Kirjoittaja Aihe: Mitä tunteita tavoittelet ja tarpeita haluat tyydyttää?  (Luettu 6227 kertaa)

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
En taida tavotella sen kummempia tunteita ja tarpeetkin on lähinnä mielihyvän saaminen ja sen antaminen. Seksi on seksiä ja helkkarin hyvää kun voi tehdä mitä haluaa  >:D

Eri leluilla kun on aina erilaisia mieltymyksiä niin kaikkien halujen tyydyttäminen onnistuu.

Saapikkaan alla

Henk. Koht. aloitin naisen aiheuttamalle kivulle alistumisen kypsässä iässä, ja koin ns. Flow-tilan. Äkkiä tuntee olevansa mielettömän kiimainen ja tuntee voimakasta ykseydentunnetta kiduttava naisen kanssa. Sitä tunnetta en ole vuosiin kokenut ikävä kyllä. Ehkä tavittelen sitä

lanius_x

  • Vieras
Tätähän monet subit toivovat, ei ehkä sitä brutaalia kipua mutta ajatus että on pakotettuna ilman että voi itse mitenkään vaikuttaa tapahtumien kulkuun.

Luit nyt vähän valikoivasti ton mun viestin… Tuossa lainaamassasi kohdassa tosiaan kerron, mitä tavoittelen Masterina. En kuitenkaan ole ensimmäiseksi Master, vaan olen aina ensin sadisti. Kärsimyksen ja kivun aiheuttaminen toiselle on mulle AINA ensisijaista ja pakollista, jotta nautin tai olen tippaakaan kiinnostunut. Mun Master-puoli olisikin varmasti hyvin suosittu. Mutta kun se ei ole se puoli, joka ensisijaisesti himoitsee ja janoaa tyydytystä! Mä olen ensisijaisesti verileikeistä, viiltämisestä ja neuloista kiinnostunut sadisti. Masterinakin nautin pakottaa toisen KIPUUN. Halusi se sitä tai ei. En mä saa mitään kiksejä siitä, että toinen on avuton, jos se ei kärsi kipua mun käsissä. Kun mä pakotan toista, se tarkoittaa tietenkin, että pakotan sen kärsimään kipua. Kuten siinä viestissäkin yllä lukee… Mihin muuhunkaan mä toista pakottaisin, kun kivun aiheuttaminen on se, mistä mä saan kiksit!
« Viimeksi muokattu: 05.01.2024, 05:56 kirjoittanut lanius_x »

Papi

Hyvä aloitus. Tässähän joutuu itseään analysoimaan (ilman psykologin tutkintoa). Luin tuon sovittamon tarvelistauksen, ja kyllä se ajatuksia herätti. Itse olen Dominoiva Master, mutta en pidä itseäni sadistina, koska haluan kumppanini nauttivan. En siis nauti siitä, kun kumppani kärsii esim. kivusta. CNC siis toimii, mutta ilman konsensuaalisuutta ei. Kun subi polvillaan alistuu minulle ja valuu nesteitä reisilleen ja lakanoille saadessaan piiskaa, antaa minulle onnistumisen tunteen ja henkistä tyydytystä. Myös me Dominoivat haluamme tuntea olevamme rakastettuja ja haluttuja. Ehkä vastakkaisten tarpeiden kohtaamisessa on sitä jotain, joka tekee sessiosta mielenkiintoisen. Valta, kontrolli ja pätemisen tunne on myös tärkeää (minähän osaan tämän jutun!).
Asia, josta Suomessa aika vähän puhutaan ja kirjoitetaan, on KIIMA. Kiimaisuus naisessa on äärimmäisen kiihottavaa, ja varmaan toisinpäin, jos miehistä pitää. Ilman kiimaa ei varmaankaan alistuttaisi/ryhdyttäisi mitä ihmeellisimpiin juttuihin. Tässä vain nämä ensivaikutelmat aiheesta...

Sucher

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 101
  • Pain and pleasure are divine
  • Galleria
Myös me Dominoivat haluamme tuntea olevamme rakastettuja ja haluttuja. Ehkä vastakkaisten tarpeiden kohtaamisessa on sitä jotain, joka tekee sessiosta mielenkiintoisen. Valta, kontrolli ja pätemisen tunne on myös tärkeää (minähän osaan tämän jutun!).
Asia, josta Suomessa aika vähän puhutaan ja kirjoitetaan, on KIIMA. Kiimaisuus naisessa on äärimmäisen kiihottavaa, ja varmaan toisinpäin, jos miehistä pitää. Ilman kiimaa ei varmaankaan alistuttaisi/ryhdyttäisi mitä ihmeellisimpiin juttuihin

Todellakin komppaan tarvetta olla haluttu ja rakastettu kuitenkin. Se vei oman aikansa myöntää tämä. Kuin myös se että pidän ja nautin myös kivun tuottamisesta ja se on ok suostuvaisien  aikuisten kesken.
KIIMA on kiva sana  ;D

KirjaimellisestiMinä

Olen itse dominoiva ja tuntuu että minulla on varmasti aika paljon erilaisia tunteita ja tarpeita mitä haluaa alistamisella täyttää. Kaikkea en varmaankaan ilman todella syvää kaivelua osaa tässä sanoa. Ensimmäisenä tulee mieleen, että haluan olla sellaisen ihmisen roolin, joka tietää mitä tehdä, joka hallitsee tilanteen ja kantaa vastuun, niin että toinen voi olla haavoittuvainen ja laskea itse omat suojamuurinsa ja antautua täysin luottaen että hoidan homman. Nimen omaan dominoidessa pääsee tähän rooliin.

Kaikki varmaan jossain kohtaan elämässään haluavat olla haavoittuvaisia ja antaa täyden luottamuksen toiselle ihmiselle, jotta voivat itse hengähtää ja levätä hetken. Tunnistan tällaisen tarpeen myös itsessäni ja tykkään kun pääsen olemaan tällainen vahvempi tukipilari jollekin toiselle ihmiselle, kun tiedän kuinka tärkeää sellainen tarve voi olla. Ja sitten kun toinen pääsee olemaan turvallisesti haavoittuvainen niin tuntuu että itsekin jotenkin sen toisen kautta saa oman tarpeensa täytetyksi. Lisäksi samalla pääsen kokemaan itseni tarpeelliseksi toiselle.

Fairyland

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 2
  • Olen mielenkiinnosta tutustumassa skeneen
  • Galleria
Subina oleminen tarkoittaa mulle laajaa skaalaa eri tunnetiloja ja nautinnon aiheita. Alistuneena olemiseen liittyy vahvaa ja ehdotonta turvallisuudentunnetta. Kun annan itseni täysin toisen valtaan, saan niin lämpöisen ja kokonaisvaltaisen tunteen siitä että mut hyväksytään, musta huolehditaan ja mikään maailmassa ei voi mua satuttaa. Siinä tilassa voin myös täysillä itse nauttia.

Toisaalta rankaisussa ja rajojen kokeilussa on oma juttunsa.. oon leikkisä ja ilkikurinenkin luonne ja tuntuu hyvältä kun iso laittaa mulle turvalliset rajat. Tiedän että kiukuttelun tai venkoilun jälkeen sattuu ja ihan oikeasti. Ja 10min hampaidenpesuaikaa on se tasan 10min. Se tuo mulle olon että oon rakastettu vaikka välillä kirpaiseekin. :love:

Tyttöpoika30

  • Vieras
Mulle alistuneena oleminen on arjen vastakohta ja itseni antaminen täysin toisen valtaan ja hyppääminen tytön rooliin, tuo lämpöisen ja kokonaisvaltaisen tunteen siitä, että musta huolehditaan ja olen tärkeä sille toiselle ja voin osoittaa sanoin ja teoin, että hän on tärkeä minulle.Rajat ja rangaistukset ovat osa tätä välittämistä.