Kirjoittaja Aihe: Pesisitkö kumppanisi jalat?  (Luettu 24999 kertaa)

Miltsu

  • Vieras
Pesisitkö kumppanisi jalat?
« : 29.10.2012, 11:53 »
Kahvipöytäkeskustelussa aiheena toisen ihmisen jalkojen peseminen. Aihe liittyy mm. uskontoon, alistumiseen, ja palvomiseen. Historia kertoo säännöistä kuka aikoinaan on saanut tai ollut kelvollinen kenenkäkin jalat pesemään. Pesuun on käytetty veden lisäksi myös hiekkaa, ja peseminen kuuluu yhä joidenkin uskontoryhmien vuosittaisiin rituaaleihin.
Osalle täysin no go, osalle nam, ja osalle evvk.

Pesisitkö kumppanisi jalat? Entä täysin vieraan ihmisen? Onko eroa siinä kumpaa sukupuolta jalkojen omistaja on? Saavatko jalka- ja varvasfettarit lisäkiksejä? Alistuva: nöyryyttäisikö moinen käsky, ja dominoivat: oletko käyttänyt pesua alistavassa tarkoituksessa? Liittyisikö toiminta kohdallasi pelkästään välittämiseen ja läheisyyteen ilman mitään seksuaalista?

*vati ja marseillesaippua valmiina  :-*

VeeKay

Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #1 : 29.10.2012, 12:05 »
 Vieraita jalkoja en pesisi, mutta empimättä ja ihan omaehtoisesti saatan pestä (ja/tai hieroa) oman kumppanin jalat, kun sellainen fiilis tulee. Sain itse häneltä sellaisen reilun puolen tunnin hoivapesun juuri toissapäivänä.

subpks

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 237
  • Dragonscorpionin vaimo
  • Galleria
Tottakai perisin kumppanin jalat ! Ja olen niin tehnytkin suurella nautinnolla . Itsellä kun tuo alistuminen liittyy kunnioitukseen ja rakkauteen , ei nöyryytykseen , niin nautin itse erittäin paljon  tuon kaltaisesta toiminnasta.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #3 : 29.10.2012, 12:42 »
Pesisin. Jalkafettarina se on melkoisen seksuaalinen kokemus. Eli en pesisi tuntemattomalta, jollei henkilö kiinnostaisi mua seksuaalisesti.
Ei ole nöyryyttävää vaan ihanaa :)

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #4 : 29.10.2012, 12:43 »
Toki, olen rasvannu, raspannu ja leikannu kynnetkin siinä sivussa :)

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #5 : 29.10.2012, 13:22 »
hahaa..sattuneesta syystä olen paljonkin tekemisissä jalkojen kanssa mutta siinä ei ole mitään seksuaalista.
Kumppanini jalkoihin en voi koskea koska häntä kutittaa ihan kamalasti..voisin häntä hieroa ja pestä rakkaudesta.

Mun jalkoihin koskeminen on sitten taas melkein aina seksuaalinen teko, ne on sen verran herkät. En antaisi niihin koskea kenen vain. Olen kerran teettänyt jalkojen pesun palvelushenkisella subilla ja hierontaa monet kerrat. Nuolemalla "pesemisestä" puhumattakaan. Siihen on fettarit ihan parhaita! :love:
Noyryytyksenä en käytä koska se ei vaan tunnu hyvältä. En tahdo sotkea voimakasta fetissiäni noyryytykseen.

Ja Miltsu- hyviä pesuhetkiä!  :love:  :-*

mrs_whiterope

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #6 : 29.10.2012, 13:40 »
Tottakai! Ihan ilman D/s-kontekstia hellittelynä, nauttisinkin siitä vielä. En pidä sitä nöyryyttävänä, joten jos subi pesee jalkani, rasvaa ja hieroo ne, se ei ole rangaistus vaan palvelua, josta molemmat nauttivat. Käsittelen jalkoja osa-aikatyökseni ilman mitään eroottista kontekstia, joten niihin koskeminen on luontevaa. Likaisista, sairaista ja hoitamattomista en tykkää, joten tuohon pesemiseen ei liity mitään likafetissiä.

