Kirjoittaja Aihe: Miehen alistaminen; millä nimität miestä  (Luettu 1313 kertaa)

ViirujaPesonen

Hei!
Tarvitsen apua ajatukselleni.
Naisille on olemassa vaikka ja mitä alistustermejä ...mutta entäpä miehelle? Orja, poju ei toimi. Sanassa pitää olla voimaa ja ilmentää alistuneisuutta.

Viiru

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1741
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Miehen alistaminen; millä nimität miestä
« Vastaus #1 : 19.03.2024, 17:42 »
Koira tai vaikka Rotikka, pehmeämpiä ehkä tuhkimo, narttu, lutka, subi, se. Dynamiikasta riippuen joku cuck tai aisurikin vois toimii. Must alistuneisuutta ilmentää jo se, ettei käytä omaa nimeään, vaan Omistajan päättämää, mut makuasioitahan nämä.

Terveisin Isännän lelu , muille flikk

Sirloin

Vs: Miehen alistaminen; millä nimität miestä
« Vastaus #2 : 19.03.2024, 17:45 »
Jos sanassa on r-kirjain siihen tulee tehoa. Joten oisko vaikka nyhverö hyvä?

iswitch

Vs: Miehen alistaminen; millä nimität miestä
« Vastaus #3 : 19.03.2024, 19:38 »
Runkkari, hinkkari, tai palvoja. Riippuu tarkemmasta käyttötavasta. Nimityksiä voi kokeilla ja vaihdella, oma suosikki löytyy kyllä. Samat nimitykset eivät välttämättä  kipinöi eri ihmisten kanssa,
« Viimeksi muokattu: 19.03.2024, 20:27 kirjoittanut iswitch »

Satanik.Venus

Vs: Miehen alistaminen; millä nimität miestä
« Vastaus #4 : 19.03.2024, 21:29 »
Uhri.

Giftige

Vs: Miehen alistaminen; millä nimität miestä
« Vastaus #5 : 19.03.2024, 21:54 »
Miun suuhun on sopinut käytettäväksi lelu, narri ja kyrpä.

Mutta samaistun vaikeuteen näiden titteleiden keksimisen kanssa.

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Miehen alistaminen; millä nimität miestä
« Vastaus #6 : 19.03.2024, 22:44 »
Mun suosikkisana on runkkari. Muita hyviä on lutka, luuseri, huora, palvelija ja omaisuus. Riippuu tosi paljon kontekstista, että mikä sopii tilanteeseen ja fiilikseen. Pojua käytän hellittely- (ja kutsuma)nimenä :love:

belladonna

Vs: Miehen alistaminen; millä nimität miestä
« Vastaus #7 : 19.03.2024, 22:58 »
Lelu on mukavan sukupuolineutraali ja sopii omalla tavallaan jopa paremmin miehelle kuin naiselle.

Yllättävän moni mies kokee myös ainakin hieman alustaviksi pehmoiset hellittelynimet kuten Söpöläinen, Sokeripala, Karkkikeppi, Tikkari, Nättimys, Hipsutin ja Mussuwussuduudeli. Ken-barbi. Nallemies. Metrilaku. Räpsyripsi. Hymypoika.

Dynamiikasta riippuen Pikkuinen tai Musti. Tuhmeliini. Pikku-Isukki. Koristus. Kaluste. Omaisuus.

Satanik.Venus

Vs: Miehen alistaminen; millä nimität miestä
« Vastaus #8 : 20.03.2024, 11:05 »
Yllättävän moni mies kokee myös ainakin hieman alustaviksi pehmoiset hellittelynimet kuten Söpöläinen, Sokeripala, Karkkikeppi, Tikkari, Nättimys, Hipsutin ja Mussuwussuduudeli. Ken-barbi. Nallemies. Metrilaku. Räpsyripsi. Hymypoika.

☝️💯

Omalleni olen antanut  lempinimen pupuli. Näennäissöpö, kun ei varsinaisesti kuvasta sitä testosteronia uhkuvaa maskuliinista tosimiesenergiaa, jota pupuli katsoo säteilevänsä. Joutuu myös itse kutsumaan itseään nykyään tuolla nimellä, ja ansaitsee siihen aina välillä kaikenlaisia etuliitteitä, kuten pehmo- (jos ei seiso riittävän kovana). Onhan noita muitakin, kuten ihmismato ja spermapossu, mutta tykkään kääntää lempeyden nöyryytykseksi. Spermapossu on sitä paitsi enemmän teoilla ansaittu liikanimi kuin lempinimi..

Mutta aiempi vastaukseni uhri on mielestäni äärimmäisen voimakas sana ja kuvastaa täydellistä alistuneisuutta. Jos siis aloittaja miettii tällaista geneeristä vaihtoehtoa, kuten naisille on lutkat jne. Voihan niitäkin käyttää miehelle mutta ovat perinteisesti sukupuolittuneita. Ja mielestäni sen takia miehille käytettynä ovat vähän vesittyneitä.

Ollinkurjuus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 113
  • Ehkä etsin ehkä en
  • Galleria
Vs: Miehen alistaminen; millä nimität miestä
« Vastaus #9 : 20.03.2024, 12:29 »
Vaihtelee mutta AP ajatellen joku naisen nimi itse olen käyttänyt mm betsy nimeä.

belladonna

Vs: Miehen alistaminen; millä nimität miestä
« Vastaus #10 : 20.03.2024, 14:21 »
Femininisaatio ei ole miestä alustaessa mun juttu, koska ajattelen Dommena, että matriarkaatti; naiseus ja feminiinisyys on nimenomaan se entiteetti, jolle submissiivisen heteromiehen tulee alistua. Naisiin kohdistuvien slurrien kuten lutka tai narttu käyttäminen miehestä ei siksi vaan toimi mulle. Eikö vaikka ennemmin gigolo ja koiras?

belladonna

Vs: Miehen alistaminen; millä nimität miestä
« Vastaus #11 : 20.03.2024, 14:27 »
”Spermapossu” on minusta mahtava!
Porsas ylipäätään voisi olla hyvä nimi miessubille. Miksei myös vaikka Rotta tai Apina.

Anaaliorava.

Satanik.Venus

Vs: Miehen alistaminen; millä nimität miestä
« Vastaus #12 : 20.03.2024, 15:38 »
Eläinnimitykset ja erityisesti koiriin liittyvät sopii muutenkin miessubeille hyvin. Koira, rakki, piski..

Omaakin kun miettii, niin onhan siinä paljon sellaista labradorinnoutajamaista energiaa. Tulee häntä heiluen kun vähän vislaa. Luulee olevansa dobermanni, on oikeasti sylikoira. Veteraanimuotovalio kenties, mutta sylikoira yhtä kaikki.

Näitä nimityksiähän rupesi löytymään kun asiaa oikein alkoi ajatella..

ViirujaPesonen

Vs: Miehen alistaminen; millä nimität miestä
« Vastaus #13 : 23.03.2024, 18:02 »
Rontti
« Viimeksi muokattu: 23.03.2024, 20:38 kirjoittanut ViirujaPesonen »

Sucher

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 101
  • Pain and pleasure are divine
  • Galleria
Vs: Miehen alistaminen; millä nimität miestä
« Vastaus #14 : 26.03.2024, 03:48 »
Lemppari varmaan kusi runkkari😁