Kirjoittaja Aihe: Syvään päätyyn eli pelottaako omat ajatukset ja fantasiat?  (Luettu 2126 kertaa)

Wallu

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 15
  • Etsin sessioseuraa
  • Galleria
Olen monella tavalla uuden edessä. Toivoisin löytäväni uuden parisuhteen kinkyillä elementeillä. Itseäni on kovasti mietityttänyt että omat fantasiat ovat menneet rankempaan suuntaan. Tästä herää eräs huoli. Andy McCoyn sanoin: "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen."

Osuvasti sanottu. Olen pitkään pitänyt nuo fantasiat lähinnä oman pääni sisällä ja toki on oma asiansa mikä kenellekin on sitä rankempaa. Minulle ne ovat tällä hetkellä erilaisia sissy, chastity, cuckold, WC-orja tyyppisiä fantasioita. Olisi hienoa löytää kinky-parisuhde mutta en sitten tiedä haluanko päätyä siveysvyössä katselemaan kun joku nai kumppaniani ja lopuksi nuolemaan spermat. Toisekseen tuntuu välillä että tälläisen rankemmat fantasiat toisaalta pelottavat naisia. Ollaan valmiita johonkin kevyempään mutta syvän pään jutuille ei ehkö löydy niin helposti vastakaikua. Vai löytyykö? Onko tämä myös toisinpäin ettei dominoiva nainen välttämättä uskalla tunnustaa niitä vähän kovempia ajatuksia?

Everett_Reno

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 46
  • Hän on täällä tänään!
  • Galleria
    • Taidegalleria
Mun näkemys aiheesta on että jos ei mennä mihinkään pedofiliaan, silpomisiin tai muun pysyvän vamman tuottamisiin ja suostumus- ja turvallisuusasiat on kunnossa (mulla jostain syystä jopa mielikuvituksen fantasialeikkikavereiltakin pitää olla suostumus) niin eipä sillä väliä oo kuinka rajua touhua tykkää harrastaa. Päänsä sisällä tai sen ulkopuolella. Eipä noi sun juttus mitenkään pahoilta kuulosta ja eikös se oo puolin toisin sovittavissa että mihin asti touhun haluaa vetää; ei kenenkään tarvitse suostua mihinkään siksi että se "kuuluu" johonkin muka rikkomattomaan kokonaisuuteen

Empiirinen kokemus on puolestaan osoittanut että jos ensin osoittaa itse olevansa touhun vakavuuteen nähden riittävän täysjärkinen, turvallinen ja luotettava niin kun sen jälkeen artikuloi omat kiinnostuksen kohteensa selkeästi ja asiallisesti niin eiköhän vastakaikua löydy. Itse olen yllättynyt kuinka rajuja mieltymyksiä on hienoilta naisilta paljastunut kun asian fiksusti esittää eikä missään nimessä painosta, lahjo tai vetoa sääliin.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 605
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Ei yhtään, mutta sen sijaan Dommeni ajatukset ja fantasiat saa kyllä minut kusemaan housuihini!   :))

Wallu

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 15
  • Etsin sessioseuraa
  • Galleria
Nämä(kin) rajoitukset ovat siis oman pään sisällä :)

Ois mukava kyllä kuulla myös jonkun dominoivan naisen ajatuksia tai lähinnä että onko siellä ollut samanlaisia ajatuksia?

HellaKundi

Keskustelemalla se kai selviää, mitkä intressit kohtaavat. Ja sitten toisaalta, kun avautuu ja luottaa, niin toisen on helpompi tehdä sama. Ei sen parempaa neuvoa, löytyy varmasti kokeneempien ajatuksia.

Itsellä vähän nyt sellainen tunne dropissa, että olenko ihan eksynyt, teenlä oikeita juttuja. Pieni paussi tekee hyvää, saa ajatukset taas kasaan. Suuria kokemuksia kaikki ekat kerrat ja intensiiviset, pidemmät sessiot. Sama kun omia ekoja kertoja itse ohjaimissa. Pää pyörällä jälkikäteen. Ihan hyvä pysähtyä miettimään ja tuntemaan. Kokemus kerrallaan, ja yritän hillitä kiirettäni.

belladonna

Vastaan tähän lyhyesti näin sessioittain dommeilevana switch-naisena; mun omat fantasiat ei mua enää pelota. Muistan kyllä, että joskus oli aika, jolloin pääni sisällä liikkuvat 'sairaat' fantasiat hävetti mua, mutta siitä on aika kauan. Asiat kai normalisoituu kun kohtaa muita vastaavista asioista fantasioivia.

Toteutuspuolisesti koen, että se on ihan hyvä vaan, että on myös jotkut rajat siinä, mitä lähtee tekemään. Tehtyä ei saa tekemättömäksi ja itse olen Dommena mieluummin vähän liian varovainen kuin aiheutan mahdollisesti pysyvää vahinkoa tyhmillä riskeillä. Jotkut jutut saa jäädäkin fantasioiksi.

Jonkun kerran on myös sattunut virheitä. Toistaiseksi näistä on selvitty jutellen ja huumorillakin.

Wallu

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 15
  • Etsin sessioseuraa
  • Galleria
Kuulostaa mainiolta :) Vielä kun löytäisi alkuun vaikka juttuseuraksi jonkun sellaisen Dommen joita ei pelota omat eivätkä minun fantasiani. Olen siis samaa mieltä tuosta asioiden normalisoitumisesta. Nyt ne omat ajatukset ja fantasiat ovat tuntuneet ainakin omassa mielessä suurilta asioita.