Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa
Koirat ja kinkymeiningit
stoge:
Joskus nuorena miehenä kävi niin, että päädyin harrastamaan coitusta naisen kanssa.
Kesken touhun, koira hyppäsi viereen, otti tyynystä otteen ja alkoi nylkyttämään sitä samalla katsoen mua sillai
"Näin, tyhmä ihminen".
:o
(tarina on tosi).
rohize:
Kiitos vinkeistä!
Ja joo olisi pitänyt tarkentaa että kyseisessä tapauksessa ovi oli kiinni
altonellis:
Mun koira on aikamoinen poliisi, mitä mihinkään tavallisesta poikkeavaan käytökseen tulee. Silti se on nätisti pysynyt makuuhuoneen oven takana. Kaikista hurjimmat jutut ollaan tehty muualla, vaikka luulen, että kyllä se niihinkin oppisi.
Silva:
Riippuu varmasti koirasta, mutta ihan hyvin voi onnistua ilman että tarvitsee pistää koiraa hoitoon tai muualle. :D Yhdessä vaiheessa meillä oli koira (pentuna tullut), jolle opetettiin fraasi "ei hätää". Alun perin siksi, kun se pelästyi kaikenlaisia ärsykkeitä, mutta yllättäen tästä olikin eniten hyötyä sessioiden aikana. Kun koira tuli viereen huolestuneena katsomaan ihmisten ääntelyä niin tuttu fraasi rauhoitti, että okei ei tässä ole mitään huolestuttavaa. Eli sitten vaan opettamaan toiselle joku omaan suuhun sopiva fraasi "ei hätää"/"kaikki hyvin" tms. josta koira tietää että ei tarvitse olla huolissaan ja ihmisillä on kaikki hyvin. Näitä samankaltaisia fraasejahan voi koiralle opettaa arjessa ihan muutenkin vaikka lähtötilanteita helpottamaan, esim. "koira jää kotiin" tai "koira ei voi tulla".
Sigmamies:
Ei ole ollut koirista ongelmia vaikka leluilla on ollut kymmenisen erilaista koiraa.
Ekalla kertaa kyllä ilmoitin yhdelle että tuo rotikka saapi olla suljetun oven takana :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta