminen josta en pidä tekisi saman, puuttuisin siihen ilman muuta.

Ja tällä en nyt tarkoita että lääppiminen bileissä pitäisi olla sallittua. Kunhan yritän havainnolistaa että kyseessä on astetta monimutkaisempi asia vaikka säännöt sinänsä ovat hyvin yksiselitteiset.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #94 : 10.08.2013, 20:09 »
Näin noviisina tullut sellainen minulle outo juttu johon en ole osannu ottaa kantaa kun en tiennyt miten toimia.

Kun on sidonta kesken ja nainen ns. puolustuskyvyttömässä tilassa niin useammnin kuin pari kertaa on tullut mieshenkilö juttelemaan mallin kanssa erittäin tuttavallisesti ja sammalla kosketellen ja kiusotelleen häntä käsillään.
Varsinkin kun en tunne henkilöä enkä heidän keskinäistä suhdetta niin en ole voinnut puuttua asiaan. Jos ovat jo niin hyviä 'ystäviä' että tuo olisi ok.
2 kertaa on käynnyt niin että ko. henkilö ei ollut niin tuttu vaan käytti tilaisuutta hyväkseen.

Toivoisin että ei ulkopuoliset tulisi säätämään samaan aikaan kun on ns. juttu kesken.... Vaikka olisi oma tyttöystävänsä, niin olisi edes soveliasta ensin neuvotella asiasta.
Jos malli vaikka luulee sen kuuluvan asiaan ja sen olevan vaikka mun ystävä, niinkuin yhden kerran kävi. Tiesin kyllä henkilön ja luulin että on noin läheinen sidottavan kanssa.... joka taas luuli toisinpäin.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #95 : 10.08.2013, 20:33 »
Näin noviisina tullut sellainen minulle outo juttu johon en ole osannu ottaa kantaa kun en tiennyt miten toimia.

Kun on sidonta kesken ja nainen ns. puolustuskyvyttömässä tilassa niin useammnin kuin pari kertaa on tullut mieshenkilö juttelemaan mallin kanssa erittäin tuttavallisesti ja sammalla kosketellen ja kiusotelleen häntä käsillään.
Varsinkin kun en tunne henkilöä enkä heidän keskinäistä suhdetta niin en ole voinnut puuttua asiaan. Jos ovat jo niin hyviä 'ystäviä' että tuo olisi ok.
2 kertaa on käynnyt niin että ko. henkilö ei ollut niin tuttu vaan käytti tilaisuutta hyväkseen.

Toivoisin että ei ulkopuoliset tulisi säätämään samaan aikaan kun on ns. juttu kesken.... Vaikka olisi oma tyttöystävänsä, niin olisi edes soveliasta ensin neuvotella asiasta.
Jos malli vaikka luulee sen kuuluvan asiaan ja sen olevan vaikka mun ystävä, niinkuin yhden kerran kävi. Tiesin kyllä henkilön ja luulin että on noin läheinen sidottavan kanssa.... joka taas luuli toisinpäin.

En mä anna kenenkään hyppiä silmille olin noviisi tai ei ja jostain kumman syystä mulkku minä sain olla rauhassa seurueineeni jos jotain kuritin...joskus jopa odotan että joku hyypiö tekisi sen viimeisen virheensä.
Mutta kuten aikaisemmin mainitsin ennenkuin kaikki tiedosti suuntautuneisuuteni niin jokainen kynnelle kykenemätön Domme oli perseessä kiinni.

Instantime

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #96 : 11.08.2013, 10:54 »
Näin noviisina tullut sellainen minulle outo juttu johon en ole osannu ottaa kantaa kun en tiennyt miten toimia.

Kun on sidonta kesken ja nainen ns. puolustuskyvyttömässä tilassa niin useammnin kuin pari kertaa on tullut mieshenkilö juttelemaan mallin kanssa erittäin tuttavallisesti ja sammalla kosketellen ja kiusotelleen häntä käsillään.
Varsinkin kun en tunne henkilöä enkä heidän keskinäistä suhdetta niin en ole voinnut puuttua asiaan. Jos ovat jo niin hyviä 'ystäviä' että tuo olisi ok.
2 kertaa on käynnyt niin että ko. henkilö ei ollut niin tuttu vaan käytti tilaisuutta hyväkseen.

Toivoisin että ei ulkopuoliset tulisi säätämään samaan aikaan kun on ns. juttu kesken.... Vaikka olisi oma tyttöystävänsä, niin olisi edes soveliasta ensin neuvotella asiasta.
Jos malli vaikka luulee sen kuuluvan asiaan ja sen olevan vaikka mun ystävä, niinkuin yhden kerran kävi. Tiesin kyllä henkilön ja luulin että on noin läheinen sidottavan kanssa.... joka taas luuli toisinpäin.

Justiinsa. Jokainen voi kysyä itseltään, menisikö esim. musiikkikeikalla lavalle juttelemaan bändin jäsenille, että ilmoja on pidellyt, mulla on yksi teidän levy, ollaan varmaan kavereita. Mistä tulee mieleen anekdootti Peer Güntin keikalta jostain vuosien takaa. Joku juopunut turvenuija meni naplaamaan lavan edessä olevan kontrollikaapin piuhoja. Nikki sanoi: Älä räplää sitä, räplää vaikka munias. Twist Twist lisäsi: Taikka pimppiä. Kyllä se juntti sitten lähti.

