Kirjoittaja Aihe: Subin jättämät jäljet  (Luettu 9603 kertaa)

Jake

Subin jättämät jäljet
« : 28.10.2012, 01:22 »
En heti hoksannut keskustelua tästä, mutta minut ohjattakoon oikeaan keskusteluun jos sellainen jo on...  8)

Subillani tuntuu olevan varsin vahva puremisfetissi ja kysyisinkin, miten te muut D:t suhtaudutte subin teihin jättämiin jälkiin?

Tuntuu, että asia on monelle varsin herkkä - eihän sub voi noin tehdä. Mutta kun Minä kuitenkin tykkään subin jättämistä jäljistä.  :love: Onko kellään vastaavia kokemuksia/tuntemuksia? Toki voisin estää ne, mutta...

Fixx

  • Vieras
Vs: Subin jättämät jäljet
« Vastaus #1 : 28.10.2012, 13:47 »
Subillani tuntuu olevan varsin vahva puremisfetissi ja kysyisinkin, miten te muut D:t suhtaudutte subin teihin jättämiin jälkiin?

Tuntuu, että asia on monelle varsin herkkä - eihän sub voi noin tehdä. Mutta kun Minä kuitenkin tykkään subin jättämistä jäljistä.  :love: Onko kellään vastaavia kokemuksia/tuntemuksia? Toki voisin estää ne, mutta...
Miksei nyt voisi antaa puraista? Onhan siinä pointtina vaikka että siinä hallitsee pikkupetoa...

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Subin jättämät jäljet
« Vastaus #2 : 28.10.2012, 14:51 »
Voisi kysyä, että mikä oikein on koko homman pointti, jos dominoivan pitää kieltäytyä sellaisesta, josta pitää.

isabella

Vs: Subin jättämät jäljet
« Vastaus #3 : 28.10.2012, 16:00 »
Minulle ajatus siitä, että olisi jotain asioita mitä ei voisi tehdä siksi että niin ei "kuulu" tehdä tuntuu todella vieraalta. Jos kaikki osapuolet tykkää niin onko sillä nyt niin väliä että truu kinkyjen mielestä dominoiva ei saa antaa subille suuseksiä (mistä on hiljattain keskusteltu) tai antaa subin purra tai ylipäätään tehdä muuta kuin olla julma ja pelottava. Itse en kyllä purisi D:täni ja jos joku subini purisi minua niin saisi kunnolla huutia ;)  Mutta omasta D:stäni löytyy joskus jonkun muun kuin minun jättämiä kynnenjälkiä ja ihan kivoina muistoina mukavista hetkistä tuo niitä kuulemma pitää :D

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Subin jättämät jäljet
« Vastaus #4 : 28.10.2012, 16:33 »
Jos nyt se subi tykkää niitä jälkiä jättää eikä niistä aiheudu muuta kuin päänsisäinen ongelma jonkin kuvitellun "kinkyohjesäännön" vuoksi niin tarvitseeko sitä edes kysyä keneltäkään muulta kuin itseltään? Tai edes silloin jos joku sivullinen sanoo että ei oikea se ja se tee noin eikä sallisi että...että...eri asia jos siihen on ihan oma, oikea syy. Ehkä minun pitäisi ymmärtää sekin että ego/arvovalta voi olla se oikea syy. Hmm...lisää pohdittavaa.

En tiedä kumpaa hämmästelen enemmän: sitä että usein bongaan näitä arvovaltaesteitä jopa kivoissa tekemisissä...vai sitä että silmissäni se on kovin outoa että jotain ei voikaan tehdä kun ei D tai s VOI kun niin ei vaan tehdä. Sanoo kuka? Jos se joku ei ole asianosainen niin miksi sillä olisi väliä?

Sitäpaitsi...jäljet on kivoja, samoin niiden tekeminen...

Blueeyes

  • Vieras
Vs: Subin jättämät jäljet
« Vastaus #5 : 28.10.2012, 16:53 »
Mä ainakin pidän jäljistä ja jopa vaadin niitä, enkä näe siinä mitään ongelmaa  :love:

VeeKay

Vs: Subin jättämät jäljet
« Vastaus #6 : 28.10.2012, 17:01 »
Mie ainakin tykkään teen tekemistä jälistä omalla iholla illan päätteeksi. Säilyypä muistona muutaman päivän... mutta luistavasti vaihtavana kytkimenä en kai voikkaan muuta - Täyteen truumestariin s. ei kai luvatta ees henkääkkään ilman kurinpalautusta. Ei toimis meillä, kun molemmat tykkää tulla iholle täysillä.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Subin jättämät jäljet
« Vastaus #7 : 28.10.2012, 19:14 »
Jos mun lelut puris mua saattaisin himppasen hermostua ja siitä seurais kyllä rankku. Tosin rankaiseminen saattais pahimpia vaan yllyttää joten.. Riippuu myos siitä oisko hellä näykkäys  :-* vaiko raivokas pureminen  >:( ..jälkimmäisestä tulis ainakin isot seuraamukset.

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Vs: Subin jättämät jäljet
« Vastaus #8 : 28.10.2012, 19:31 »
Maujen mainitsema "kinkyohjesääntö" on hyvä nimitys... :))  Ei jaksa ymmärtää, miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita? En tarkoita tällä aloittajaa, vaan ylipäätään näitä vauhkoja normikinkyilijöitä, jotka ovat ensimmäisenä julistamassa, mitä oikea subi tai dom saa tehdä tai ei niinkään saa.

