Kirjoittaja Aihe: Pesisitkö kumppanisi jalat?  (Luettu 24880 kertaa)

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #75 : 19.06.2019, 17:13 »
Pesisin ja olen pessytkin ❤️

Myöskin kynsien leikkaaminen.

star

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 42
  • jo kypsemmässä iässä oleva switch
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #76 : 19.06.2019, 18:46 »
Tottakai pesisin , nuolemalla!

Mitäpä siihen turhaan vettä tuhlaamaan...

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 424
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #77 : 20.06.2019, 00:03 »
Pesisin. Jos jonkun kassa on tai aikoo olla intiimisti niin jalkojen tai selän ja monen muunkin paikan peseminen on ihan suotavaa. Samoin jos jokun kanssa on ollut intiimisti. Se ei tarkoita että joka kerta pitäisi rynnätä toisen jalkoja pesemään tai pakaroita saippuoimaan muunlaisesta pesusta ja huuhtelusta puhumattakaan.

Jossain tilateessa jalkojen peseminen voi olla hyvinkin eroottista ja taas toisessa tilanteessa arkista huolenpito.   

Dxlightxd

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 45
  • Kaikkee voi kokeilla kerran
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #78 : 21.06.2019, 04:29 »
En iha hirveen herkästi sitä kyl lähe kenellekkää tekee, oon vaa aina pitäny jalkoi jotenki likasina ja varpaita jotenki jopa ällöttävinä (vaik ois just pesty ja siistit jalat).

 En tykkää ite pitää kenkii mis on avoin kärki tai et varpaat näkyy ja en voi sietää jos jonku paljaat jalat on liia lähel naamaa.
 Et joudun kyl narskuttelee hampait ku jonku jalkoi hoivannu jollai taval.
 Viime vuosin vast alkanu helpottaa vähä ja nykyää pystyn pienel avokärjel olevii korkkareit sentää käyttää ja olee kotona paljain jaloin sillon ku joku on kotona.

Ehkä ku en tykkää et kukaa tuo paljaita jalkojaa liia lähelle nii ollu ite ain varovaisempi omien jalkojensa kaa

DareDoll

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #79 : 21.06.2019, 13:04 »
En kyllä jaksais!

Helmi77

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #80 : 21.06.2019, 16:31 »
Pesisin kumppanini jalat jos sellainen olisi. Voisin antaa vaikka jalkahieronnankin. En koe sitä mitenkään alistumisena tai nöyryyttävänä. Tuntemattoman jalkoihin en koskisi.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #81 : 21.06.2019, 16:55 »
Mmh no on pesty ja puunattu. Hierottukin jokusen kerran. Mitäs tuossa.

Nala

Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #82 : 21.06.2019, 19:52 »
Totta kai pesisin ja vaikka hieroisin ja kuorisin ja mitä vaan, tietenkin...

SecretOfSahara

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 66
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #83 : 18.03.2021, 21:33 »
Viimeinkin aihe johon voin vastata!

17/18v kesäinen chattailin tulevan bf:n kanssa, joka tais luvata yhtä sun toista ja päällimmäisenä jäi mieleen että lupasi nuolla varpaitani (johon minä vau, siinäpä mies). No eihän se niin mennyt ja oltiin lopulta eri maata. Puhui vain höpöjä mulle  :-\

Sitten tulin chattailleeksi lenkkarifetissin kanssa ja varmaan jonkun muunkin kanssa, hikisistä jaloista oli joskus puhe ja käytetyistä sukista (jep, naamalle). Houkutteli niin ajatus, että joku pukisi jalkaan sukat ja tennarit ja kuvaisi (puhtaat). Mietin, ihanaa, joku koskisi jalkojani...

 (Hmm, rakastan muutenkin sitä kun joku valokuvausta tms varten koskettaa. Tietää ettei se ole seksiin johtavaa, mutta siinä on jotain niin seksuaalista. Toisaalta, en pidä taas halailusta ja muusta sellaisesta fyysisestä kontaktista - introverttius ehkä vaikuttaa).

Jotenkin en ymmärtänyt, että minäkin voin toivoa, mitä minulle tehdään. Yleensä löysin vain jonkun fetissihenkilön ja sen mukaan menin, mutta en ymmärtänyt että minullakin on toiveita ja haluita..

Nyt tiedän, että haluan miehen, joka hoitaa, hellii ja hieroo jalkojani ja tietty varpaitani. Lähes pitäisi olla omistautunut asialle, koska perusmies ei jaksa tehdä hierontoja kovinkaan kauan. Pitää olla niin palveluorientoutunut että tekee niin kauan kunnes sanon että nyt riittää. Haluan tuntea olevani taivaassa, kun jalkojani hellitään :) ...

Peseminenkin on täysin in  :) itse teen jalkakylpyjä, mutta mikään ei ole niin mukavaa, kun joku muu tekee ja ajattelee puolesta  :) ... Saippuaa ja sormet  :) ...

Lainaus käyttäjältä: Miltsu

Pesisitkö kumppanisi a dominoivat: oletko käyttänyt pesua alistavassa tarkoituksessa? Liittyisikö toiminta kohdallasi pelkästään välittämiseen ja läheisyyteen ilman mitään seksuaalista?

*vati ja marseillesaippua valmiina  :-*

Niin, tämä ei ole mulle seksuaalista vaan hemmotteluksi tulemista, mutta fetissille tämä voi olla. Toisaalta en tiedä, jos joku on todella hyvä hieromaan jalkojani niin mihin se voi johtaa  :o ..

mooky

Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #84 : 18.03.2021, 21:49 »
Keskivahvan jalkafetissin omaavana pesisin ne varmaankin omalla kielellä. Olen aikaansaanut eräällä henkilöllä orgasmeja tällä tavalla, mutta hän oli muutenkin erityisen herkkä, niin ei pakosti mun kielen ansiota kuitenkaan.

Koen jalkojen kuolemisen ja hyväilyn seksuaalisena (tai jopa voimakkaan-, parhaimmillaan), ja hieman nöyryyttävänäkin.

plastiikki

Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #85 : 18.03.2021, 21:59 »
Toki, jos pyydettäisin. Nuolemista vastustelisin kyllä, ei pyyntö riittäisi...

Nanolia

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 58
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #86 : 18.03.2021, 22:05 »
Pesisin! Ennen en tykännyt jaloista tai varpaista juurikaan, mutta nykyään tykkään. Jalkojen ja ylipäätään kumppanin vartalon peseminen on todella intiimiä ja kaunista. Ja samalla tavalla toimii myös toisin päin, tuntuu todella hyvältä jos kumppani pesee minua.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4502
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #87 : 18.03.2021, 23:42 »
Pesisin.

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1724
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #88 : 18.03.2021, 23:54 »
Pesisin. Ois kivaki ehkä rauhottua toisen jalkoihin ja pestä ne sillee antaumuksella..:)

mirbe

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #89 : 19.03.2021, 02:12 »
Kyllä. Mulla ei oo minkäänlaista fetissiä jalkoihin, mutta oon tehny kumppanille joskus jalkahoidon ja -hieronnan. Pidän kaikkia ruumiin osia huomion arvoisina ja esim. monet kiputilat on lähtöisin jaloista.