Newbie-nurkka > Kinkyn turvallisuus

Kun olisi syytä varoittaa kanssakinkystä

<< < (3/23) > >>

Sigmamies:
Jos kyseessä on vaarallinen tyyppi niin nimeisin julkisesti. Ehkä tulis bannia tai jotain mutta useamman ihmisen tietoon tulis että tuo on ehkä vaarallinen. 
Vaarallisista tyypeistä pitäs aina ottaa yhteyttä poliisiin  C:-) lieviäkin juttuja kun tulee tonne poliisin tietoon niin se auttaa.

Seläntakana syyttelyssä on aika usein exä jonka mielipide voi olla riitaisan eron takia vihamielinen ja vääristävä.
Jotkut eroaa noin kun eivät osaa erota sovussa  :)

Alexios:
Äkkiähän sitä uhataan kunnianloukkaussyytteillä, kun varoittaa vaarallisista tyypeistä.

Pip:
Mä oon varoitellut eräästä tyypistä joka on jo tältä palstatalta bannattu ikuisesti. Tämä tyyppi fetlifessa retosteli, että mä pakoilen virkavaltaa. Tämän kuullessani kävelin suoraan sorin poiliisiasemalle ja näytin henkilöllisyystodistukseni. Sanoin, että tässä mä olen. Virkailija otti ja skannasi mun ajokortin ja kysyi, että minkähän vuoksi. Kerroin, että tuolla keskustelupalstoilla huudellaan, että mä pakoilen poliisia, koska mulla on haku päällä. Virkailija totes ettei mulla ole mitään hakuja päällä ja kysyin, että oletko nyt ihan varma? Katsoi vielä kansainvälisten rikollisten listasta ja totesi, ettei mua kukaan halua. Iski muuten itsetuntoon aika kovaa. Lopputulemana voisin sanoa, ettei ne kaikki rikosilmoitukset aina pidå paikkaansa. Tämäkin tyyppi on ihan syystä bannattu täältä.

Qurat:

--- Lainaus käyttäjältä: Jalo - 28.01.2024, 03:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Qurat - 27.01.2024, 20:01 ---Tämä aihe nousee säännöllisesti parin vuoden välein. Edeleen se "varoittaminen" on ainakin epäeetista

Omenat apelsiinit, Jalo. Varoittamisen ja vainoamisen ero on valitettavasti hiuspieni. Eritoten, kun se tehdään julkisesti. Kukaan ei voi ketään kieltää, jos menee privaattisesti varoittamaan selkeesti miinaan kävelevä, mutta julkisesti "personanongrata" listan ladaaminen ei johtaa turvallisempaan tilaan.
.

--- Lainaus päättyy ---

Kaikella kunnioituksella arvoisa Qurat,

Eikös silmien sulkeminen kaltoinkohtelulta, väkivalta- ja seksuaalirikollisuudelta ole epäeettistä?

Ei ole mikään salaisuus, tätä tapahtuu yhteisössämme jatkuvasti. Yhteisön tapakulttuuri ei pelkästään suojele väärintekijöitä, se jopa rohkaisee heitä jatkamaan toimintaansa.

Asiaan liittyy monimutkaisuuksia jotka ei ratkea näillä BDSM-baarin keskusteluilla. Kiitokset Janetarille asian esilläpitämisestä.

-J

--- Lainaus päättyy ---

stoge:

--- Lainaus käyttäjältä: Alexios - 28.01.2024, 07:23 ---Äkkiähän sitä uhataan kunnianloukkaussyytteillä, kun varoittaa vaarallisista tyypeistä.

--- Lainaus päättyy ---

Voin olla väärässä, mutta mun käsitys on, että vaarallisista tyypeistä varoittelija, joka oli aktiivisena täällä on käsittääkseni se henkilö,
joka on tuomionsa jälkeen nostanut eniten kunnianloukkaussyytteitä kun hänestä on "varoitettu" ?  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta