Kirjoittaja Aihe: Fantasialla sisään?  (Luettu 2105 kertaa)

Floora

Fantasialla sisään?
« : 07.04.2023, 22:08 »
Miltä kuulostaisi, jos minä olisin polvillani sinun edessäsi? Katsoisin ripsieni alta sinua sinisillä silmilläni ylöspäin. Käteni liukuisi pitkin pohjettasi kohti reittäsi ja jossain vaiheessa käteni koskisi miehuuttasi! Miltä tuntuisikaan laittaa kaulapanta siroon kaulaani? Tai piilottaa vaatteeni metsässä. Laittaa ne lukittuun laatikkoon ja piilottaa avain. Sitten joutuisin julkisessa metsässä etsimään avainta jostain pohjakasvuston seasta. Miltä näyttäisinkään, kun hoipertelisin ympäri metsää alasti? Tai minkalainen kokemus olisi dominoida "teiniaikuista." *

Voi miehet! Tapa miten voit saada nämä fantasiat kanssani toteen ei ole lähestyä minua viestillä ja kertoa kyseisistä fantasioista. Miksi ihmeessä uskot, että minä edes haluan näitä asioita?

Opin uuden sanan. Se sana oli "fetissikone." Samaistun, vaikka tietämykseni pervoilusta ei olekkaan niin suuri, että voisin olla aktuaalinen fetissikone.

Yksityisviestejä lukiessa tuntuu, että mut nähdään vain seksinä. Oon uusi alistuja. Mun profiili on alle puoli vuotta vanha, oon julkaissut tänne yhden tissikuvan ja kertonu julkisesti olevani 18-vuotias. Kaikessa tyhmyydessäni olen myös osallistunut julkiseen keskusteluun ja saattanut kertoa julkisesti omista fantasioistani foorumilla.

Usein puhutaan saalistajista. Niistä, jotka lähettää yksityisviestit jokaiselle uudelle ja katsoo jos tärppäisi. Ilmeisesti olen omalla toimillani onnistunut houkuttelemaan monen saalistajan huomion. Ehkä fetissikone ei ole oikea sana, ehkä moni kohtelee mua saaliina.

Mun seksuaalisuus ja saatavuus ei ole itsestäänselvyyksiä. Mun alistuminen on lahja ja en anna sitä kellekkään, kuka ei kohtele sitä kuin kuusen alla olevaa hienointa ja prameinta lahjaa. Mä olen kokonainen ihminen ja ihan tutustumiskykyinen.

Älkääkä nyt käsittäkö väärin! Kivojakin viestejä on ollut. Mä haluan, että mut kohdataan ihmisenä.
Joillain tuntuu olevan kiire ja ei halua tuhlata aikaa ihmiseen, joka seksuaalisesti ei ole sopiva. Jotkut ovat myös nopeammin seksuaalisia kuin minä. Mielestäni kuitenkin ihan kohtuullista olettaa, että ennen seksin ehdottelua tai fantasiointia rakennetaan ihmissuhde tai ainakin jonkinlainen tuttavuus. Kaikkien kanssa suhde ei ole niin vahva ennen sessiointia tai seksiä - riippuu ihmisestä.

Lähtökohtaisesti en koskaan vastaisi tälläiseen ensiviestiin. En vastaisi siitäkään huolimatta, vaikka olisin henkilön tavannut esimerkiksi miitissä tai muualla. Mielestäni fetisseistä kysymistä ja kertomistakin voi odottaa vähintään muutaman viestin ajan.

Tuntuu, että puhetta lähestymisestä sivutaan usein tällä sivulla. Mutta harvoin sitä pohditaan tarkemmin. Mikä on asiallista lähestymistä? Onko olemassa tilannetta tai suhdetta, missä on korrektia aloittaa laittamalla tuntematon vastaanottaja oman fantasian sisään?


* fantasiat ovat suoraan fetlifeni ja baaritilini yksityisviesteistä. Viestit missä fantasiat kirjoitettu ovat kaikki olleet ensimmäisiä viestejä mitkä vastaanotan.

« Viimeksi muokattu: 08.04.2023, 08:04 kirjoittanut Floora »

Pera

Vs: Fantasialla sisään
« Vastaus #1 : 07.04.2023, 23:01 »
Mä olen pettynyt kanssasetieni käytökseen. Mullakin on vaikka mitä fantasioita kuten varmaan useimmilla muillakin, mutta ne ovat fantasioita. En edes usko, että haluan toteuttaa niistä suurinta osaa, koska fantasiat ovat usein kivempia fantasioina.

