Kirjoittaja Aihe: Pesisitkö kumppanisi jalat?  (Luettu 24882 kertaa)

SaRu

Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #90 : 19.03.2021, 14:04 »
Voisin pestäkin, jos siitä ollaan yhdessä sovittu. Tai D henkilö ilmoittanut sen kuuluvan mun velvollisuuksiin.
En välttämättä lähtis muuten vaan koskemaan kenenkään jalkoja, koska omien suhteen oon herkkä enkä halua ottaa riskiä samantyylisestä reaktiosta kuin mitä itseltä tulis jos yllättäen ollaan jaloissa (lähinnä jalkaterässä, jalkapohjassa ja varpaissa kiinni..

Violation

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #91 : 16.05.2021, 15:52 »
Toki voisin pestä. Suurella rakkaudella. Fetissiä minulla ei jalkoihin ole ja tuntemattoman jalkoja en pesisi.

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1474
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #92 : 16.05.2021, 16:34 »
Pesisin.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #93 : 16.05.2021, 20:55 »
Tottakai, olen pessyt, hoitanut ja hieronut ym. Jos se on toiselle intressi, niin sitä enemmän se itseä puhuttelee. Kumppanin huomiointi asioissa missä voin on itselle todella tärkeää.
Itse teen stopin vasta jos asia on itselle epämiellyttävä, tekee enemmän hallaa kuin antaa hyvää.

Annika

Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #94 : 16.05.2021, 21:05 »
Jos on hyvä tyyppi ja toinen sitä haluaa ja nauttii, niin miksipäs ei. voisin pestä. Ei se mulle suuria tunteita herätä.

Kumikuono

Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #95 : 16.05.2021, 21:11 »
Pesisin  :)

Pikkulintunen

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 507
  • Heikkouteni on vahvuuteni
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #96 : 17.05.2021, 09:38 »
Kyllä varmaan pesisin, jos kokisin henkilön olevan mulle jollain tapaa merkityksellinen. Oikean henkilön käskystä varmaan vieraankin.. Ja sama toisinpäin toki.

Sea Breeze

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #97 : 29.06.2021, 21:49 »
Pesisin mielelläni kumppanini jalat. Joko alistumisen merkiksi, hänen käskystään tai ihan vain, koska se on minusta ihanaa. 
Nautin muutenkin kumppanini pesemisestä/hieromisesta, ruumiinosalla ei ole juurikaan merkitystä... jalat, kädet, selkä...

HereticMartyr

Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #98 : 01.07.2021, 01:36 »
Todellakin pesisin. Mahtavan raamatullinen alistumisen merkki, ko. kirja on muutenkin niin täynä BDSM-viboja että silehän perustuu kokonainen uskonto.

subitar89

Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #99 : 02.07.2021, 22:41 »
En muista olenko aiemmin vastannut, mutta tottakai. Jos se olisi osa sessiota, niin se olisi vahvasti alisteista ja saattasin saada siitä alistumisesta tulevaa mielihyvää. Jos taas muuten, jolloin se olisi enemmän pyyntö kuin käsky, niin kokisin sen palveluksena toiselle. Nöyryyttävää tai vastenmielistä se ei missään tapauksessa olisi.

Paintedsnake

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 40
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #100 : 02.07.2021, 23:14 »
Kyllä pesisin, jos pyytäisi, mutta uskon, että sub kanssa se menisi toisin päin

Viettelys

Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #101 : 04.05.2023, 10:33 »
En. En pesisi ikinä muiden kuin omien lasten jalkoja ja nekin vain tiettyyn ikään saakka. Muiden jalat nilkasta alaspäin ovat ällöttäviä ja kammoan varpaita.

piiskaanjapuren

Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #102 : 04.05.2023, 12:46 »
Kumppanin jalat kyllä.

sweetchild

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 314
  • pikkuinen sweety.
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #103 : 04.05.2023, 21:03 »
Kyllä. En näe siinä ongelmaa.

Purulelu

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 28
  • ”I’m Perv and I’m Proud”!
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #104 : 05.05.2023, 15:15 »
Tottakai pesisin. Samoin kuin selän tai minkä vaan muun paikan ilman eroottista kontekstia saunomisen yhteydessä. Olen pessyt, hieronut ja hoitanut niin paljon jalkoja ex-työssäni, että suhtautuminen niihin on ihan neutraalia ja/tai ”positiivista”. Toki oman rakkaani koivet on extrasöpöt ja tykkään niistä, koska ne on mun oman rakkaani koivet. Vähän kuin rakkaani nenäkarvat 🤷🏼‍♀️ tykkään, ne on osa häntä.