Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Koirat ja kinkymeiningit

<< < (2/4) > >>

hihaton:
Yhden partnerin kissa kävi aikoinaan kimppuun, kun meno yltyi ei-konsensuaalisen kuuloiseksi. Yleensä eivät ole välittäneet mitään, mutta tuo kyseinen yksilö puolusti omaa ihmistään kirjaimellisesti kynsin hampain.

Selina:
Mun rescueni makoilee välillä mun vieressä, kun saan piiskaa. Yleensä siirtyy kuitenkin oma-aloitteisesti hieman kauemmas, jotta ei jää alle. Siirtyy myös pyynnöstä omalle paikalleen. Jos käyn koiran kanssa ns. vieraissa, otan koirani pedin mukaan, jotta koiralle voi osoittaa paikan missä olla.
En ole sen kummemmin kouluttanut muuta kuin totuttanut suristimen ja pyllyn läpsyttelyn ääneen jo ekalla viikolla mun luo saapumisesta. Hauskaa on se, että mun pyllyä voi läpsyttää niin kovaäänisesti, kuin lähtee, eikä se haittaa koiraa pätkääkään. Muuten hän on sitten äärimmäisen ääniherkkä ja pelkää ihan kaikkea mahdollista. Mä uskon hänen jotenkin vaistoavan, että pyllyn läpsyttely tekee mulle hyvää. Musta varmaan erittyy hyvänolon hormoneja haisteltavaksi, koira rentoutuu ja usein jopa nukahtaa leikkituokion ajaksi. Jos ei nukahda, niin mielellään nakertaa jotain pureskeltavaa, jotta olis tekemistä, kun huomio ei kiinnity häneen.

GoodLife:
Sit on tää itsestäänselvyys että jotkut voi olla (fyysisesti) allergisia.

GoodLife:
Ai nii, sitten tulee mieleen ex-leikkikaveri, jonka koira halusi tulla katselemaan. Ei mitään tirkistelyä vaan melko lähietäisyydeltä piti päästä tuijottamaan. En ollut ihastunut asiaan, muttei se mikään ylitsekäymätön este ollut. Ja jos toisilla on vähän vapaampi kasvatus, niin ei niihin vieras ainakaan ihan heti ala kantaa ottamaan.

Papi:
Koira toiseen huoneeseen ja ovi kiinni. Sitten voi keskittyä leikkimiseen rauhassa. Jos ei ole toista huonetta, niin pitää totuttaa/kouluttaa aika paljon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta