Kirjoittaja Aihe: Millaista sisältöä et haluaisi BDSM-baarin seksinovelleissa sallia?  (Luettu 49149 kertaa)

fuXia

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 76
  • Aina ei jaksa, mutta kun jaksaa, jaksaa kunnolla!
  • Galleria
Tarinat ja novellit osioita on nyt muokattu niin, etteivät ne näy kirjautumatta foorumille. Ne löytyvät silti vanhalta paikaltaan, vain näkyvyys on muuttunut. Myöskin sivublokissa olevat mainospalat novelleista jäävät rekkautumattomilta piiloon.

Kiitokset :)

Aihe on näköjään can of worms -tyyppinen setti ja minusta on hyvä että sitä puidaan eikä lakaista nolona maton alle.

Lilith

  • Vieras
Aihe on näköjään can of worms -tyyppinen setti ja minusta on hyvä että sitä puidaan eikä lakaista nolona maton alle.

Mutta kyllä tämä aktiivisilta kirjoittajilta vie aikalailla maun koko hommaan - tai no, itsestäni siis puhun. Asiallinen keskustelu on asiaa, mutta raiskaamiseni ehdottaminen tai lapseni tuominen mukaan keskusteluun kyllä vain ja yksinomaan vituttaa.

Mulla on viittä vaille valmiina fantasiastroori, joka sijoittuu 1800-lukulaiseen orpokotiin ja sisältää mm. teinejä, kirkkoherroja, johtajattaria ja neitsyystutkimuksia. Varmaan kuitenkin parasta pitää se vain omana matskuna. Ei tätä paskan määrää jaksa vapaaehtoisesti ottaa niskaan.

Olin niin ilahtunut kun löysin Baarin muutaman vuoden skenetauon jälkeen, tuntui että täällähän on fiksuja ihmisiä ja aidosti mahdollisuus toteutttaa itseään, puhua fetisseistä ja fantasioista ja muista ilman pelkoa idiotismista. Mutta ei. Vaikka täälläkin on monta vakavastiotettavaa ajattelijaa, vievät populistiset asiattomat idiootit maun koko hommalta.

mastervsop

  • Vieras
. Vaikka täälläkin on monta vakavastiotettavaa ajattelijaa, vievät populistiset asiattomat idiootit maun koko hommalta.

Taitaa olla ihan hyvä että intellektuellit hengentuotoksesi jätät julkaisematta jos pelkäät sitä jo etukäteen.
Mutta haastan sinut kuitenkin julkaisemaan tarinasi jotta huomaat itsekkin saako ideasi kannatusta.
Jos vaikka aukeisi jotain.

Muuten monikos aikoo kertoa/kertonut akuisille lapsileen tai vanhemmilleen omista mieltymyksistään ja fantasioistaan ja otettiinko avosylin vastaan ?
Siinäkin pikku pähkinä purtavaksi.

Lilith

  • Vieras
Taitaa olla ihan hyvä että intellektuellit hengentuotoksesi jätät julkaisematta jos pelkäät sitä jo etukäteen.
Mutta haastan sinut kuitenkin julkaisemaan tarinasi jotta huomaat itsekkin saako ideasi kannatusta.
Jos vaikka aukeisi jotain.

En mä mitään pelkää; olin luullut että tämä on foorumi jossa on kanssani samalla tavalla pervoja ihmisiä mutta taisin olla väärässä. Sitten etsin muita paikkoja keskustelemiseen, eihän se sen kummempaa ole.

Muuten monikos aikoo kertoa/kertonut akuisille lapsileen tai vanhemmilleen omista mieltymyksistään ja fantasioistaan ja otettiinko avosylin vastaan ?
Siinäkin pikku pähkinä purtavaksi.

