Newbie-nurkka > Kinkyn turvallisuus
Kun olisi syytä varoittaa kanssakinkystä
kuunlilja:
Mulla tulis mieleen että ainakin sen oman lähipiirin, tutut ym jotka etsivät seuraa, varoittaa .
oPoika:
--- Lainaus käyttäjältä: Janetar - 27.01.2024, 10:40 ---Pohdin yleisellä tasolla, että miten toimia jos tietää täällä toimivan kinkyhenkilön, jonka tekemiset ei sisällä fyysisesti eikä psyykkisesti terveitä ja turvallisia toimintatapoja?
--- Lainaus päättyy ---
Ensin täytyy kaivella itseään ja miettiä, onko kysymys oikeasti rajojen ylittämisestä vai pelkästään omista tunteista ja tulkinnoista tai sopimisen puutteesta. On hyvä miettiä, mitä on sovittu ja mitä on tosiasiassa tapahtunut. Tunteet voivat olla harhauttavia, mutta tehdyt teot pystyy yleensä erottamaan tunteista.
Jos sovitut rajat on kiistatta ylitetty vieläpä useampaan kertaan, olisi hyvä varoittaa muita.
Viisaammat voivat neuvoa, miten se tehdään syyllistymättä kunnianloukkaukseen. Tästähän voisi joltain lainoppineelta kysyä. Voi tietenkin olla, että lainoppinut kehottaa menemään poliisin puheille tekemättä asiasta julkista. Tämä mahdollistaa väärinkäytösten jatkumisen.
Flikk:
Kyllä on hyvin hankala varoitella, kun useimmiten kaikki kytkökset julistetaan vasta jälkeenpäin, jos kaikki alkaa hyvin.. Eli sitä ei tiedä, kuka siellä vedätettävänä seuraavana on. Itse olen poistanut kaverilistalta, jos ei ole hyvää sanottavaa, mutta siinä on se ongelma, ettei kukaan sitten niistä kysykään. Eli en tiedä. Toivoisin, ett hyvä ja laillinen keino olisi.
Qurat:
Tämä aihe nousee säännöllisesti parin vuoden välein. Edeleen se "varoittaminen" on ainakin epäeetista
.
Jalo:
--- Lainaus käyttäjältä: Qurat - 27.01.2024, 20:01 ---Tämä aihe nousee säännöllisesti parin vuoden välein. Edeleen se "varoittaminen" on ainakin epäeetista
.
--- Lainaus päättyy ---
Kaikella kunnioituksella arvoisa Qurat,
Eikös silmien sulkeminen kaltoinkohtelulta, väkivalta- ja seksuaalirikollisuudelta ole epäeettistä?
Ei ole mikään salaisuus, tätä tapahtuu yhteisössämme jatkuvasti. Yhteisön tapakulttuuri ei pelkästään suojele väärintekijöitä, se jopa rohkaisee heitä jatkamaan toimintaansa.
Asiaan liittyy monimutkaisuuksia jotka ei ratkea näillä BDSM-baarin keskusteluilla. Kiitokset Janetarille asian esilläpitämisestä.
-J
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta