Kirjoittaja Aihe: Naiselle alistuvat miehet, onko suurin osa luusereita vai mitä? (pohdintoja)  (Luettu 7383 kertaa)

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Tiedä häntä mitä he ovat, jokainen kaiketi omalla tavallaan saa nautintoa. Sitä olen ihmetellyt useampaankin kertaan että onko heillä myös jonkinlainen tahallinen väärin ymmärtämisen taito selkeästi tekstissä ilmaistuun tietoon.

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 280
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Näin lukien vain kysymyksen, ei muita vastauksia.
Varmasti on ihmisiä erilaisia, eri syistä alistuvia.
Mutta sekä miehissä että naisissa on monia jotka
ovat hyvin hallitsevissa asemissa työelämässä ja haluavat
vastapainoa sille. En lähtisi ”tuomitsemaan” pelkästään
Seksuaalisen suuntautumisen mukaan.

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 53
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Aloittaja taas jatkaa. Tämä on ehkä vanhan toistoa mutta alistuva mies (minä itse ainakin) kokee parantavansa ”markkina-arvoaan” kun tarjoutuu alistuvaksi juoksupojaksi/maksumieheksi tms jos hän kokee olevansa naista alempana (out of her league)

Toisaalta joku Elsa Hosk nyt tekisi 95% kaikista Mastereistakin alistuvia. En provoa vaan itse uskon tälläiseen phenomenaan⭐️

Pip

Toisaalta joku Elsa Hosk nyt tekisi 95% kaikista Mastereistakin alistuvia.
Paskanmarjat.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Toisaalta joku Elsa Hosk nyt tekisi 95% kaikista Mastereistakin alistuvia.
Paskanmarjat.

Erittäin osuvasti sanottu Pip 😄
Alistuminen voi olla joillekkin ihmisille luonnollista tai täysin luonnotonta. En ole itse koskaan  alistunut kun se on luonnotonta ja mieluummin otan vastaan mitä tuleman pitää kuin alistun kenellekkään.
 

KatiSwitch

Switch naisena koen, että kaikki on kiinni energioista, että mikä on ihanaa. Itseäni kiehtoo enempi ihmisen kyky joustavuuteen ja mahdollisuus nähdä osana ihmisyyttä kaikki tunteet, kaikki ihmisyyden puolet. Koen nykyään pelkästään dom-miehet hieman jäykkinä ja tylsinäkin omasta perspektiivistäni.

Jos pohdin sub-miestä, niin siinä on jotain, mitä kuuluukin olla. Eli miehen kyky aistia naisen kauneus ja taianomaisuus niin, että sille tekee mieli antautua. Alistuminen voi siis olla myöskin enemmän antautumissävytteistä. Sellaista naisen kauneuden tunnistamista  ja ihannointia niin, että kaikki aistit täyttyvät. Sitä kautta tulee halu huolehtia ja palvellakin.

Alistuminen on voimakkaasti värittynyt sana ja sopii tiettyihin yhteyksiin, mutta ei ole kaiken kattava kertomaan roolien syvyydestä. Joskus seksi on pakoa ahdistuksesta ja silloin nuo voimakkaammat ääripäät saavat enemmän kiinnostusta osakseen. Enkä väitä, että se olisi huono asia. Lopputulos on vaan parempi, jos tämän tiedostaa.

Irtipäästämisen tarve voi olla tosi vapauttavaakin ja jos se energia vie siihen, että kokee halua antautua ja kokee naisen halun ottaa miehensä kuumana, niin Se voi olla kokemuksena jopa tosi eheyttävänää. Sellainen halutuksi tulemisen kokemus on myös kokemus hyväksynnästä, omasta kauneudesta/komeudesta. Jotain mitä jokainen jollain tasolla varmasti osaa arvostaa.

Sellainen tietynlainen leimaaminen looseriksi, kertoo ehkäpä leimaajan peloista eniten, eikä leiman saaneesta henkilöstä oikeastaan mitään.

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Aloittaja taas jatkaa. Tämä on ehkä vanhan toistoa mutta alistuva mies (minä itse ainakin) kokee parantavansa ”markkina-arvoaan” kun tarjoutuu alistuvaksi juoksupojaksi/maksumieheksi tms jos hän kokee olevansa naista alempana (out of her league)

Toisaalta joku Elsa Hosk nyt tekisi 95% kaikista Mastereistakin alistuvia. En provoa vaan itse uskon tälläiseen phenomenaan⭐️

Tää voi olla sun kokemus ja se on ihan ookoo jos tää on se miten sä asian omalla kohdallasi koet, mutta kuten täällä on nyt todistettu niin tää sun kokemus on ristiriidassa aika lailla kaikkien muiden subimiesten sekä subimiehistä tykkäävien naisten kanssa, joten mitään yleistystä näistä sun kokemuksista on turha edes yrittää tehdä. Voihan sitä uskoa vaikka että kuu on juustoa jos niin haluaa.

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Belladonna tiivisti aika hyvin eikä seksuaalisella suuntautumisella pitäisi olla mitään tekemistä luuseriuden tai menestyneisyyden (tai mikä sitten onkaan kunkin vastakohta luuseriudelle) kanssa. Itsetunto- ja mt-ongelmat saattavat toki korreloida BDSM-scenessä seksuaalisia kokeiluja puoleen ja toiseen ja vahvistaa itse ongelmaa, mutta silloin haetaan parannuskeinoja väärällä metodilla: narsismi tai marttyyrius ei parane piiskaamalla tai piiskan saamisella.

Yhtä hyvin voitaisiin kysyä ovatko kaikki ns. "vaniljat" tai "tavikset" luusereita (ja kukin määritelköön lainausmerkkien alla olevat "leimat" oman mielensä mukaan) kun vinkuvat iltalehtien kyselyissä etteivät saa tarpeeksi seksiä eivätkä riittävän monipuolisesti. Se, että uskaltaa puhua ja ehdottaa kulloisillekin partnereille jotain uutta tai jopa salaisimpiaan fantasioitaan ovat voittajia. Jos saa, mitä tilaa niin on todennäköisesti kokenut jotain suurempaa kuin se joka pistää rahansa bemariin tai merkkivaatteisiin saadaksen seksiä (joo, niistä voi saada muitakin kiksejä kuin seksuaalisia, mutta heitinpähän kuitenkin esimerkkinä).

Näillä pervokilsoilla on tullut nähtyä, analysoitua ja koettua niin monenlaista pervoutta etten jaksa enää edes uskoa mihinkään vaniljaan. Seksuaalisuus on ihmismielen suurimpia motivaattoreita ja sen eteen tehdään kummallisia asioita. Jos kaksi aikuista ihmistä toteuttaa (ja löytää toisensa) yhteisesti sovittuja juttuja joko BDSM tai jossain esim. http://www.fetishbank.net/links/ scenessä niin molemmat on voittajia!