Mihin tämä liittyy? Tarkoitatko, että kannattaa harrastaa seksiä vain tavoilla joista voi puhua omien lastensa tai vanhempiensa kanssa? Melkoinen pähkinä purtavaksi joo  ;D

Queena

  • Vieras

Muuten monikos aikoo kertoa/kertonut akuisille lapsileen tai vanhemmilleen omista mieltymyksistään ja fantasioistaan ja otettiinko avosylin vastaan ?
Siinäkin pikku pähkinä purtavaksi.

Mihin tämä liittyy? Tarkoitatko, että kannattaa harrastaa seksiä vain tavoilla joista voi puhua omien lastensa tai vanhempiensa kanssa? Melkoinen pähkinä purtavaksi joo  ;D

Naurattaa :D

KinkyB

  • Vieras
Kun kerran mielipidettä kysytään..

Kiitos Master T ja VSOP, pelastitte päiväni.

Kaikki järki ei sittenkään ole kadonnut tältä foorumilta!

Pieni mutta äänekäs minoriteetti (toivon mukaan)  on viime aikoina vallannut baarin.

Siihen porukkaan, joka julkisesti fanittaa silmitöntä väkivaltaa, pedofiliaa, ruumiinhäpäisyä,
eläinrääkkäystä, natzien tekemiä rikoksia ihmiskuntaa vastaan ym vastaavaa, en halua
kuulua.

Ei kiihota, lähinnä surettaa ja masentaa.

Ihmettelen vaan, minkälainen mahtaa olla sen ihmisen sielunmaailma joka moisesta
aivosaastasta pystyy repimään irti jotain runkkumateriaalia.

Fetisseilleen ei (kai) voi mitään, mutta terve itsesensuuri olisi joskus paikaillaan.











Lilith

  • Vieras
*itsesensuuri*

Lilith

  • Vieras
Siihen porukkaan, joka julkisesti fanittaa silmitöntä väkivaltaa, pedofiliaa, ruumiinhäpäisyä,
eläinrääkkäystä, natzien tekemiä rikoksia ihmiskuntaa vastaan ym vastaavaa, en halua
kuulua.

Eihän kukaan ole pyytänyt kuulumaankaan. Eihän kukaan täällä foorumilla vastaa muista kuin omista kiinnostuksenkohteistaan - vai?

Ihmettelen vaan, minkälainen mahtaa olla sen ihmisen sielunmaailma joka moisesta
aivosaastasta pystyy repimään irti jotain runkkumateriaalia.

Minkälainenko? Ihan tavallinen.

On olemassa myös ihmisiä, joiden metataidot riittävät erottamaan fantasian todellisuudesta. On myös meitä, jotka olemme tavallisia työssäkäyviä kinkyjä, hyviä vanhempia, huolehtivia tyttäriä, rakastavia siskoja, parhaita ystäviä ja sitoutuneita puolisoita. Me vastustamme rasismia ja fasisimia, me toimimme tasa-arvon ja paremman yhteiskunnan puolesta. Me pidämme läheisistämme huolta ja rakastamme.

Meillä ei ole tarvetta vaikuttaa muiden ihmisten kiihottumisiin. Me emme lue materiaaleja, jotka eivät meitä kiinnosta. Me annamme täysi-ikäisten, vapaaehtoisten ihmisten toteuttaa itseään kuten parhaaksi näkevät. Me uskomme safe - sane - consensual -periaatteeseen. Meillä ei ole tarvetta tuomita muita eikä korottaa omia kiinnostuksenkohteitamme muita paremmiksi. Me ymmärrämme että kinky-yhteisö on väljä ja fetissit laajat.

Me emme pelkää ajatuksiamme koska emme usko ajatusrikoksiin. Me uskomme eettisiin ihmisiin, jotka ymmärtävät eron ajatuksen ja teon välillä. Me ymmärrämme, että ihmismieli on suuri tuntematon maa, jossa kiksinsä voi saada asioista joita ei edes itse aina ymmärrä. Se ei pelota meitä, koska tiedämme että omassa mielessä on turvallista ajatella mitä tahansa.

Lucrezia

  • Vieras

Viittaus ketjuun: Ei paha ole kenkään ihminen..ja siellä olevaan dokumenttiin - tapa jolla luetaan kertomuksia, paljastaako siinä pientä psykopaattisuutta jos ohittaa tunnepuolen ja mielenkiinnon herättää vain tekniset yksityiskohdat. Etuotsalohko mustana aivoskannauksessa, näinkö?
Voiko olla psykopaatti vain vähän, vai onko se joko/tai olla tai ei olla.  :o  .....ja ... >:D

Toisaalta sekin on itsesuojelua, vaimentaa tietoisesti järkyttävän kuohuntaa aiheuttavan kertomuksen yksityiskohdat kestämättöminä itselleen ja keskittyy vain johonkin muuhun...kun ihminen on kuitenkin utelias, eli miten tämä tarina päättyy vaikka onkin näin kamala ja varmasti painajaisunia herättävä.

Jos ajattelen Lisen Koulutyttö -tarinaa tunnetasolla, niin sen mies on ällöttävä paskaläjä, joka kuuluisi määrittelemättömäksi ajaksi vankilaan joukkoraiskattavaksi vaikka päivittäin. Tarinan tyttöön jäisi ikuiset henkiset haavat, olkoonkin että hän on “jo” 16-17-vuotias.

Työhöni on kuulunut lukea ja kuunnella tositarinoita ihmisille tapahtuneista pahoinpitelyistä, hyväksikäytöistä jne. Silloin on pakko ottaa tietyllä tavalla tunteeton asenne, jotta pystyy hoitamaan asiaa/ihmistä. Toki tuon tyyppiseen työhön hakeutuminenkin vaatii ns. teflonpintaa, jotta sinne alun alkaen pyrkiikään.

Ketjussa on mainittu kirja Amerikan Psyko. Minäkin hyppelin siitä sivuja yli. En pitkästymisestä vaan siksi, että joidenkin kohtien lukemisesta tuli oksettava olo. Elokuvan katsoin, pitkälti pääosan esittäjän takia.

En ymmärrä henkilöitä, jotka ovat seksuaalisesti kiinnostuneita lapsista tai nuorista. Enkä haluakaan ymmärtää. Ei ole aikuisen asia alkaa opastaa lasta tai nuorta kädestä pitäen seksin saloihin. Teoriatasolla annettu informaatio riittää ja joku tolkku senkin yksityiskohtaisuudessa.

On paljon muutakin, mitä pidän sairaana enkä halua ystäviini henkilöitä, jotka edes fantasioivat sellaisista asioista. Heidän kirjoittamiaan tarinoita voin kyllä lukea, kirjoitustekniikasta kiinnostuneena myös profilointimielessä. Mukana voi olla hieman tirkistelynhaluakin, vaikka tarina ei miellyttäisi sisältönsä puolesta.

Mutta onneksi tässä maailmassa ei tarvitse kaikkea edes yrittää ymmärtää.

mastervsop

  • Vieras


Mihin tämä liittyy? Tarkoitatko, että kannattaa harrastaa seksiä vain tavoilla joista voi puhua omien lastensa tai vanhempiensa kanssa? Melkoinen pähkinä purtavaksi joo  ;D

Liberaaliin avoimuuteen..eikö mahdu ajattelumaailmaasi?

Itse olen voinut vanhempieni kanssa puhua ihan kaikesta.. tässä viikko sitten äitini kävi luonani (täyttää tässä kuussa 70v) näki ketjut sängyn ympäri, köydet, raipat kaikki muut paitsi dildot. Katsoi myös peiliä sängyn päällä katossa ja päädyssä vinosti alespäin koko sängyn leveyden ulottuvaa peiliä.
Tiesi kyllä heti mistä kyse ja totesi vaan että ai sulla on täällä tällainen pikku oma soppi ;)

Faija on kertonut mulle omista seikkailustaan ja minä joskus omistanikin. Todennut vaan että pojasta polvi "paranee".
Vanhemmalle tyttärelle oli 15vnä todella kova pala tuoda esiin se että hän seurustelee tytön kanssa. Sain kuulla sen äidiltä ja kaikki odotti että nyt saa faija paskahalvauksen.
No ei saanut vaan totesi että mikäs siinä ja halasi tytärtään ja kerroin että olen koko ikäni ravintoloissa ollut työkaverina homojen ja lesbojen kanssa, ei mulla ole mitään fobiaa.
Prideenkin päästin samana vuonna, ainut mistä olin huolissani oli majoituksen järjestyminen mutta osasivat hoitaa sen itse.

