Kirjoittaja Aihe: Millaista sisältöä et haluaisi BDSM-baarin seksinovelleissa sallia?  (Luettu 48060 kertaa)

Misteli

  • Vieras
1. Vain jäsenille, muuten voipi tulla penaltya jopa ihan jostain viranomaistaholta, turhaa hankkia turhaa lämpöä niskaan.
2. Henkilöt juridisesti laillisia eli 18v minimi.
3. Turhaa väkivaltaa rajoittaa eli sellaiset joista kiistattomasti tulee tuomiokin. (Seksi ja) väkivalta kun vaan on sairasta. Jos et tajua sinulla ei ole kokemusta väkivallasta

Tuossahan ne kolme epäolennaisinta argumenttia tulivatkin.

VSOPin kannattaa ottaa muuan G. Orwell vielä kertaalleen kauniiseen käpälään  ;D

Fiktiota ei tule rajoittaa millään tavalla. Jos yritetään näin moraalipaniikkienkin aikana kuitenkin vielä pitää kiinni siitä, että ajatusrikosta ei ole.

"Vain jäsenille" on ainoa edes jossain määrin järkevä rajaus ja sekin vain viranomaisen silmäkarkiksi, jos sattuu joku taho kiinnostumaan. Muutoin en pitäisi sitäkään tarpeellisena - eivät kirjastotkaan voi (nykyään) kieltäytyä lainaamasta materiaaliaan minkä ikäiselle asiakkaalle tahansa (pl. av-aineisto). Toistaiseksi käsittämättömäksi jääneestä syystä vain interwebsissa julkaistu sana on nykyään vaarallinen, painettu ei  ::)

Sisällönkuvailu (esim. M/f, F/m, F/f..., mukana olevat fetissit) voisi olla mielekästä mutta vain keinona itseä kiinnostavan materiaalin löytämiseen - "ikärajasuositukset" tms. toiminnan "tason" arviointi ei minusta kuulu asiaan jos lukijakuntaa ajatellaan henkisesti täysi-ikäisenä.

isabella

Tuntuu kyllä taas että joillain ihmisillä menee tässä keskustelussa puurot ja vellit sekaisin :o  Fantasiointi tai novellin kirjoittaminen mistä tahansa aiheesta pitäisi olla pervofoorumilla hyväksyttävää. Suomen laki sallii minun kirjoittaa ja julkaista tarinan jossa silvotaan ja murhataan ihmisiä, uiskennellaan paskassa tai raiskataan 5-vuotiaita tyttöjä. Kaikki edellämainitut tarinat olisivat omasta mielestäni ällöttäviä ja erittäin epäkiihottavia mutta eivät johtaisi rikossyytteeseen. Se ovatko ne hyvä maun mukaisia onkin sitten toinen juttu. Olisi kiva tietää kuka on se ylin taho, joka päättää mikä on hyväksyttävällä tavalla pervoa ja mistä on ok kiihottua.

Alaikäisten ei ehkä pitäisi lukea pervonovelleja kuten ei myöskään juoda viinaa tai polttaa tupakkaa. Mutta kuvitteleeko joku ihan tosissaan että teinit eivät niin tee? Tai että teini menee rikki ja traumatisoituu luettuaan novellin jossa raiskataan teini kun on ensin sen oman kiinnostuksensa vuoksi netistä etsinyt? Tai ettei teini tai ihan kuka tahansa halutessaan osaa rekkautua tänne tai mille tahansa sivustolle päästäkseen lukemaan novelleja?

Master T

  • Vieras
Alaikäisiin kohdistunutta seksiä novelleissa ei mielestäni tulisi sallia. Missään tapauksessa ei lapsiin kohdistuneiden fantasioiden esittelyä tule sallia. Kirjallisuudessa ja taiteessa on paljon seksuaalista kuvausta hyvinkin nuorista ihmisistä, sen kieltämisestä ei ole kyse, jos tällä foorumilla yksiselitteisesti kerrottaisiin, että alaikäisiin kohdistuneiden seksuaalifantasioiden kuvaaminen ei kuulu tälle foorumille.

Kinky-yhteisöstä on paljon täydellisen väärää mielikuvaa. Tätä mielikuvaa sairaista ihmisistä ei paranna se, että täällä sallittaisiin pedofiilisten fantasioiden esittely. Minä en koe mitään yhteisöllisyyttä ihmisiin, joiden seksuaalifantasiat ovat lapsenraiskauksia.

