Kirjoittaja Aihe: Pesisitkö kumppanisi jalat?  (Luettu 24990 kertaa)

onnis

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #30 : 06.12.2012, 19:51 »
Jos henkilö on sellainen ketä muutenkin mielellään koskisi...pesisin mielelläni...ja myös pesetän mielelläni omat jalkani..niin kuin kaiken muunkin kropan ilman ongelmia...

naaraskissa

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #31 : 06.12.2012, 20:04 »
Minulle tämä jalkojen peseminen ja hoitaminen on erityinen huomionosoitus. Teen sen vain ja ainoastaan rakkaudesta, kaikkine siihen kuuluvineen rituaaleineen.  :love:

antonblease

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #32 : 09.12.2012, 01:19 »
Jos pesen, hieron ja hieron öljyn kanssa naisen jalat, kiihotun, silmäni menevät kieroon, "hurmioidun".
Tunnen kiihoittuvani, limaa tulee, pidän siitä että saan antaa nautintoa..,.
Voin tehdä koti käyntejä, mutta niitä on tosi harvassa.
Olen luotettavam ja hellä, toista kuunteleva ..


kumiorja014

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #33 : 09.12.2012, 17:35 »
kyllä mä pesisin myös jalat. Olen sessiossa pessyt jalkoja ja koko Dominattarenkin.
Suoraan sanottuna mulle ei tee mitään vaikutusta pesenkö jalkoja vai en. Mutta jos näen että Domme nauttii saa se minutkin nauttimaan tilanteesta.
Enemmän nautin kun saan pestä päästä varpaisiin Dommeni. Etenkin lantio,rinnat ja peppu on alueita joita tykkään pestä ja öljytä.

pistorasia

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #34 : 15.12.2012, 23:54 »
Minäkin pesen kumppanini usein päästä varpaisiin, se kuuluu yhteisiin saunomishetkiin olennaisesti. Toisinaan pesemishetkissä on nöyryytyksen makua, silloin isäntä käskee. Toisinaan pesu on vain hellyyttä, ja myös minä saan vastavuoroisesti kokovartalopesun.

Jalkojen peseminen ei olisi lainkaan kummastuttavaa, jos käsky kävisi.

Zulu

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #35 : 16.12.2012, 00:33 »
Omistajan (Master/ Domme ) jalkojen pesu on itsestään selvä orjan - ja orjanomistajan - oikeus.
Siinä kiteytyvät alamaisuus, nöyryys  ja omistajansa toiveiden täytäminen kauniilla ja nöyrällä tavalla.


katy

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #36 : 16.12.2012, 01:09 »
En tosiaan osaa ajatella kinkysti jaloista,kun en edes peppuliinista tahi kikkuliinista/pimppaliinusta,hihi. Pesen perseitä ja kaikkea työkseni :(

Eli tuskin Master haluis jalkahoitoa väsyneeltä ahvenelta..ja ei musta olis nyt mihinkään..tai siis vuoskymmeniin ollu. Perunalaatikko ja rosolli. Gangbang !

Francine

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #37 : 31.12.2012, 11:29 »
Minulle tämä jalkojen peseminen ja hoitaminen on erityinen huomionosoitus. Teen sen vain ja ainoastaan rakkaudesta, kaikkine siihen kuuluvineen rituaaleineen.  :love:
Juuri näin. Rakastan kumppanini jalkoja ja varsinkin varpaita niin, että ihan telkkaria katsellessa en malta pitää sormiani erossa  :love:

Dineara

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #38 : 31.12.2012, 13:38 »
Oma subini pesee ja hoitaa jalkani säännöllisesti, se on molemminpuolinen nautinto. Rakastan, kun minua hemmotellaan, ja subin yksi lempitehtävistä on jalkojeni hoito. Omassa parisuhteessani ei moista harrasteta, joten on todella ihanaa, kun saa nauttia jalkahoidosta menemättä kauneushoitolaan. Onhan siinä tietysti mukana se alistava elementti, mutta pääasiassa se on rituaali, josta on kummankin tarkoitus nauttia ilman mitään sen kummempaa.

Leopold

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #39 : 01.01.2013, 20:45 »
En pese, mutta subini myös pitää valtavasti hellästä jalkahieronnasta, mitä hän saakin kun rentoudutaan sohvalla/sängyssä.. Hän tosin pesee ja hoitaa minun jalkani aina välillä.

obtemperare

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #40 : 06.01.2013, 05:20 »
Tietysti pesisin, ihan pyytämättäkin.
En näe jaloissa mitään epäeroottista, joskaan en koe niitä myöskään erityisen eroottisena alueena. Tahdon kuitenkin ennen kaikkea tehdä toiselle hyvää ja osoittaa tunteeni, vaikka jalkahieronnan ja -pesun kautta.
 

Aino

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #41 : 06.01.2013, 10:47 »
Pesisin. Ja taidanpa seuraavan kerran kaksin kylpiessä pestäkin...  :love: Ja toivon, että siihen liittyy paljon kaikkea eroottista.

kide

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #42 : 06.01.2013, 13:19 »
Pesen ja hoidan, tosin minulle se ei ole varsinaisesti eroottista vaan liittyy toisen palvelemiseen ja huomioimiseen.

Itse pidän omien jalkojeni hieromista eroottisena jos olen tekijään sellaisessa suhteessa, muutoin se on muuten vaan rentouttavaa.

st_barbara

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #43 : 06.01.2013, 16:07 »
Pesisin.
Nykyään osaisin jopa nähdä valta-asetelmaa siinä, jota en joitain vuosia sitten nähnyt en millään.

Jotain on siis "jalostunut"  ;D

Olisihan se kiva saadakin jalkahoitoa,
mutta että Top pesisi ja hoitaisi minun jalat... ...  ??? se voisi herättää erittäinkin ristiriitaisia tunteita ja oloja... ehkä?

Mutta kumppanin/ Top:n voin pestä hiuksista varpaisiin ja takaisin, ja nautinnolla  :love: sessiossa tai ulkopuolella

Kurjaorja

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 11
  • RomanttinenKinky
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #44 : 06.01.2013, 16:42 »
 :P Pesisin Ehdottomasti.
Pesisin koko Nainenkin hiuksista varpaisiin ihan eroottisen merkkien ulkopuoleellaki
on vaan niin ihanaa palvoa toista  :love: :love: