Kirjoittaja Aihe: Tampereen epäsiveetön torstaimiitti 2h+k:n baarissa 15.6. klo 18-  (Luettu 1812 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2229
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Voisin itse tähdätä viiden junaan, niin olisin puoli kuuden paikkeilla sielä :D en ehkä ihan viitti pahimpaan rysään sysätä.

Puoli kuudelta on varmasti ihan hyvä, mutten lupaa etteikö silloin jo olisi rysää. Moni vakkari ilmestyy paikalle jo etuajassa, mutta kyllä sinne joukkoon mahtuu.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2229
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Jaha, täällä ollaan taas. Kertoivat tuossa, että

KAKSIO ON KIINNI AINAKIN KAKSI VIIKKOA

ja tarvitaan varasuunnitelmia. Juhannusviikolla voisi sen piknikin järjestää, mutta saatan itse olla työkeikalla silloin. Haluaako joku vetää silloin?

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Jaha, täällä ollaan taas. Kertoivat tuossa, että

KAKSIO ON KIINNI AINAKIN KAKSI VIIKKOA

Jaahans?! Ai niinku nyt kii vai? Onkohan siis turhaa suunnistaa kaksikolle syömään?

Mitäpä pienistä, käännytään sitä kautta silti  :))

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2229
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kiitos jälleen kerran kaikille hulvattomasta miitistä! Kaksio on tosiaan lomalla ainakin kaksi tulevaa viikkoa, ja koska livistän itse työkeikalle jo ensi torstaina, tilalle on silloin luvassa jonkinasteista piknik-meininkiä. Miittikirjat on annettu sen tapaamisen järjestäjän haltuun, ilmoitus tullee lähipäivinä. Pitäkää Tampere pyörimässä sillä aikaa, kun mää oon pois!

Ps. Älkää merkkailko siihen tukkihenkilön kirjanpitoon omianne silloin kun oon paikalla, menee laskut sekaisin. Se toimii parhaiten niin, että yksi ihminen huolehtii siitä koko illan.