Minusta ei kinky-yhteisön suvaitsevaisuuden ideologia saa tarkoittaa sitä, että kaikki suvaitaan. Tuollainen ei ole mitään suvaitsevaisuutta vaan puhdasta idiotismia. Kaiken ymmärtäminen ja hyväksyminen on osoitus pelkästään eettisten arvojen puuttumisesta. BDSM ei ole minulle lasten raiskaamista tai järjetöntä väkivaltaa. Käsitän, että joillekin ihmisille nuo ovat seksuaalifantasioiden tai toteutuksen ilmentymää, mutta en käsitä, miksi ne pitäisi muiden hyväksyä. Jos BDSM haluaa joskus päästä pois friikkileimastaan, sen on oltava eettisissä kysymyksissä selkeä arvoiltaan.

Tässä ei ole kyse mistään juridiikasta, siitä onko laillista tai ei haaveilla lasten kanssa seksistä, vaan siitä, onko yhteisöllä olemassa mitään arvoja ja siitä, millaisen kuvan minä tai muut yhteisön jäsenet haluavat itsestään antaa.

Fantasioikaa rauhassa ja kirjoittakaa vaikka kirja, siihen minulla ei ole mitään vastaan, mutta en käsitä, miksi noita fantasioita on kirjoitattava BDSM-baarissa. En minäkään mene kirjoittelemaan marttakerhon sivuille tarinoita siitä miten mies nauttii ruoskiessaan naista tai nainen saadessaan nöyryytystä ja alistusta tai miten päin vain. En siis, näe mitään yhteyttä BDSM:n ja pedofilian välillä. Uskon kyllä, että löytyy niitäkin, jotka nauttivat lasten ruoskimisesta, mutta siihen yhteisöön en kuulu.

IndigoZone

  • Vieras
Alaikäisten ei ehkä pitäisi lukea pervonovelleja kuten ei myöskään juoda viinaa tai polttaa tupakkaa. Mutta kuvitteleeko joku ihan tosissaan että teinit eivät niin tee?

Tässä kokoelma suomalaisia pervonovelleja, joista monet lienevät teinien itsensä kirjoittamia:

http://web.archive.org/web/20011018054505/zorlim.cjb.net/pub/pervotekstit/

Tekstejä on levitetty laajalti lukuisissa suomalaisissa BBS-järjestelmissä 1980-luvun lopulla ja 1990-luvulla. Kirjoittajat ja lukijat ovat olleet niiden käyttäjiä, isolta osin teini-ikäisiä suomalaisia nuoria.

Riverlady

  • Vieras
Alaikäisten ei ehkä pitäisi lukea pervonovelleja kuten ei myöskään juoda viinaa tai polttaa tupakkaa. Mutta kuvitteleeko joku ihan tosissaan että teinit eivät niin tee? Tai että teini menee rikki ja traumatisoituu luettuaan novellin jossa raiskataan teini kun on ensin sen oman kiinnostuksensa vuoksi netistä etsinyt? Tai ettei teini tai ihan kuka tahansa halutessaan osaa rekkautua tänne tai mille tahansa sivustolle päästäkseen lukemaan novelleja?

Kyllä osaavat etsiä hakukoneilla kiinnostuksensa kohteita, jopa liikkuvaa kuvaa joka toisaalta on, toisaalta ei ole vaikuttavampaa kuin kuvat, joita teksti synnyttää lukijan päässä. Kuka vaan suomea osaava myös osaa rekkautua tänne ja lukea novelleja. Huomionarvoisimmat pointit onkin 1. millaisen vaikutelman modet tahtovat antaa baarista puolisatunnaiselle, ehkä vaan "yleisuteliaalle" selailijalle + rekkautumattomille lurkkijoille ja jos modeja kiinnostaa muun jäsenistön mielipide tästä asiasta, niin 2. millaisen vaikutelman jäsenistö tahtoo antaa tästä sivustosta ulospäin.

Itse kannatan novellien pistämistä rekkautumisen taakse, koska se näyttää vastuullisemmalta. Niin ja luen Lisen novelleja vaikken hänen fantasioita jaakaan, koska ne on hyvin kirjoitettuja.

Lilith

  • Vieras
Kinky-yhteisöstä on paljon täydellisen väärää mielikuvaa. Tätä mielikuvaa sairaista ihmisistä ei paranna se, että täällä sallittaisiin pedofiilisten fantasioiden esittely.

Samaa mieltä. Väärää mielikuvaa on. Mielikuvaa ei kuitenkaan muuteta yksin foorumikirjoittelulla, vaan olennaista olisi aktivoitua poliittiseksi toimijaksi, mahdollisesti etujärjestöksi.

