Kirjoittaja Aihe: Tampereen kives ja penikset -miitti TORSTAINA 2.11. klo 18 alkaen @ 2h+k  (Luettu 2424 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2244
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
TIEDOTE KIVESTEN LASKEUTUMISTODISTUKSESTA

Saatettankoon tällä päivämäärällä tiedoksi, että tutkimuksissa on selvinnyt tarkasteltavan yksilön kivesten laskeutuneen normaalisti. Huolimatta siitä, että alle kuuden kuukauden ikäisten kivesten tarkastelu on siitostapahtumaa ajatellen hyödytöntä, eikä rekisterikirjaan jatkossa lisätä kohtaa "todistan, että kivekset ovat hyvänmakuiset".

Tämän merkkitapahtuman juhlistamiseksi järjestetään ravintola 2h+k:ssa kivestenlaskeutumismiitti, jonka alkamisajankohta on torstai 2.11. klo 18.00. Paikalle sopii saapua myöhemminkin, pukukoodina on casual ja pääsymaksu 0 euroa. Paikan osoite on Aleksanterinkatu 33, sisäänkäynti on vihreästä ovesta ja miittijoukko istuu takimmaisessa pöydässä baaritiskin tuolla puolen.

Mikäli kivekset eivät ole torstaihin mennessä laskeutuneet, on hyvä tarkistaa henkilöpapereista, kannattaako yrittää ravintolaan sisään. Ympäristö luonnollisesti karsii alle 18-vuotiaat kohderyhmästä, vaikka laskeutuminen olisikin tapahtunut. Väkijuomia on lupa nauttia, mutta kävijöiltä toivotaan vakaata kohtuudessa pysymistä.

Myöskin tissit. Ja penis.

Tulkaa kaikki mittaamaan!

Nelli Pikkuvaltikka

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 677
  • Little with an attitude
  • Galleria
Jostain syystä luin että kaksiossa järjestetään kivestenmaistelumiitti, vaikka itse en moista edes harrasta (ehkä tämä oli aivoiltani joku outo olettamus kaksion tarjonnasta, ravintola kun on. Tuntuvat ainakin vaihtelevan listojaan toisinaan, joten ei ehkä olisi suuri yllätys jos..)

SVL itself, Räsäsen palvoja ja oman elämänsä Lapiotappaja saattavat osallistua tähän miittiin. Kunhan selviää onko palvonta kannattavaa ja saako lapiolla pill.. imehua?

~Nelli
Joka tuntee hiljaa kuinka seura tekee kaltaisekseen ja pohtii alan vaihtamista vanhempaan.. Seniilit setämiehet soitelkaa?

Ps. tämä viesti on täynnä vitsejä, joita kukaan ei ymmärrä.

Kenose

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 63
  • The Body is not one, but one of many
  • Galleria
Mitäs jos löytyy penis, tissit, muttei kiveksiä?  :o
« Viimeksi muokattu: 30.10.2023, 15:13 kirjoittanut Kenose »

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2244
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Niin siis, Kaksion ruokalistahan on juuri uudistunut, enkä ole itsekään ehtinyt ihan vielä selata mitä kaikkia yllätyksiä sieltä löytyy. Kannattaa tulla tsekkaamaan itse, niin ei jää epäselvyyksiä!

Mitäs jos löytyy penis, tissit, muttei kivekisä?  :o

Mukaan vain, kivekset saattavat löytyä jopa ruokalistalta. Meillä ei munista kiskota!

Iridia

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 119
  • Travel chicken
  • Galleria
Mulla on mikrosiru, käykö se? Nälkäki ois

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2244
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mulla on mikrosiru, käykö se? Nälkäki ois
Mmmitä, ootko ottanut tapporokotteen? Liskoihmiset tietää nyt missä sun bunkkeri on!

leas

En ihan nyt ymmärtänyt tästä luovasta kirjoitustavasta, että onko siis kaikki sukupuolet tervetulleita vai vain tietyt? Voisko joku selventää ':D?

Idorable

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 37
  • The cat is the best anarchist.
  • Galleria
Kyllä sinne ihan kaikki tervetulleita on ollut tähänkin asti, lopussa lukee "Tulkaa kaikki mittaamaan!". Ite tunnen muutaman nais-oletetun jolla on isommat (henkiset, transl. balls)kivekset kuin suurimmalla osalla fyysisten kivesten omistajista joihin törmännyt.

Itsehän en kiveksistä myönnä taikka kiellä, mutta kyrväksi on meikäläistä useamminkin kutsuttu ja meinaan myös paikalle saapua kaikkien tuskaksi.

leas

Okei kiitos selvennyksestä ;D

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1703
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Entä tissit! Eikö kukaan välitä tisseistä!!!!

Edit. Olihan tissitkin mainittu. Huusin ennen kuin olin ottanut asiasta selvää. Nyt nolottaa.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2244
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Entä tissit! Eikö kukaan välitä tisseistä!!!!

Edit. Olihan tissitkin mainittu. Huusin ennen kuin olin ottanut asiasta selvää. Nyt nolottaa.

Voi sinua hatarauskoista, minäkö unohtaisin tissit? Joku roti nyt tähän!

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1703
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Entä tissit! Eikö kukaan välitä tisseistä!!!!

Edit. Olihan tissitkin mainittu. Huusin ennen kuin olin ottanut asiasta selvää. Nyt nolottaa.

Voi sinua hatarauskoista, minäkö unohtaisin tissit? Joku roti nyt tähän!

Okei, sori siitä. Nyt ei enää nolota, vaan suorastaan hävettää.