Olen joskus pohtinut tuota fetissikone- tai fetissiautomaattijuttua, jossa ihminen typistetään sellaiseksi ja pidän sitä jo ajatuksena aika epäeettisenä. Ihminen on ihminen, ei fetissiautomaatti, vaikka ihminen voi toki toteuttaa fetissejä/kinkkejä.

Mun kokemukset asiasta on näin keski-ikää lähestyvänä miehenä aika lieviä ja vähäisiä, mutta joskus on tullut vastaan ihmisiä, jotka vain haluavat köysiin. Pelkästään se fiilis, että joku haluaa köysiin kiinnostumatta musta ihmisenä on ikävä. Paljon kivempi olla ihminen, jonka kanssa sitoa.

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1666
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #2 : 08.04.2023, 09:11 »
Kiitos Floora! Hyvä teksti joka koskettaa monia.

Ainoa oikea hetki laittaa tuntematon osaksi omaa fantasiaansa on silloin, jos tuntematon on sitä esimerkiksi profiilissaan tai deitti-ilmoituksessaan erityisesti kertonut haluavansa. Kaikissa muissa tapauksissa on se on vain hillittömän huonoa käytöstä ja toisen ei konsensuaalista käyttämistä omiin tarkoituksiinsa.

Kuriainen

Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #3 : 08.04.2023, 14:05 »
Hyvää kontenttia, hihittelin noille viesteille.

Kai etenkin monilla uusilla tai sosiaalisesti vähän rajoittuneilla on käsitys, että nämä nettipalvelut ovat seuran etsimistä varten. Millasen seuran, sitä tuskin tietävät itsekään.

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #4 : 08.04.2023, 15:21 »
Hyvää kontenttia, hihittelin noille viesteille.

Kai etenkin monilla uusilla tai sosiaalisesti vähän rajoittuneilla on käsitys, että nämä nettipalvelut ovat seuran etsimistä varten. Millasen seuran, sitä tuskin tietävät itsekään.
Tämä on muuten totta. Osa tuntuu pitävän tätäkin foorumia jonain seksiseuradeittisivustona.

Pera

Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #5 : 08.04.2023, 18:00 »
Kiitos Floora! Hyvä teksti joka koskettaa monia.

Ainoa oikea hetki laittaa tuntematon osaksi omaa fantasiaansa on silloin, jos tuntematon on sitä esimerkiksi profiilissaan tai deitti-ilmoituksessaan erityisesti kertonut haluavansa. Kaikissa muissa tapauksissa on se on vain hillittömän huonoa käytöstä ja toisen ei konsensuaalista käyttämistä omiin tarkoituksiinsa.

Onnistuit kyllä kiteyttämään asian hyvin!

Betonia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 252
  • halullinen sielu
  • Galleria
    • Metsänhehku
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #6 : 08.04.2023, 22:07 »
Niin tuttua. Näillä mittarilukemilla viestejä tulee vähemmän, mutta silti liikaa. Kompaten kaikkia edellisiä täytyy todeta, että en voi sanoin kuvata miten huono käsitys minulla on kyseisenlaisten viestien lähettäjien aivotoiminnasta. Ja aivotoiminta olisi näissä hommissa ensiarvoisen tärkeää. Kun siis, mikäli joku subi lähtisi mukaan toteuttamaan minkä hyvänsä randomjampan fantasioita - minkälainen elämä hänelle siitä koituisi? Voi miettiä ihan rauhassa. Kiitos Floora tärkeästä kirjoituksesta!


Janetar

Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #7 : 09.04.2023, 08:18 »
Mahtavaa matskua  ;D

Todennäköistä on, ettei fantasioillaan viestinnän aloittaneilla edes ole rahkeita toteuttaa niitä oikeasti käytännössä, vaan he ns kuivanarkkaavat niillä ja saavat kiksinsä, jos viestiinsä vastaa. Heille saattaa riittää myös jo se, että reagoit edes jotenkin, tai kenties jo se, että tietävät sinun lukevan heidän viestinsä.

Meitä on niin moneksi ???

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #8 : 09.04.2023, 10:14 »
Kävin vain katsoon tissit  :)

Mut kannattaako opettaa noille alkeita jotka ei itse tajua itsestäänselviä perusasioita, mitenkähän seuraavalla askeleella tunaroidaan  :o.  On syynsä miksi jotkut vaan huutelee eikä saa mitään aikaan.

Penelop3

Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #9 : 09.04.2023, 14:02 »
Täyttä asiaa koko teksti. 100%. Silloin joskus aloittelevana puuhastelijana niihin saattoi vastatakin, toivoen järkevää keskustelua, HAH.