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Subin jättämät jäljet
« Vastaus #9 : 28.10.2012, 20:31 »

Subillani tuntuu olevan varsin vahva puremisfetissi ja kysyisinkin, miten te muut D:t suhtaudutte subin teihin jättämiin jälkiin?


Se mikään subi ole vaan (piilevä) Domme!

No joo, hommahan on ok. niin kauan kuin se miellyttää sinua   8)

Rivopunkkari

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 96
  • Diagnoosi: Keskivaikea puremishäiriö.
  • Galleria
Vs: Subin jättämät jäljet
« Vastaus #10 : 28.10.2012, 21:07 »

Subillani tuntuu olevan varsin vahva puremisfetissi ja kysyisinkin, miten te muut D:t suhtaudutte subin teihin jättämiin jälkiin?


Se mikään subi ole vaan (piilevä) Domme!

No joo, hommahan on ok. niin kauan kuin se miellyttää sinua   8)

Pureminen on tapa osoittaa rakkautta, ei alistaa. Ainakin itselleni, muitten puolesta en tietenkään voi puhua.

Verna

  • Vieras
Vs: Subin jättämät jäljet
« Vastaus #11 : 28.10.2012, 22:37 »
Mä olisin pulassa, jos kumppani ei kestäisi yhtään puremista. Ainakin hänen pitäisi oppia ottamaan sen verran etäisyyttä, ettei tulisi vaarantamaan nahkaansa kesken session. Ideana ei ole se, että odottaisin silmät kiiluen, että "tule lähemmäs jos uskallat, kohta mä puren" vaan kyse on siitä, että kun alkaa olla riittävän kivaa, puren ihan automaattisesti mitä tahansa, mitä saatavilla on. En useinkaan edes tiedosta ko. toimintoa. Jos saatavilla on tyyny, peitonkulma, rannekahle, köyden solmu tai sohvan käsinoja, niin pureudun kyllä mielelläni niihin. Mutta jos tarjolla sattuu olemaan vain lähituntumaan tullut käsivarsi, puren sitten sitä. Vaihtoehto B on iskeä kynnet kiinni kohteeseen. Viisas Dom ei toisi ruumiinosiaan liian lähelle. Tietyissä tilanteissa olen keskeyttänyt myös suuseksin siinä pelossa, että loksautankin yhtäkkiä purimeni yhteen. Kumppani tietää tämän ja viisaasti jättää pakottamatta jatkamaan juuri silloin. ;)

Yhden vuokrakämpän makkarin seinässä oli kohokuviotapetti, kun me muutettiin sinne, mutta se oli sängyn läheisyydestä kynsitty ihan sileäksi, kun muutettiin pois. :D

Pureminen tai kynsillä puristaminen on mulle keino yrittää hallita kroppaani/mieltäni vielä edes ihan pikkuisen. Jos tekee liian hyvää ja pitäisi olla aloillaan, pureminen auttaa keskittymisessä. Ja jos sattuu liikaa, silloin kipusignaalia voi harhauttaa puremalla itseään. Aikanaan synnyttäneiden osastolla huomasin, että mulla oli toinen ranne järsitty melko tehokkaasti, olen ilmeisesti käyttänyt silloinkin tuota oman ranteen puremista kivun hallintakeinona.

Onneksi mulla on kumppani, joka ei ole millänsäkään puremista, taitaapa jopa pitää niistä.

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Subin jättämät jäljet
« Vastaus #12 : 03.11.2012, 18:17 »
Eikö se on vaan niin että, jos sinä oikeasti et tykkä siitä, kieltä subisi pureskelemasta.
Jos olet halitseva osapuoli sinulla on toi oikeus. Sinä nyt vaan pitää mieti: voiko subillasi
olla puriskelu hetkeä tai ei. Älä kyysy muilta mitä ne tekevät koska mitä nille tuntuu
hyvältä ei vältämättä tuntuu sinellekin hyvältä. Mieti se itse ja jos et pysty päätää
mitään, kysy subiltasi. Se on teidän suhde ja ei kennekään muu voi päätellä mitä te
teette.

Jake

Vs: Subin jättämät jäljet
« Vastaus #13 : 04.11.2012, 20:05 »
Älä kyysy muilta mitä ne tekevät koska mitä nille tuntuu
hyvältä ei vältämättä tuntuu sinellekin hyvältä. Mieti se itse ja jos et pysty päätää
mitään, kysy subiltasi. Se on teidän suhde ja ei kennekään muu voi päätellä mitä te
teette.

Toki teen juuri niin kuin huvittaa ja hyvältä tuntuu, mutta oli/on kiva kuulla muiden mielipiteitä.  8)

Siru

  • Vieras
Vs: Subin jättämät jäljet
« Vastaus #14 : 21.11.2012, 19:17 »
Alistuvalta en ota vastaan moisia temppuja. Mua ei purra, piste. Toisaalta, pidän puremisesta, ja itse teen sitä vaikka olisi minkä sortin sessiot menossa, mutta minulta sitä ei ole koskaan myöskään kielletty.