Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitti 2h+k:n baarissa 1.6. klo 18 alkaen  (Luettu 1083 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Tröööt! Hoksasin vasta nyt, että miittihän on tulossa, mutta oon puhelimen varassa koko päivän. Nauttikaa siis copypaste-ilmosta vuodelta 2017:

Dear Eki,

oon kusipäisen ilkeä dominoiva sadisti, onx ok? Oon kavereilt kuullu et saatan olla läski jos sanon semmosta.

Mun ongelma on sellainen, etten viitsi puhua siitä porukoille enkä oikein lääkärillekään. Tää on jotenki tosi noloo.

Mä tykkään sellasista, öö, miiteistä. Siel on kaikkii pervoi setii ja tätei ja sit ne puhuu tosi outoi juttuja kaikest piiskaamisest ja semmosist. Emmä muuten ehkä ees kävis siel, mut mulle tulee aina torstaisin semmonen olo että mun on niinku pakko mennä sinne. Se on tosi outoo ku mun mielest ne jutut on ihan kamalii ja sit mä luulen et mul on joku pissaongelma kun housuun tulee jotain märkää siel ollessa. Ja sit kun mä huomaan sen, mua nolottaa kamalasti ja sit tuntuu että sitä tulee vaan lisää. Kuitenki mä joudun meneen normaalisti pissalle vaikka onki vähän jo valunu, vaik ei se kyl oikein pissalle haise. Oon haistellu sitä kotona ja pyysin veljeäkin haistamaan, seki sano ettei se oo pissaa.

Pitääx mun kuitenki mennä lääkäriin, mua nolottaa tosi paljo? Onx tää vakavaa? Hoxasin just et tätä kirjottaessaki tulee silleen vähän niinku pissais, tää häiritsee mun elämää tosi paljon. Help plz!

Oonx pervo?

P.S. Ne miitit pidetään ravintola 2H+K:ssa, Aleksanterinkatu 33, torstaisin klo 18 alkaen. Kiitti jo etukäteen!

Mielikki

Nyt olis jo tosi lähellä, et saapuis paikalle kyseleen tyhmiä 😁
Tsekattu jo aikasempien miittien ilmotuksesta, et missä oikee pöytä on, koska parastahan olis, et kiertelis ympäriinsä esittelemässä itteensä: "Heipsan mä oon Mielikki ja tykkään fistauksesta, entä sä?" Ja saada joku vanilijainen ruokailija tukehtuun pihviinsä 🤭😂

Minervo

Nyt olis jo tosi lähellä, et saapuis paikalle kyseleen tyhmiä 😁
Tsekattu jo aikasempien miittien ilmotuksesta, et missä oikee pöytä on, koska parastahan olis, et kiertelis ympäriinsä esittelemässä itteensä: "Heipsan mä oon Mielikki ja tykkään fistauksesta, entä sä?" Ja saada joku vanilijainen ruokailija tukehtuun pihviinsä 🤭😂

Meinasin tukehtua rahkaani huutonauraessa tälle mielikuvalle. 😂 Noh, varmasti naapurin ainakin herätin. 😁👌

Mielikki

Nyt olis jo tosi lähellä, et saapuis paikalle kyseleen tyhmiä 😁
Tsekattu jo aikasempien miittien ilmotuksesta, et missä oikee pöytä on, koska parastahan olis, et kiertelis ympäriinsä esittelemässä itteensä: "Heipsan mä oon Mielikki ja tykkään fistauksesta, entä sä?" Ja saada joku vanilijainen ruokailija tukehtuun pihviinsä 🤭😂

Meinasin tukehtua rahkaani huutonauraessa tälle mielikuvalle. 😂 Noh, varmasti naapurin ainakin herätin. 😁👌

Mahtavaa, et on muitakin huonon huumorin ystäviä 😁
Vaikka en menis vannomaan, ettei tää olis voinut olla lopputulema 🤭
Jos mun mielestä "oikea" reaktio siihen, et viihteellä kun vähän nuorempi jantteri alkaa hiplaan persettä on:"Jos sä et syty siitä et mä kutsun sua, Domiks, Masteriks tai Herraks, niin ottaisin sen käden vikkelään pois" 😂
Älä tikahdu aamukahviin 🤭😁

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Nyt olis jo tosi lähellä, et saapuis paikalle kyseleen tyhmiä 😁
Tsekattu jo aikasempien miittien ilmotuksesta, et missä oikee pöytä on, koska parastahan olis, et kiertelis ympäriinsä esittelemässä itteensä: "Heipsan mä oon Mielikki ja tykkään fistauksesta, entä sä?" Ja saada joku vanilijainen ruokailija tukehtuun pihviinsä 🤭😂
Tervetuloa, siellä me tälläkin viikolla ollaan! Huonoja juttuja riittää, ja jos kaipaat jonkun lähtemään miittiin kanssasi niin mulle saa laittaa yksityisviestiä. Ei tarvi sitten ainakaan miettiä, löytääkö oikeaan pöytään :)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oho, tää on kohta! Ottakaa norjalaiset villapaidat mukaan, siellä on kylmän näköistä. Ja huokaiskaa helpotuksesta, kiekkokisat on jo ohi.

Nähdään Kaksiossa!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ulkona tuulee kylmästi ja luntakin satoi, mutta onneksi täällä miitissä on lämmintä ja kivaa. Täältä saa ruokaakin, jos sellainen tiedonjyvänen on aiemmin mennyt ohi!

Tänna vaan, vielä mahtuu!

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Tuntuu hieman siltä, että ilmaannun paikalle. Ainakin hetkeksi.