Kirjoittaja Aihe: Kinkyjen villavaatteet  (Luettu 219 kertaa)

Salomo

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 12
  • Salolainen kinky
  • Galleria
Kinkyjen villavaatteet
« : 17.04.2024, 03:00 »
Täysin random kysymys. Käytättekö villavaatteita vaikkapa BDSM-toiminnan ohessa?

Mä olen käyttänyt villasukkia catsuitin kanssa. Ihan toimiva kombinaatio kun villasukat ovat parhaat muutenkin. Ei ainakaan tule kylmä! ;D

Ollaan kuitenkin aika mukavuudenhaluista kansaa ja mitä asiaa seuraillut, niin kaikenlaiset villavaatteet ovat pop. Varmaan kinkyjenkin parissa jossakin määrin kotiolosuhteissa.

JuJu

Vs: Kinkyjen villavaatteet
« Vastaus #1 : 17.04.2024, 08:01 »
Kyllä, juurikin villasukat tai säärystimet on yleensä aina mulla jalassani.
Ja jos olisi kylmä niin lapasetkin voisin laittaa.
Mukavuus on tärkeää

Silva

Vs: Kinkyjen villavaatteet
« Vastaus #2 : 17.04.2024, 09:58 »
No juu mutta ei sinänsä villan vaan juuri tuon lämmön vuoksi. Villasukat on usein jalassa vaikkei muuta päällä olisikaan, myös villatakki on helppo heittää päälle. Villahousutkin välillä pääsee mukaan actioniin. Palelu on itsellä iso tunnelmanlatistaja ja talvella sisälämpötila on kaukana trooppisesta. Kunhan ei ne kaikista räväkimmät kuosit oo viemässä huomiota muualle niin toimii :D

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 574
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Kinkyjen villavaatteet
« Vastaus #3 : 17.04.2024, 12:49 »
Villasukat yleensä jalassa. Omistan myös useamman villaisen ulkoiluhameen ja ne on tosi käteviä esim. bileisiin mennessä. Kotoa tarkenee lähteä matkaan pienemmissäkin hepeneissä, kun heittää villahameen päälle. Juhlapaikalla se on helppo riisua. Samoin siihen on kätevää kääriytyä, jos tuleekin kylmä. Villahametta voi käyttää myös leikkiessä pehmykkeenä.

belladonna

Vs: Kinkyjen villavaatteet
« Vastaus #4 : 17.04.2024, 13:49 »
Shibarikuvat, joissa mallilla on villasukat jalassa, on musta jotenkin tosi hellyttäviä.

Sucher

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 102
  • Pain and pleasure are divine
  • Galleria
Vs: Kinkyjen villavaatteet
« Vastaus #5 : 17.04.2024, 13:58 »
Villasukat  :love: ;D