Minä en koe mitään yhteisöllisyyttä ihmisiin, joiden seksuaalifantasiat ovat lapsenraiskauksia.

Nyt ollaan olennaisen äärellä: mikä on kinkyä? Mikä on bdsm-otsakkeen alle mahtuvaa kinkyä? Keiden kaikkien pitää olla samaa mieltä tästä? Keiden yhteisö tämä on?

Onko fetisismi kinkyä? Mikä fetisismi? Esinefetisismi? Ikä/rotufetisismi? Onko age-play kinkyä? Ovatko daddy-babygirl -leikit kinkyä? Onko piiskaaminen kinkyä? Miten kova piiskaaminen? Ovatko leikit ilman turvasanaa (joidenkin halujen kohde) kinkyä? Vai mielisairautta? Onko kannibalismifetissi kinkyä? Onko 24/7 -leikit kinkyä? Vai hulluutta?

- aina ja ikuisesti sanan- ja ajatuksenvapauden puolesta, Lilith -

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Mä oon lukenu monta kirjaa joissa raiskataan lapsia ja ne on olleet ihan normaalissa kirjastossa hyllyssä kaikkien luettavissa.

kuuliainen

  • Vieras
Otsikon kysymykseen vastaa, että haluan sallia vapaan kirjoittelun. Suomettumisen aika oli ja meni jo...

Ja että suuren yleisön mielestä liian uskallettua ja epäsovinnaista fantasiaa ei vahingossa googlehaun klikkauksella kenenkään kukkahatun tai piltin ruudulle tule, niin laitetaan tarinat vain jäsenille näkymään.


mastervsop

  • Vieras
Tuntuu kyllä taas että joillain ihmisillä menee tässä keskustelussa puurot ja vellit sekaisin :o  Fantasiointi tai novellin kirjoittaminen mistä tahansa aiheesta pitäisi olla pervofoorumilla hyväksyttävää. Suomen laki sallii minun kirjoittaa ja julkaista tarinan jossa silvotaan ja murhataan ihmisiä, uiskennellaan paskassa tai raiskataan 5-vuotiaita tyttöjä. Kaikki edellämainitut tarinat olisivat omasta mielestäni ällöttäviä ja erittäin epäkiihottavia mutta eivät johtaisi rikossyytteeseen. Se ovatko ne hyvä maun mukaisia onkin sitten toinen juttu. Olisi kiva tietää kuka on se ylin taho, joka päättää mikä on hyväksyttävällä tavalla pervoa ja mistä on ok kiihottua.

Voi Kilin Vittu suoraan sanoen.
Antaa  kaikkien kukkien kukkia vaan.

Nuppuorja

  • Vieras
Komppaan Lilithiä. Enkä ymmärrä miksi pitäisi tuntea yhteisöllisyyttä kaikkien kinkyjen kesken? Pitääkö julistaa joku virallinen ainoa, oikea mieltymys; ehkä Master T voisi sen päättää?

Fantasioissa kaikki on sallittua, ei kannata sotkea fantasiaa ja todellisuutta. Joskus kinkyilyssäkin ollaan aika epäkorrekteja, ihan todellisuudessa. Miten novellit ja tarinat voi olla jotenkin pahempia kuin keskustelut joissa täällä pohditaan miten parhaiten kustaan orjaa (sic!) suuhun tai työnnetään neuloja ihmisiin IRL?

T: Nuppu, jolla villit fantasiat mutta vankka kosketus todellisuuteen

Master T

  • Vieras
Kyllä, kirjallisuutta on ja tulee olemaan väkivallasta, murhista, raiskauksista, lapsenmurhista ja vaikka mistä. Kukaan ei ole mitään näistä tästä maasta kieltämässä. Kaikesta saa kertoa ja tulee saada kertoa.

Tässä on kyse tästä BDSM-foorumista. Onko tämä foorumi tarkoitettu vaikkapa lapsenrasikaamisen ihanuutta kertovalle tarinalle? Juu, saa ihailla, saa kirjoittaa, mutta miten se liittyy BDSM:än? Miksi siitä on kirjoitettava täällä? Itse oletaisin, että heille löytyy kyllä muitakin kanavia kertoa tärkesitä fantasioistaan. Vaikka itse inhoankin noita fantasioita, niin sallin heidän siitä fantasioivan, itse en halua kuitenkaan olla tuon kanssa missään tekemisissä, samassa porukassa olemisesta puhumattakaan.

