Kirjoittaja Aihe: Katsekontakti  (Luettu 26809 kertaa)

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Katsekontakti
« : 09.04.2011, 19:10 »
Ketjussa ”sessiotunnelmien latistajia” tuli esiin katsekontakti. Alistaessa katsekontakti voi latistaa tunnelmaa.

En ole vielä täysin sinut maskien ja huppujen kanssa. Olen tottunut näkemään. Minulle on sanottu, että haluan sillä näkemisellä kontrolloida. En osaa sanoa onko niin. Kun olen huputettu, reagoin eri tavalla. Vaivun erilaiseen subspaceen kuin ilman huppua. Ilman huppua laitan useinkin itse silmäni kiinni ja pääsen helposti subspaceen. Katsekontakti ei vähennä tätä. Katseella ja silmillä voi alistaa. Näen silmistä sen alistamisen. Minut saa kuitenkin huputtaa, en päätä siitä. Haluan sitä jopa lisää.

Silmät kiehtovat minua. Minä pidän katsekontaktista. Voisin katsoa silmiin pitkäänkin. Pidän siitä, kun näen alistajani silmät. Ristiriitainen halu tai toive, kun toisaalta suljen mielelläni silmäni.

Olen kiinnostunut muiden mielipiteistä katsekontaktiin. Dominoivien ja alistuvien. Minkälainen vaikutus tai merkitys on katsekontaktilla. Näkeekö Dominoiva katseesta alistumisen? Miten subit kokevat alistajan silmät? Kontrolloiko subi katseella ja näkemisellä tilannetta?

misuli_n

  • Vieras
Vs: Katsekontakti
« Vastaus #1 : 09.04.2011, 19:24 »
Vastaan alistuvana s tähän, että minulle on tärkeä katsekontakti, M katse.
Se on sanaton yhteys ja samalla se antaa myös oman tunnelmansa ja vie subspaceen.
Silmät ovat sielun peili  ja silmistä voi halutessaan nähdä paljon, aitouden.




« Viimeksi muokattu: 17.04.2011, 19:59 kirjoittanut misuli_n »

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Katsekontakti
« Vastaus #2 : 09.04.2011, 19:36 »
Joskus etsin subin katsetta, joskus haluan että hän ei ota katseen kautta kontaktia.
Riippuu ihmisestä kenen kanssa olen tekemisissä sillä hetkellä.
Kun kuuntelen subia, silloin katson kohti.
Kun nöyryytän, haluan että hänen katseensa on lattiaa kohti.

Joskus menty koko sessio läpi niin, että katsekontakti on ehdoton ei ja jos sitä tapahtuu, sub saa rangaistuksen. Kun tuon tämän säännön tietoon, on subin päätettävissä haluaako/uskaltaako uhmata minua vai ei. Samalla hän saa mahdollisuuden päättää tavallaan itse omasta rangaistuksestaan, haluaako kokeilla mitä saa minulta uhmaamalla käskyäni vai tyytyykö siihen mitä sillä kerralla annan. Toinen vaihtoehto on kovempi, toinen lievempi. Vapaa valinta. Sitä saa mitä tilaa.

Narttuna ollessani kun nostan katseen Pedon kasvoihin tilanne on yleensä sellainen, että silmistäni ja pääni asennosta on havaittavissa uhmaa. Toisinaan ärsytän katseen kautta reagoimaan.  (vaarallista peliä mutta niin ihanaa) ;)
Joskus taas katse yhdessä lauseen kanssa sanoo:"Armahda minua, armahda."

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Katsekontakti
« Vastaus #3 : 09.04.2011, 21:27 »
Exäni käski usein katsomaan silmiin, koska sub ei saa hävetä subiuttaan, täytyy olla ylpeä. Sitä oli vaikea opetella, koska mielelläni katson lattiaan... alan herkästi hihittää, jos minun on katsottava vakavaa ja ankaraa Herraa silmiin, kuten on käynytkin, ja se kyllä voi välillä aika tehokkaasti viedä toisen fiilikset, kun sub alkaa hihittää hervottomasti. Mielelläni kyllä pidän silmäni kiinni, etenkin jos on kyse tekemisestä, eikä esim puhuttelemisesta. Huputkin on mukavia, se päässä, pystyy keskittymään parhaiten omiin tuntemuksiinsa, ja vajota sinne subin taivaaseen rauhassa :)

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Katsekontakti
« Vastaus #4 : 09.04.2011, 21:31 »
Tähän ei ole yksiselitteistä vastausta- eli riippuu tilanteesta.
 Silmät ovat sielun peili enkä kyllä koskaan rajoita katsekontaktia sessiossa, mutta jos haluan rajoittaa subin näkemistä niin sidon silmät- ikinä en kiellä katsomasta. Olen tosin huomannut joidenkin tekevän niin automaattisesti, että eivät katso mua suoraan silmiin vaan katse vajoo alas automaattisesti. En oikein pidä siitä..

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Katsekontakti
« Vastaus #5 : 10.04.2011, 07:40 »
Narttuna ollessani kun nostan katseen Pedon kasvoihin tilanne on yleensä sellainen, että silmistäni ja pääni asennosta on havaittavissa uhmaa. Toisinaan ärsytän katseen kautta reagoimaan.  (vaarallista peliä mutta niin ihanaa) ;)
Joskus taas katse yhdessä lauseen kanssa sanoo:"Armahda minua, armahda."

Näin minäkin. Totaalinöyryytys sen sijaan on käskyttäminen katsomaan silmiin esimerkiksi piiskaniskuja laskiessa :)

MarkoT

Vs: Katsekontakti
« Vastaus #6 : 10.04.2011, 07:59 »
Katseella ja eleillä voi viestittää monia tuntoja ja tunteita. Mitä ajatuksia herättää katsoa kyynelehtiviin silmiin? Sehän osoittaa kiputilaa, jossa silmät reakoi kyynelehtien (toki joku osaa kyynelehtiä ilman kipuakin).

misuli_n

  • Vieras
Vs: Katsekontakti
« Vastaus #7 : 10.04.2011, 09:48 »
,
« Viimeksi muokattu: 19.07.2011, 21:26 kirjoittanut misuli_n »

submit

  • Vieras
Vs: Katsekontakti
« Vastaus #8 : 10.04.2011, 09:54 »
Subin itku on sadistin palkinto. Sanalla sadisti on tässä yhteydessä luonnollisestikin positiivinen merkitys.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Katsekontakti
« Vastaus #9 : 10.04.2011, 09:57 »
Subin itku on sadistin palkinto.

Aivan, subin kyyneleet ovat lahja Dominoivalle.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Katsekontakti
« Vastaus #10 : 10.04.2011, 11:08 »
Subin itku on sadistin palkinto. Sanalla sadisti on tässä yhteydessä luonnollisestikin positiivinen merkitys.

Juurikin niin. Subin vuodattamat kyyneleet ovat kauniita.

isabella

Vs: Katsekontakti
« Vastaus #11 : 10.04.2011, 11:12 »
En ole koskaan kieltänyt katsekontaktia mutta monesti sen välttäminen tuntuu subilta tulevan luonnostaan. Tykkään kyllä katsoa subia joka katsoo nöyrästi maahan eli ei missään nimessä haittaa. Joskus saatan käskeä sulkemaan silmät mutta siihen liittyy yleensä pikemminkin halu rajoittaa subin näkemistä. Itse alistuvana en vältä katsekontaktia eikä koskaan siihen ole käskettykään, tuskin on siis mitään fiiliksiä latistanut  ;)

I-me

  • Vieras
Vs: Katsekontakti
« Vastaus #12 : 10.04.2011, 12:38 »
Minähän se kommentoin katsekontaktin latistavan tunnelmaa, joten aiheellista varmaan hiukan avata mitä tarkoitin.
Kuten Lady Whip asian ilmaisee:
Joskus etsin subin katsetta, joskus haluan että hän ei ota katseen kautta kontaktia.
Riippuu ihmisestä kenen kanssa olen tekemisissä sillä hetkellä.
Kun kuuntelen subia, silloin katson kohti.
Kun nöyryytän, haluan että hänen katseensa on lattiaa kohti.
tilanne vaihtelee ihmisestä ja tilanteesta riippuen.

