Kirjoittaja Aihe: Kuinka suurta ahdistusta piirteenne on aiheuttanut teissä?  (Luettu 73235 kertaa)

Hiljainentutkija

Itselle aiheuttaa ahdistusta se, etten uskalla kertoa puolisolle kaikkea mitä toivon. Paljon olen kertonut ja hän ymmärtää ja kertoo, että hänen pitää hitaasti tottua näihin ajatuksiin. En ole ihan kaikkea itsekään tiennyt ja tunnistanut ja hänen kanssaan halut herää. Fantasioin, että hän ottaa minut väkisin eikä millään muotoa hellästi. Homma etenee!

Syrinda

On aiheuttaa ahdistusta. Etenkin nuorepana pohdin enkö tykkää seksistä vai mikä tässä on. Löydettyäni kinky puolen alkoi niitä lukkoja avautumaan. Olisihan se helpompaa elää ilman näitä mieltymyksiä, mutta ehkä se olis tylsääkin.

Ahdistuneisuus nostaa päätään silloin, kun haluisi vakkarin jonka kanssa edetä rauhassa.  En tiedä miksi, mutta oletuksena tuntuu olevan minun olevan kokenut vaikka kerron olevani testannut vain paria asiaa. Jostain syystä on vaikeaa löytää kärsivällistä domia fwb settiin. Tarvitsisin luottoihmisen jonka kanssa kokeilla kinkyjä asioita. Suurin ongelma on oman pään sisällä. Kokemuksia on tullut huonoja enemmän kuin hyviä joten ajatus kääntyy siihen etten minä ole tarpeeksi hyvä jos en heti pysty hc setteihin. Näin ei toki ole, mutta jatkuvasti torjutuksi tuleminen syö itsetuntoa hakea domia/ kaveria.

Eli kyllä aiheuttaa edelleen ahdistusta  :-\

DeSatana

Vs: Kuinka suurta ahdistusta piirteenne on aiheuttanut teissä?
« Vastaus #257 : tänään kello 23:23 »
Kyllähän sitä ahdistusta on ollut, koska tuli kasvaessa opittua, että sadismi seksissä on pahaa ja väärin. Että en voi olla hyvä ihminen, jos haluan jonkun alistuvan itselleni täysin. Sadistisilla piirteillä on myös iso ero arkiminääni nähden; minusta tuskin arvaisi päällepäin, että olen sadisti ja alistaja. Oletus on varmaan monilla päinvastainen (siitä on seuranhaussa tullut todisteitakin). Tuo ristiriita sitten aiheuttaa aina välillä ahdistusta. On vaikea kokea olevansa aina ehyt kun mielessä on kaksi eri puolta. Osaan olla hyvin kunnioittava, korrekti ja kohtelias, mutta seksissä haluan valtaa ja mahdollisuuksia nöyryyttää kumppaniani. Joskus tulee mietittyä, että mitenkä näin paradoksaalinen tapaus on edes mahdollinen.