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #97 : 11.08.2013, 11:25 »


Toivoisin että ei ulkopuoliset tulisi säätämään samaan aikaan kun on ns. juttu kesken.... Vaikka olisi oma tyttöystävänsä, niin olisi edes soveliasta ensin neuvotella asiasta.
Jos malli vaikka luulee sen kuuluvan asiaan ja sen olevan vaikka mun ystävä, niinkuin yhden kerran kävi. Tiesin kyllä henkilön ja luulin että on noin läheinen sidottavan kanssa.... joka taas luuli toisinpäin.

Eihän tuo ole mahdollista. Eihän ketään ”tuntematonta saa edes puhutella” tai edes tuttua, ilman lupaa.
(Ohjeet Käyttäytymisestä scenessä? )
Kukaan ei kannata ”järjen käyttöä” vaan jokainen haluaa kirjoittaa mieleisensä säännöt.

Tällä luodaan suvaitsemattomuuden ilmapiiri koko yhteisön ylle.
Samalla tutustuminen  tehdään uusille lähes mahdottomaksi
Aina pitää varoa ettei tee mitään väärää.

PS. Ilmeisesti sivusto, yhteisö tai bileet toimii parhaiten kun kukaan ei tee mitään oma aliotteisesti.
      Kaikki on yksi puolista ja helppoa hallita.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #98 : 11.08.2013, 17:19 »
Toivoisin että ei ulkopuoliset tulisi säätämään samaan aikaan kun on ns. juttu kesken.... Vaikka olisi oma tyttöystävänsä, niin olisi edes soveliasta ensin neuvotella asiasta.
Jos malli vaikka luulee sen kuuluvan asiaan ja sen olevan vaikka mun ystävä, niinkuin yhden kerran kävi. Tiesin kyllä henkilön ja luulin että on noin läheinen sidottavan kanssa.... joka taas luuli toisinpäin.

Tiedän mistä puhut. Kokemuksesta viisastuneena olen ottanut tavaksi pyytää jotakin tuttua pitämään kaikki uteliaat loitommalla. Tällöin paremmin keskittyä itse sessioon, kun ei tarvitse olla varuillaan ja silmät niskassa siitä, että joku valopää kokee vastustamatonta halua ottaa osaa meneillään olevaan tapahtumaan.

MiaQ

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #99 : 11.08.2013, 20:57 »
Joku ehkä pitää tai hyväksyy sen, että tutut lääppii perseestä mutta kaikki ei sitä hyväksy. Mun persettä ei ainakaan lääpitä.

Viime vuonna TAFFissa eräs henkilö harrasti omasta mielestään tuttavallista mutta kohteiden mielestä ikävää ja kännistä perskähmintää. Hänet poistettiin bileistä ja hän sai vuuoden porttikiellon TAFFiin. Lääppiminen ei lopu jos siitä ei kerrota järjestäjille, jotka voivat siihen puuttua.

MiaQ

windmillsw

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #100 : 02.12.2013, 00:19 »
Olin Halloween bileissä Wäiskissä ja mun olemisesta siellä juttu levinnyt heti eteenpäin.
Sain aamulla tekstarin, jossa kyseltiin, että oliko hauskaa...

Joillakin on tarve kertoa sisäpiiritietoja eteenpäin. Ja nämä nauäyttävätkin olevan miehisiä akkoja Helsingistä.

No, ei sen puoleen että haittaisi. Noudatan itse kuitenkin etikettiä. Eli Helsingin poikien maine laski rutkasti.
 

windmillsw

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #101 : 02.12.2013, 00:21 »
Anteeksi korjaan. Itseasiassa Vantaan poikien.

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #102 : 02.12.2013, 03:18 »
Olin Halloween bileissä Wäiskissä ja mun olemisesta siellä juttu levinnyt heti eteenpäin.
Sain aamulla tekstarin, jossa kyseltiin, että oliko hauskaa...

Joillakin on tarve kertoa sisäpiiritietoja eteenpäin. Ja nämä nauäyttävätkin olevan miehisiä akkoja Helsingistä.

No, ei sen puoleen että haittaisi. Noudatan itse kuitenkin etikettiä. Eli Helsingin poikien maine laski rutkasti.
Sitte viel ihmetellään, miks ei luoteta henkilötietojen salassapysymiseen yhdistysten rekisterien kohdalla  :o

isabella

Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #103 : 02.12.2013, 06:35 »
Sitte viel ihmetellään, miks ei luoteta henkilötietojen salassapysymiseen yhdistysten rekisterien kohdalla  :o

Ikävää, että tietoja bileissäkäynnistä on levitelty eteenpäin. Sellaista ei pitäisi tapahtua. Mutta missään ei käsittääkseni sanottu että tällä olisi mitään tekemistä yhdistyksen hallituksen tai yhdistyksen rekisteritietojen kanssa.

windmillsw

  • Vieras
Vs: Käytösetiketti klubeilla ja bileissä
« Vastaus #104 : 02.12.2013, 13:56 »
Niin. Eihän nimiä bileissä kysytäkään. Kokeintaan jäsenkorttia, jos on.
Kasvoni vain olivat siellä tutut joillekin muista yhteyksistä.
Käynnistäni oli tieto mennyt jo ilmeisesti bileiden aikana eteenpäin, koska siitä tiesi jo niinkin pian moni muukin, jopa ystävättärenikin, joka ei näistä BDSM-kuvioista halua tietää yhtään mitään.