Baarin kannatusmaksut
Jos naisella on iso takamus mutta pukeutuu housuihin joissa pakaroiden välin muoto piiloutuu sen kankaan taakse niinkuin ei kunnon leggingseissä eikä varsinkaan joogahousuissa, niin mä katson että jaha, siellä ei kunnioiteta omaa pyhää alttaria kunnolla.
Kiitos Mr. Birch:ille kun avasit tämän aiheen Suomen historiaa täällä joskus ^^
Mitä pyhyys sinulle tarkoittaa? Mitkä asiat koet pyhiksi vai koetko mitkään? Voiko sessio olla pyhä? Onko jokaisessa ihmisessä jotain pyhää mielestäsi? Onko jotkut rakennukset, kaupungit, luonto pyhiä? Jos ovat niin miksi?
Lainaus käyttäjältä: MikkoMystikko - 14.09.2025, 03:19Kiitos Mr. Birch:ille kun avasit tämän aiheen Suomen historiaa täällä joskus ^^Kiinnostaisi tietää tästä myös, koska ns. resonoi!
Lainaus käyttäjältä: MikkoMystikko - 14.09.2025, 03:19 Jos naisella on iso takamus mutta pukeutuu housuihin joissa pakaroiden välin muoto piiloutuu sen kankaan taakse niinkuin ei kunnon leggingseissä eikä varsinkaan joogahousuissa, niin mä katson että jaha, siellä ei kunnioiteta omaa pyhää alttaria kunnolla.Tulipa tästä mieleeni ihan päinvastainen näkökulma tai ajatusleikki. Yhteisön pyhimpiähän on iät ajat myös pidetty hieman salaisuuksien verhon takana, poissa tavan kuolevaisten silmistä: rituaalit ovat kuuluneet tietyille henkilöille, pyhiä kirjoja ei alkujaan tahdottu rahvaan luettavaksi, jne. Eikö se kankaaseen verhoaminen voisi nimenomaan alleviivata pyhyyttä? Että tämä osa minua on niin pyhää, niin tärkeää, että se paljastetaan vain niille, jotka näkevät vaivaa sen eteen, eikä se kuulu kaiken maailman mikkomystikoiden silmille.