Kirjoittaja Aihe: Novelliko ?  (Luettu 4053 kertaa)

Herra Jack

  • Vieras
Novelliko ?
« : 25.10.2012, 16:19 »
Hei,
olen innostunut eroottisten novellien kirjoittamisesta täysin netti-amatöörinä. Pienen positiivisen palautten jälkeen innostuin taidoistani. Tyylini on vähän kuin Herra Jackin ihmeellisessä huoneessa, tosin toimeni kohteena on vain nautinnon tuottaminen naisellisille naisille. No kuitenkin. Tuo kirja on mielestäni herkullinen klassikko ja muistelen yhä hekumallisin tuntein kun luin sitä n 20 vuotiaana. Nyt about 40v ikäisenä kirjan muistot sytyttävät yhä minua kovin.
Laitoin googleen nostalgiamielessä kirjan nimen ja ajattelin lukea ylistyspuheita tästä kirjasta - mitä sen eittämättä kuuluisikin saada. Mutta mitä tapahtui. Google ohjasi minut tälle sivustolle, jossa tuota kirjaa solvattiin. Jos nyt oikein tulkitsin niin kommentoijat olivat pääosin naisia. Kirjaa arvosteltiin tylsäksi ja mitäänsanomattomaksi. Tekstin tyyliäkin nöyryytettiin.  Termi "Vanilija" hyppäsi silmilleni toistuvasti. En tiedä mitä se teille tarkoittaa, mutta arvelen tietäväni.
Tämä kokemus rupesi suunnattomasi ärsyttämään ja samalla myös kiihottamaan. Siis oliko niin, että te naiset olitte jo teini-ikäisenä lukeneet ko kirjan ja imeneet sitä sen mitä sillä annettavaa oli. Nyt se on mielestänne liian lälly siihen mitä naisellinen viettinne kaipaisi. Itseäni sytyttää suunnattomasti tämä absurdi ajatus, että minun erotiikan "taso" on vastaava kuin teillä arvon naisilla oli teini-iässä. Ei &¤/&% voi olla.
No asiaan nyt viimein! Haluaisin kirjoittaa teille masokistinaisille, teille joiden mielestä Mr Jack oli liian lälly, vanilijako?, juuri teille haluaisin kirjoittaa eroottisen novellin. Haluaisin saada kirjoittaa eroottisen muistelman siitä kun teidät kohtasin, yksi kerrallaan. Oletan että käsittelyn jälkeen jokainen teistä pyytää anteeksi sanomisiaan tuosta kirjasta.

Miltä tällainen kuullostaisi Arvon Naiset ?


Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Novelliko ?
« Vastaus #1 : 25.10.2012, 16:39 »
Pienenä sivuhuomautuksena kyselijöille. Ylläoleva viesti EI ole minun kirjoittamani.  >:(

Yst. terv.

-HJ

Glori

  • Vieras
Vs: Novelliko ?
« Vastaus #2 : 25.10.2012, 16:51 »
Pienenä sivuhuomautuksena kyselijöille. Ylläoleva viesti EI ole minun kirjoittamani.  >:(

Yst. terv.

-HJ

Olipa muuten oiva tarkennus. Minulta oli jäänyt huomaamatta... Ihmettelin kyllä hetken  :P

Jatkossa pitää olla tarkkana  ;D

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Novelliko ?
« Vastaus #3 : 25.10.2012, 16:52 »
Niin mäkin luin ihmeissäni että onpa Jackin tyyli muuttunut
 :o

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Novelliko ?
« Vastaus #4 : 25.10.2012, 16:56 »
Mäkin menin lankaan  ;D. Ihmettelin että onpa erikoinen viesti exältäni. Kunnes tajusinkin että tää on joku eri tyyppi, jolla vaan lähes sama nikki  :o ;D.

Herra Jack

  • Vieras
Vs: Novelliko ?
« Vastaus #5 : 25.10.2012, 16:59 »
Hyvä huomio tuosta nimestä. Kiitos siitä. Mutta tarkoitus ei ollut keskustella käyttäjänimistä tämän otsikon alla....

Glori

  • Vieras
Vs: Novelliko ?
« Vastaus #6 : 25.10.2012, 18:03 »

No asiaan nyt viimein! Haluaisin kirjoittaa teille masokistinaisille, teille joiden mielestä Mr Jack oli liian lälly, vanilijako?, juuri teille haluaisin kirjoittaa eroottisen novellin. Haluaisin saada kirjoittaa eroottisen muistelman siitä kun teidät kohtasin, yksi kerrallaan. Oletan että käsittelyn jälkeen jokainen teistä pyytää anteeksi sanomisiaan tuosta kirjasta.

Miltä tällainen kuullostaisi Arvon Naiset ?


Minä olen yksi noista naisista jotka kirjaa kommentoivat. Lukaisin sen vasta aikuisena, joitain vuosia sitten, siinä vaiheessa kun kinkympi puoleni alkoi puskemaan esiin. En tiennyt mitä kaikkea BDSM pitää sisällään, ja siksi luin paljon aiheeseen liittyviä kirjoja, sekä tieto- että kaunokirjallisia teoksia.

Minulla oli jo joku käsitys omista kiinnostuksistani. Herra Jack ei pitänyt sisällään niistä oikeastaan mitään, siksi se oli minulle pettymys. Odotin jotain hieman rankempaa. Tai ainakin erilaista.

Enpä ole se masokistinainen kenestä voisit kirjoittaa eroottisen muistelman miten kohtasimme (oliko tuo lainattu kappale muuten verhottu deitti-ilmoitus?). Olen sadisti, ja hieman perverssikin. Ehkä tuo kepeä kirja ei siksi minua sytyttänyt. Tai sitten olisin saattanut saada siitä kiksit, jos olisin lukenut sen hieman nuorempana, kuka tietää.

Anteeksi en ole tähänkään asti mielipiteitäni pyydellyt :)