Exäni käski usein katsomaan silmiin, koska sub ei saa hävetä subiuttaan, täytyy olla ylpeä.
Omassa suhtautumisessani asioihin näen asian sikäli samoin että subin on oltava ylpeä subiudestaan eikä mikään kynnysmatto, mutta silti ilman lupaa hänen ei tule kohottaa katsettaan alistajan silmiin.

Narttuna ollessani kun nostan katseen Pedon kasvoihin tilanne on yleensä sellainen, että silmistäni ja pääni asennosta on havaittavissa uhmaa. Toisinaan ärsytän katseen kautta reagoimaan.  (vaarallista peliä mutta niin ihanaa) ;)"
Tämä on juuri se jota tarkoitin tunnelman latistamisella. Jos tavoitteenani ei ole piiskata subia henkihieveriin, en kaipaa "alistuvalta" haastamista, vaan odotan hänen alistuvan omasta tahdostaan. Jos siis tarkoituksenani on ollut houkutella esiin hienovaraisempia reagointeja ja kuulostella nartun tuntoja äärimmilleen kiihotettuna tms niin silloin "haastaminen" latistaa tunnelman tai nostaa äärimmäisen sadistisuuden pintaan.. Kummassakin tapauksessa alkuperäinen tunnelma on pilalla.

edit:ajatuskatko

Jesse_Jamesi

Vs: Katsekontakti
« Vastaus #13 : 10.04.2011, 12:48 »
katsekontaktissa on monta puolta toki puhutellessa ja muutenkin jo kohteliasta katsoa silmiin.. normi tilanteessa

sessio tilanteessa silmiin katsominen aiheuttaa myös tuntemuksia riippuen session hetkestä ja tapahtumasta mitä on kun katsoo toista silmiin, niinkuin edellä mainittiin niin itse olen myös sitä mieltä että sielun peili ::)  silmistä näkee hyvin häpeän, tuskan ja kyyneleet jos niitä tullakseen on, voi tulla myös onnesta.

maahan katsominen tai alemmas toista katsominen välttäen katsekontaktia voi joillan helpottaakkin toisen käsittelyä, itse en pidä sitä alentavampana mitä silmiin katsominen, lähinnä ärsyttävempää kun pitää ottaa tuokin huomioon,,  mielellään katsoisin silmiin. Silmät peitetään tarvittaessa on minun milipiteeni

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Katsekontakti
« Vastaus #14 : 10.04.2011, 15:06 »
Kiitos I-me. Sinun kommentista tosiaan otin idean tähän ketjuun. Oletinkin, että asia ei ole sinulle niin yksinkertainen, kuin kyseisessä ketjussa tuli esille.


18:08 jatkankin tähän omaani vielä.

Katsekontakti ja näkeminen on minulla ainakin osittain yhteydessä kivusta nauttimiseen. Nautin kivusta enemmän, kun näen alistajani ja hänen toimet. Jos alistaja ottaa vaikka neulat esille, tunnen pelonsekaisesti tulevan kivun. Olen voimaton tilanteessa ja en pääse pois. En aisti tilannetta samalla tavalla vaikka huputettuna. Pikku hiljaa tuo kipu johtaa siihen, että alan sulkea silmiäni ja alistun enemmän.

Tällainen olen. Ehkä vanhemmat kokemukset ovat ohjanneet tähän. En joskus aikoinaan ollut koskaan huputettuna ja näkemistäni ei mitenkään rajoitettu.

Olen nyt valmis siihen, että olen huputettu ensi sekunneista alkaen enkä näkisi alistajaani ollenkaan. Kaikki aistiminen tapahtuisi ilman näkemistä.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2011, 18:32 kirjoittanut peace »