Vaikka nykyään on kokeneempi, niin tuleehan siitä vieläkin nasty fiilis ja se vähentää kiinnostusta "harrastukseen".

Perus copy-paste spämmiviestit ei varsinaisesti letkauta enää, mutta mikä sitten sattuu on uudet tuttavuudet. Ne joihin oot tutustunu ns. normaalisti just vaikka miiteissä. Teillä on klikannu hyvin ja odotat yhteydenottoa. Sitten seuraavana päivänä saat viestiä jonka sisältö on jotakuinkin: "Haha, vitsi olit kyl hyvännäkönen. Muijat ei täs skenes yleensä näytä tolta. Vitsi, selasin ton sun fetissilistan läpi, haluisin tehä sun kanssa x ja y. Vitsi miten kuuma. Haha, ei susta uskois et tykkäät ;). Oon kans aina halunnu koittaa z.".

En mä ole mikään ravintola, jonka menusta voi valkata et haluan tota ja tätä, kiitti moi.

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #10 : 09.04.2023, 15:36 »
En mä ole mikään ravintola, jonka menusta voi valkata et haluan tota ja tätä, kiitti moi.
Hittovie kun oli hyvin sanottu.

Pera

Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #11 : 10.04.2023, 17:53 »
En oikein tajua miten ihmissuhde on joillekin niin vaikea käsite. Ei mua miehenäkään kyllä kiinnostaisi edes pelkkään seksiin tai kinkyilyyn perustuva suhde sillä perusteella, että jollain on samat mieltymykset tai tietynlainen ulkonäkö.

Eräs kaverini (vanilja) on naiseksi aika lihaksikas (entinen fitness-kilpailija) ja hän saa instassa viestejä subimiehiltä, koska olisi ulkonäkönsä puolesta ilmeisesti monen unelmadomme. Kinky-alustalla ymmärtäisin, mutta instassa…

Kaisla

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 72
  • & balthazar
  • Galleria
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #12 : 11.04.2023, 03:39 »
Mielestäni ongelma on siinä, että kaikki eivät ymmärrä että esineellistäminen on ok vasta siinä kohtaa, jos suhteeseen kuuluu esineellistäminen ja molemmat siitä nauttii.

Mitä tulee siihen miksi niin moni esineellistää tuntemattomia ihmisiä pelkän ulkonäön perusteella lienee siinä, että kaikki eivät ymmärrä itseään elannokseen esineellistävien runsaudesta huolimatta sitä että myös he ovat itsensä maailmalle esineellistämisen lisäksi vapaa-ajallaan myös tuntevia ja tiedostavia, itsenäisiä olentoja.

Siihen kun lisätään se ettei nykyään pysty edes lukemaan uutisia ilman, että 3-5 uutista päivittäin liittyy itsensä kaupallistaneeseen henkilöön, niin on varsin ymmärrettävää että joillakin menee jauhot sekaisin sen kanssa että kuka on julkista omaisuutta ja kuka ei.

Ja ei, en sano että edes itsensä kaupallistaminen oikeuttaisi kohtelemaan tuntemattomia huonosti, mutta ajattelisin tämän olevan jollain tavalla ainakin osittain syynä siihen, että ihmiset helposti nähdään objekteina, eritoten jos enemmän näkyvyyttä = mo' money. Toinen on tietysti se harhainen käsitys siitä, että kuvittelee tuntevansa julkisuuden henkilön pelkän julkisuuden perusteella.


-baltsu

Tre74

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 88
  • Alistuva narttuni - missä lienet?
  • Galleria
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #13 : 14.04.2023, 14:22 »
Siis todella hyviä ajatuksia ja kommentteja, oikein kypsiä ajatuksia  O:-) Aivot kun ovatkin ihmisen tärkein ja seksikkäin elin  :love:
Sitä vain tuppaa "joskus" meillä miehillä (ainakin) kiima viemään mennessään ja se ajatusmaailma suorastaan valahtaa tuonne alapäähän  ::)
Eritoten varmaan ainakin näin kevään tullessa...  8) Tiedän, tiedän... ihan turha sitä on mitään koittaa "selittää"  ^-^
Toivoa vaan sopii, ettei sitä itse ainakaan moiseen moukkuuteen sortuisi  ;)

Pikkupöllö

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 155
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #14 : 15.04.2023, 16:46 »
Ja sitten nämä samat esineellistäjät tekevät saman seuraavalle, ja seuraavalle, ja seuraavalle, ja ihmettelevät, miksi eivät saa naista.

Eivätkä opi. Suurempi vaikutus Flooran erinomaisella tekstillä on todennäköisesti siinä, että taas joku mies ehkä ymmärtää, mitä naiset saavat kestää.