Tuntuu että liberaaliksi itseään kutsuvat ihmiset ( miehet tai naiset) on niitä jotka pitäisi ensin persepanna jotta se nuttura löystyisi korvien välistä.
Anteeksi jos brutaali kielenkäyttöni loukkasi jotain, saatana  :))
* Suvaitkaa  :love:

Och samma på svenska liberalfittor.

mastervsop

  • Vieras


On paljon muutakin, mitä pidän sairaana enkä halua ystäviini henkilöitä, jotka edes fantasioivat sellaisista asioista. Heidän kirjoittamiaan tarinoita voin kyllä lukea, kirjoitustekniikasta kiinnostuneena myös profilointimielessä. Mukana voi olla hieman tirkistelynhaluakin, vaikka tarina ei miellyttäisi sisältönsä puolesta.

Mutta onneksi tässä maailmassa ei tarvitse kaikkea edes yrittää ymmärtää.

+1 ja jos joku ystävistäni kokee itsensä nyt loukatuksi aina voi poistua kaverilistalta.

mastervsop

  • Vieras



En mä mitään pelkää; olin luullut että tämä on foorumi jossa on kanssani samalla tavalla pervoja ihmisiä mutta taisin olla väärässä. Sitten etsin muita paikkoja keskustelemiseen, eihän se sen kummempaa ole.


Luulit väärin.. Assumption is the mother of All Fuck Ups.
Pervoja on mutta meitä on moneksi ja kaikkea ei tarvitse hyväksyä.

mastervsop

  • Vieras


Ihmettelen vaan, minkälainen mahtaa olla sen ihmisen sielunmaailma joka moisesta
aivosaastasta pystyy repimään irti jotain runkkumateriaalia.

Minkälainenko? Ihan tavallinen.
Profiilisi perusteella olet kaukana tavallisesta.
Yhtäkaikki niin olen minäkin.
Mutta en edes yritä esittää tavallista.

Lainaus
On olemassa myös ihmisiä, joiden metataidot riittävät erottamaan fantasian todellisuudesta. On myös meitä, jotka olemme tavallisia työssäkäyviä kinkyjä, hyviä vanhempia, huolehtivia tyttäriä, rakastavia siskoja, parhaita ystäviä ja sitoutuneita puolisoita. Me vastustamme rasismia ja fasisimia, me toimimme tasa-arvon ja paremman yhteiskunnan puolesta. Me pidämme läheisistämme huolta ja rakastamme.
Minun metataitoni riittää itseanalyysiin kevyesti ja jopa analysoimaan sinutkin. Omalla tavallani. Siihen sinun metataitosi ei näemmä pystynyt...

Lainaus

Meillä ei ole tarvetta vaikuttaa muiden ihmisten kiihottumisiin. Me emme lue materiaaleja, jotka eivät meitä kiinnosta. Me annamme täysi-ikäisten, vapaaehtoisten ihmisten toteuttaa itseään kuten parhaaksi näkevät. Me uskomme safe - sane - consensual -periaatteeseen. Meillä ei ole tarvetta tuomita muita eikä korottaa omia kiinnostuksenkohteitamme muita paremmiksi. Me ymmärrämme että kinky-yhteisö on väljä ja fetissit laajat.

Me emme pelkää ajatuksiamme koska emme usko ajatusrikoksiin. Me uskomme eettisiin ihmisiin, jotka ymmärtävät eron ajatuksen ja teon välillä. Me ymmärrämme, että ihmismieli on suuri tuntematon maa, jossa kiksinsä voi saada asioista joita ei edes itse aina ymmärrä. Se ei pelota meitä, koska tiedämme että omassa mielessä on turvallista ajatella mitä tahansa.

Me me me minä minä minä....
Surkuhupaisaa itsensä pönkittämistä kun argumentit loppuvat, ikävä kyllä.

Kiihoittua voi monella tavalla, seksuaalisesti ja ei seksuaalisesti ja saada niistä jopa samanlaiset mielihyvät eli ns jälkilöylyt.
Se että sinä/TE et usko että fantasiat voi muutta teoiksi on sinä näkemyksesi mutta skenessä on esimerkkejä joissa näin on käynyt ja överiksi mennyt.

I rest My Case.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria

Entäpä jos niitten, jotka näitä pedofiili/nazi/ruumis yms asioita fetisseinään pitävät, oikea fetissi onkin pahennuksen ja vastenmielisyyden tunteiden herättäminen.

IKRM

Kyyberi

  • Vieras
Se että sinä/TE et usko että fantasiat voi muutta teoiksi on sinä näkemyksesi mutta skenessä on esimerkkejä joissa näin on käynyt ja överiksi mennyt.

I rest My Case.

Otetaas näihin kiinni heti ensalkuun. Skenessä on myös esimerkkejä joissa fantasiat eivät ole aiheuttaneet sairaalloista tarvetta toteuttaa niitä lainvastaisesti. Onko vika siis fantasioiden julkaisemisessa, vai siinä niiden toteuttajassa? Vanha totuus "aseet eivät tapa ihmisiä, vaan niiden käyttäjät" olisi hyvä muistaa. Henkisesti epätasapainoinen ihminen voi myös tehdä kauheuksia ihan tavallisen session yhteydessä. Tulisiko meidän siis pidättäytyä kirjoittamasta niistäkin?

Alaikäisiin kohdistuneet fantasiat ovat siitä ongelmallinen verrattuna muihin kategorioihin, että ne herättävät usein todella vahvoja tunteita. Joidenkin mielestä on jopa sairasta fantasioida alaikäisistä. Jollain toisella taas eläimet ovat samanlainen punainen vaate. Ja kolmannella se voi olla sotilaat ja armeija. Jokaisella on omat mukavuusalueensa ja halunsa. Ja samoin jokaisella on alueet jotka herättävät voimakkaita negatiivisia tunteita. Jos haluamme miellyttää kaikkien haluja ja tunteita, tehtävä osoittautuisi mahdottomaksi. Jos taas vaan kielletään kaikki mistä joku voi tuohtua, voidaan koko kirjoitusalue samantien sulkea.

Joten jäljelle jää pohdittavaksi onko syytä kieltää joitain aiheita, ja nimenomaan miksi.

Argumentti "ei saa kirjoittaa kun se on laissakin kiellettyä toimintaa" on nyt niin huono kuin vain voi olla. Fiktiokirjallisuus on täynnä tarinoita ja kuvauksia asioista, jotka ovat laissa kiellettyjä.

Itse näkisin että sensuurin tarkoituksena EI ole miellyttää jäseniä. Jokainen voi vapaasti valita mitä lukee, ja jonkinlainen lyhyt kuvaus sisällöstä (koodit tai oma teksti) on tietenkin aina hyvä asia. Yksi sensuurin tehtävä voisi olla esimerkiksi bdsm-baarin imagolliset seikat. Minkälaisena yhteisönä haluamme näyttäytyä? Kuten on tässäkin ketjussa taas kerran huomattu, tehtävä on hyvinkin haastava.

Mitä taas tulee VSOP:n viimeiseen lauseeseen, niin ihan henkilökohtaisena mielipiteenä se on yksi fiksuimmista asioista mitä tässä ketjussa on sanottu. Ja tämä EI ole kohdistettu vain häneen, vaan sopisi monelle muullekin. :)