Newbie-nurkka > Kinkyn turvallisuus

Turvallisuus naisen näkökulmasta, ajatuksia sessioseuran etsintään

<< < (11/11)

Eugenicser:

--- Lainaus käyttäjältä: kitten - 10.05.2024, 10:10 ---Luulin, että kaikki naiset tai muuten voimatasapainoltaa epäedullisessa asemassa olevat tekee tätä  :D . Että ei ole pelkästään kinkyjuttu.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä ja ihan fiksuakin, ehkä saadaan edes toivo että uhri löytyy elävänä vielä kun dumpattu roskikseen.

Mä olen moista toivonut tapahtuvan jo kohta 10v mutta aikaa ei saa käännettyä ja kohta käyn taas haudalla viemässä kynttilän ja koiranikin hiljenee sen äärellä.
Mutta vaikka uhrin kaikki kaverit ja minäkin loppumetreillä varoitin tekijästä( lyhyen 6kk avion ja alle vuoden suhteen eksä) niin silti ei uskonut että salibändyä harrastava roskakuski muuta kuin puhuu ns väkivallasta toisin kuin itse urheiluna joka vuosikymmeniä puuhannut kamppailulajeja ollut JV ongelmabaareissa cleanerinä. Eli normin silmissä kannan mukanani siis ns agressiivisen ja väkivaltaisen viittaa kuten uhrin muistotilaisuudesta sain kuulla jälkeenpäin. Toki en kiellä etteikö nuoruus olisi ollut katu-uskottavan leiman lyövä ja onhan se todistettu kehässäkin.

Tämän takia olen alusta asti toitottanut että kaikki ns masterit jotka tykkää heilua raipalla ja jättää jälkiä pitäisi ensin mennä nyrkkeilykehän kautta ja tulla pari kertaa tyrmätyksikin että tietää mitä lasileuka koittaa vakuutella vaikka alkuun. Sitten voi jatka muilla kamppailulajeilla, ei itsepuollustus ennenkuin saa oman hyväksynnän osaamisestaan.

irhe:

--- Lainaus käyttäjältä: belladonna - 09.05.2024, 23:46 ---Mainittakoon muuten, että vaikka olenkin saanut tämän foorumin kautta menneinä vuosina elämääni aivan kiitettävän määrän kuumaa seksiä, sen paras anti elämälläni on ollut, että olen saanut tätä kautta elämääni nykyiset parhaat ystäväni, todelliset sielunsisareni. Tiedätte, ketä olette. Toivon, että ootte mun kanssani aina.  :love:

--- Lainaus päättyy ---
  :love:

Eugenicser:

--- Lainaus käyttäjältä: belladonna - 09.05.2024, 23:46 ---Mainittakoon muuten, että vaikka olenkin saanut tämän foorumin kautta menneinä vuosina elämääni aivan kiitettävän määrän kuumaa seksiä, sen paras anti elämälläni on ollut, että olen saanut tätä kautta elämääni nykyiset parhaat ystäväni, todelliset sielunsisareni. Tiedätte, ketä olette. Toivon, että ootte mun kanssani aina.  :love:

--- Lainaus päättyy ---

Ja nyt kaikki suohirviö trumaasterit, jeepit ,g-wagenit ja vesipuhvelidommet paheksuu ettei seksi kuulu BDSMn.... C:-)

Various Artists:
Suurin este minulle joidenkin orastavien bicurious-taipumusteni kokeiluun on se, että suhtaudun epäilevämmin omaan sukupuoleeni kuin naisiin. Näen tilastollisesti perustellusti paljon enemmän riskejä miehen tapaamisessa seksuaalisissa tarkoituksissa. On siinä mulla varmaan vielä muitakin kynnyksiä ylitettävänä, mutta turvallisuus on yksi, mihin mieleni palaa joka kerta kun pohdin tuota asiaa.

Ei pidä syyllistää naisia tai ketään muitakaan siitä että he joutuvat miettimään turvallisuuttaan. Syyllisiä ovat ne, jotka toimivat väärin ja rikkovat rajoja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta