Kirjoittaja Aihe: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?  (Luettu 2912 kertaa)

rohize

Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #15 : 03.02.2024, 23:21 »
Kuristaminen, tukistaminen, seinää vastaan työntäminen, yllättävä läpsy poskelle

lanius_x

  • Vieras
Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #16 : 04.02.2024, 02:31 »
Kerran eräs sub viittasi itseensä mun omaisuutena ja tokaisi: ”Mitäpä sitä ei omaisuudelleen voisi tehdä”, kun käskytin häntä etänä. Se sai mut kirjaimellisesti aivan sekaisin kiimasta. Huhhuh! Jokin siinä, että toinen olisi mun omaisuutta, jolle voisin tehdä mitä vain, sai mut menettämään itsehillinnän täysin ja esiin musta jonkun eläimellisen, pidäkkeettömän himon.

Se kun toinen on niin kiihottava saalis, että meinaa lähteä itsehillintä.

Kun orja, jonka oikeasti omistan ja olen alistanut, sanoo mua Masteriksi. Ja nimen omaan Masteriksi. Ei Mistressiksi tai omistajaksi.

Kaikki vereen liittyvä. Kiihottaa todella paljon viiltää toista tai pistellä häntä neuloilla ja katsoa, kun neula/veitsi puhkaisee ihon ja tulee verta.

Se kun toinen aidosti pelkää mua ja pitää mua hirviönä.

Se kun toinen kärsii.

Se hetki, kun näen, että olen saanut toisen valtaani ja tiedän, että hän alistuu aivan kaikkeen, mitä teen ja käsken, halusi tai ei.

Jotkut ihmiset saavat mut hulluksi kiimasta pelkällä olemuksellaan ja ulkonäöllään. Esim. tummanruskeatukkaiset nuoret latinotytöt kiihottavat aika kivasti, vaikka eivät tekisi mitään muuta kuin kävelisivät ohi.
« Viimeksi muokattu: 04.02.2024, 11:07 kirjoittanut lanius_x »

Everett_Reno

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 35
  • Hän on täällä tänään!
  • Galleria
    • Taidegalleria
Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #17 : 04.02.2024, 11:39 »
Kuuma nainen piukassa sihteeri/businesslookissa laittaa meikäläisen aivot kyllä hetkiseksi virityskuvatilaan. Ei auta mikään.

Jan-sw

Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #18 : 04.02.2024, 17:04 »
Ei mun varmaan tarvi keksiä mitään omia juttuja tähän, kun pystyn yhtyyn täysin kolmeen edelliseen. Kuuma business-look, kun mua läimästään tukistetaan tai väkisin työnnetään seinää vasten... ja Masterina kun satutan, näen pelkoa, ja omistan.

Ynspi

Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #19 : 04.02.2024, 19:46 »
Breeding-puheet. Etenkin semmoset väkisin siittämisellä maustetut puheet useammalta penikselliseltä samanaikaisesti saisi menettämään kaikki harkintakyvyn rippeet.

Pikkupöllö

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 155
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #20 : 05.02.2024, 12:07 »
Paljon se on kiinni monen asian yhdistelmästä, etenkin siitä miten ja kuka tekee.

Mutta muutamia suht selkeitä on niskan/kaulan sivun suutelu, etenkin niin että hengitys sopivasti osuu korvaan. Vielä parempi jos D pitää hiuksista kiinni ja/tai on työntänyt seinää vasten suudeltavaksi. Silleen vaativasti.

Se kans on tehokasta, kun D supattaa korvaan mitä voisi tehdä mulle. Tai ylipäätään kun huomaan että D on kovana.

Niin ja kun D ensin käskee odottaa, ja sitten lopulta tulla. Voi hyvän tähren. Sit tulee pyykkiä.

Stowe

Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #21 : 05.02.2024, 22:11 »
Kun omille toiveillani oleva sopiva sub ilmoittaa, että: Saat tehdä mitä haluat:.  Vapaidenkäsien "antaminen" on erittäin kiihottavaa.

Kyseinen asia vaatii jo keskinäistä luottamusta.

Itse saan eniten tyydytystä sitä toiselle annettaessa. Toisekseen itselle annettaessa. Toisen nautinnon seuraaminen on kiihoittavaa. Kipu, sitominen ja kaikki muu on sen vastaanottajan halujen mukaista. Oma tyydytys tärkeää, mutta ei tärkeintä.

Jouskari

Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #22 : 05.02.2024, 23:00 »
Voiman käyttö alistamisessa. Ja vastapuolen reaktiot, varsinkin se pieni hetki ennen kuin käsi tarttuu hiuksiin ja tietää että se on menoa nyt.

rohize

Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #23 : 06.02.2024, 15:14 »
Ehdottomasti tuo voimankäyttö, erityisesti kun se tulee subille yllätyksenä  >:D

Pari_häme

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 4
  • Kaikesta pitävä ja kaikkea kokeileva pariskunta
  • Galleria
Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #24 : 10.02.2024, 19:49 »
Kun kuristan toista ja hän painaa kyynerpäästäni lisää voimaa kuristamiseen. Aivan taivaallista! Silloin tietää, että toinen haluaa käydä hämärän rajamailla ja vien hänet sinne turvallisesti

M30v

Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #25 : 11.02.2024, 03:06 »
Nainen joka on pukeutunut mustaan nahkaan!!! Pitkät saappaat ja ja todella pitkä nahkatakki  :love:

MixMox

Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #26 : 11.02.2024, 13:31 »
Kun kadulla tulee vastaan - tai muuten sellaisen jossain huomaa - nainen, joka käyttää hyvin korkeita korkoja. Mutta sellaisissa yllättävässä tilanteessa sydän hyppää kurkkuun :o. Tällaista ei valitettavasti Suomessa enää oikein tapahdu, ja harvemmin muuallakaan. Nykymuoti :'(

ellinoora

Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #27 : 27.02.2024, 21:06 »
Maskuliinisuuden ja feminiinisyyden yhdistyminen samassa henkilössä.
Myös sellainen hellyyden ja rajuuden yhdistelmä, esim kun toinen jollain tavalla satuttaa (kuristaa, piiskaa tms) ja samaan aikaan kehuu tosi hellästi niin siitä menee kyllä jalat alta.
Ajatus siitä että on toisen omaisuutta ja toinen voi tehdä sinulle ihan mitä vaan.
Nämä nyt tuli ekana mieleen  :))

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #28 : 29.02.2024, 00:08 »
Kumppanin ominaistuoksu. Oikealla tavalla hipsuttaminen.

Klasu416

  • Vieras
Vs: Mikä ärsyke saa sinut täysin sekaisin kiihotuksesta?
« Vastaus #29 : 29.02.2024, 21:03 »
Punaiset huulet jotka sanovat hiljaa ”miten voin palvella”