Kyse ei ole mistään sananvapaudesta, jos BDSM haluaa tehdä pesäeron pedofiliaan. On täydellisen lapsellista olkiukkoilua edes väittää sitä. Jos foorumi ei sitä halua tehdä, niin toki sillä on oikeus siihenkin.

Ei ole kysymys koomisesta kinkyn tai BDSM:n rajanvedoista, onko joku piiskaaminen sallittua mutta joku ei. Jos ei käsitä eroa vapaaehtoisen aikuisten ihmisten välisen seksin ja lapsiin sekaantumisen välillä, niin antaa olla. Tuossa ei ole mitään tarvetta mihinkään saivarteluun siitä, milloin ja mikä on kinkyä ja mikä ei.

Minulla ei ole halua eikä mitään tarvetta julistaa mitään "oikeita mieltymyksiä" . Minulle riittää mainiosti tieto siitä, että siinä yhteisössä, joka hyväksyy lapsien raiskaamisen kuvaamisen positiivisena kivana ikiomana fantsuna fantasiana, en välitä olla. Tuossa on nyt sitten selkeä' rajanveto omalla kohdallani, Jokainen tekee aivan itse omat rajanvetonsa ei täällä tarvita isukkia tai äityliä antamaan sääntöjä, Master T:stä puhumattakaan. Minä vastaan omista mielipiteistäni ja teoistani.

Lilith

  • Vieras
Tässä on kyse tästä BDSM-foorumista. Onko tämä foorumi tarkoitettu vaikkapa lapsenrasikaamisen ihanuutta kertovalle tarinalle? Juu, saa ihailla, saa kirjoittaa, mutta miten se liittyy BDSM:än? Miksi siitä on kirjoitettava täällä?

Koska foorumilla on myös fetisistejä? Koska ageplay-fantasiat voivat olla myös fetissi?

Ei ole kysymys koomisesta kinkyn tai BDSM:n rajanvedoista, onko joku piiskaaminen sallittua mutta joku ei. Jos ei käsitä eroa vapaaehtoisen aikuisten ihmisten välisen seksin ja lapsiin sekaantumisen välillä, niin antaa olla. Tuossa ei ole mitään tarvetta mihinkään saivarteluun siitä, milloin ja mikä on kinkyä ja mikä ei.

En minä saivartele, vaan kysyn aidosti. Koska vapaaehtoisesta safe-sane-consensual -mantran alle sijoittuvasta toiminnastahan me kaikki täällä puhumme. Me emme puhu oikeista raiskauksista vaan fantasiaraiskauksista. Me emme puhu seksin harrastamisesta lasten kanssa, vaan fantasioista murrosikäisistä tytöistä. Fantasia ei ole kehoitus toimintaan.

Minulla ei ole halua eikä mitään tarvetta julistaa mitään "oikeita mieltymyksiä" . Minulle riittää mainiosti tieto siitä, että siinä yhteisössä, joka hyväksyy lapsien raiskaamisen kuvaamisen positiivisena kivana ikiomana fantsuna fantasiana, en välitä olla.

Tähänhän sulla on toki oikeus.

Mutta toivoisin silti parempaa argumentointia näilta kirjoitusten sensuroimisen puolustajilta: mihin raja vedetään? Miten perustellaan se, että jotain asioita ei saa kirjoittaa? Miten määritellään bdsm-fetisisti -foorumin rajat?

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Toivottavasti saadaan poistettua kuvagalleriasta kaikki tällaiset sairaat pedofiliaa ihannoivat koulutyttökuvat.

http://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=2579

Lilith

  • Vieras
Joo, ja hei Lise, oletko miettinyt että  kun kirjoitat teloitusfantasioista, jokuhan voi ottaa sen niin että tulee ja tappaa  :(

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Joo, ja hei Lise, oletko miettinyt että  kun kirjoitat teloitusfantasioista, jokuhan voi ottaa sen niin että tulee ja tappaa  :(

No, mutta sitähän minä juuri haluan kun aion toteuttaa kaikki fantasiani sillä en erota faktaa ja fiktiota! :D Kaikki jotka tällä foorumilla leikkii koulutyttöleikkejä (voisin mainita muutaman nicin ja osoittaa kohdat keskusteluissa) on oikeasti pedofiilejä ja ponityttö- ja koiraleikkejä harrastavat on eläimiinsekaantujia ja natsifettarit on kansallissosialisteja (unohtuiko vielä joku roolileikki?).