Kirjoittaja Aihe: Peniksen koko  (Luettu 41940 kertaa)

LehA

Vs: Peniksen koko
« Vastaus #90 : 28.07.2023, 01:19 »
Peniskateuteen auttaa paljon se, ettei ota liikaa vaikutteita mediasta.

Harvassa on ne miehet jotka kieltäytyisivät muutamasta lisäsentistä tai vähän paksummasta.

Paras penis on sellainen mikä on kiinni hyvässä persoonassa, joka taasen ei ole liian yhdyntä keskeinen  ;D

Demiseksuaalin S/M-switchin kootut kommentit näihin:
- Harvemmin tulee otettua mediasta vaikutteita, niin peniskateus on mulle tuntematon ajatus.
- Peniksiä tulee kuvista katseltua lähinnä sillä ajatuksella että miltä jonkin CBT-kuvan "hoito" mahtaisi tuntua, ja siinä sen mitat ovat yhdentekeviä. Kokoa harvemmin tulee mietittyä, exä kuitenkin oli tyytyväinen  ;)
- Aina ei vaan kiihotu penetraatioon asti, mikä ei mulle ole ongelma. Mulle käy hyvin, että mä laukaisen naisen muilla keinoin, ja nautintoni tulee siitä että näen toisen nauttivan. Mulle kiitokseksi riittää se, että nainen rentoutuu niin että nukahtaa saman tien. Mun vuoroni on sitten joku toinen kerta, kun nainen ottaa Top-roolin.
Kaikki naiset eivät vaan aina tahdo ymmärtää, että hänen laukeamisensa jälkeen ei enää ole luvassa hellää rakastelua  :-\  Pakko-orkutusta voisin kyllä tarjota jos sattuu olemaan vaikka wandi käsillä  >:D
Joku nainen taas voi hermostua siitä että tykkään kiusoitella ja pitkittää hänen laukeamistaan kun hän haluaisi laueta heti kun sen rajan saavuttaa.

Tyttöpoika30

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #91 : 28.07.2023, 07:27 »
Paras penis on sellainen mikä on kiinni hyvässä persoonassa, joka taasen ei ole liian yhdyntä keskeinen  ;D


Juurikin näin  :love:

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #92 : 28.07.2023, 17:12 »
Hyvä pointti tuolla muuten toi CBT! Siihen ehkä itselleni mieluisin olisi iso  >:D
Ei olisi ainakaan ongelmia osua kurinpidollisesti kun olisi aluetta johon tähdätä...  ;)

altonellis

Vs: Peniksen koko
« Vastaus #93 : 29.07.2023, 09:04 »
Olen jotenkin onnistunut löytämään paria poikkeusta lukuun ottamatta keskivertoa isompia kumppaneita. Se ei ole mitenkään korreloinut seksin nautinnollisuuden kanssa. Henkilökemiat, itsevarmuus,  muut taidot,  kyky lukea toisen kehonkieltä. Ne on olennaisempia kuin penikseen koko. Jos joku mittakaava halutaan, niin ehkäpä sellainen 15cm/4,5cm pituus/paksuus on sellainen, joka parhaalta minusta tuntuu.

Ollinkurjuus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 113
  • Ehkä etsin ehkä en
  • Galleria
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #94 : 29.07.2023, 13:07 »
Tässä aihe joka tuntuu aina vaan kiinnostavan. olen tylsä ja sanon normi 15cm on se paras.

Purulelu

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 29
  • ”I’m Perv and I’m Proud”!
  • Galleria
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #95 : 29.07.2023, 18:28 »
Mun kohdalle on sattunut enimmäkseen niitä aloittajan taulukoinnin isoimmasta päästä olevia (pituus ~ 15-16 cm, ympärys ~ 13-14 cm). Yksi hiukan lyhyempi/ohuempi on ollut myös, mutta se ei millään lailla vaikuttanut seksin nautittavuuteen, (se kemia ja väreily 🔥🔥🔥🥳🥳🥳). Yhden tosi ison olen myös nähnyt, mutta miehen omien sanojen mukaan oli jo niin iso, että oli vaikeuksia kunnolliseen erektioon.

Mä tykkään eniten sen kokoisista, joihin olen ”tottunut”.

Ostettiin juuri Kalapappi, jonka pituus oli ~20cm ja ympärys 18cm, joka oli mulle ihan maksimi, ja jo sillä rajalla oliko kivaa vai tuntuiko ikävältä. Eli ei, isompi ei ole automaattisesti parempi. Mä en halua mitään yhdyntä/penetraatiokipua.