Lunttu

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #7 : 29.10.2012, 13:58 »
Pesisin kumppanin jalat. En koe alistuvani sillä kyseessä on itselleni miellyttävä toiminta.

Oon muutenkin vähän sellanen rakkauttani kaikenlaisella toisen hypistelyllä ja käsin hoivaamisella osoittavaa sorttia ja tää on nimenomaan joko kumppanille tai muutoin läheiselle ihmiselle/ihmisille osoitettua toimintaa, vieraita en niin välitä koskea tai tulla kosketuksi. Erityisesti tykkään finnien puristelusta.. :o

Mitä tulee siihen, että minun jalkoihini koskettaisiin.. Jostain syystä hieman häpeilen omia jalkojani ja näin ollen niihin kohdistuvan huomion koen jokseenkin kiusallisena, nöyryyttävänäkin. Muutoin mua saa pestä, paijata ja pitää hyvänä kyllä.

sonorant

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #8 : 29.10.2012, 14:15 »
Pesisin kumppanin jalat. En koe alistuvani sillä kyseessä on itselleni miellyttävä toiminta.

Oon muutenkin vähän sellanen rakkauttani kaikenlaisella toisen hypistelyllä ja käsin hoivaamisella osoittavaa sorttia ja tää on nimenomaan joko kumppanille tai muutoin läheiselle ihmiselle/ihmisille osoitettua toimintaa, vieraita en niin välitä koskea tai tulla kosketuksi. Erityisesti tykkään finnien puristelusta.. :o

Mitä tulee siihen, että minun jalkoihini koskettaisiin.. Jostain syystä hieman häpeilen omia jalkojani ja näin ollen niihin kohdistuvan huomion koen jokseenkin kiusallisena, nöyryyttävänäkin. Muutoin mua saa pestä, paijata ja pitää hyvänä kyllä.

Ihan sama juttu täälläkin. Paitsi tuo finnien puristelu. :) Tykkään helliä, hieroa, silitellä ja kosketella kumppaniani. Tykkäisin myös pestä ja/tai rasvata kumppanini jalat, mutta koska hän kutiaa jalkapohjista todella herkästi, sitä ei juurikaan tapahdu. Joskus reissussa ollessa, kun on tullut käveltyä pitkiä matkoja ja jalat huutaa hoosiannaa, kumppanini pyytää kyllä rasvaamaan ja hieromaan jalkojaan, mutta ei siitä oikein tahdo tulla mitään, kun kaikki kosketus kutittaa. (Nauraa ääneen myös rasvatessaan itse omia jalkojaan, kun kutittaa niin paljon!)

Pidän todella paljon siitä, että jalkoihini kosketaan, siitä fyysisestä tuntemuksesta. Henkisellä puolella taas pitää ylittää ihan suunnattoman suuri este, ennen kuin annan kenenkään koskea jalkoihini. Se tuntuu minunkin mielestäni kiusalliselta ja nöyryyttävältä, vaikka fyysinen tunne onkin kiva. Pidän myös jalkapohjieni piiskaamisesta, mutta ennen sitä pitää tuntea toinen todella hyvin. En anna tuntemattomien tai satunnaisten ihmisten oikeastaan edes nähdä, saati sitten koskea jalkoihini.

lumottu

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #9 : 29.10.2012, 14:23 »
Vieraan jalkoja en todellakaan, oman kumppanin jalat mieluusti.  :love:
Omat jalkani saisi teoriassa pestä kuka vaan.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2012, 14:42 kirjoittanut lumottu »

Engel

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #10 : 29.10.2012, 14:43 »
Kyllä pesisin, jonkun minulle tärkeän tai rakkaan ihmisen. Kumppanin - tietysti!  :)

En kokisi D:n jalkojen pesemistä nöyryyttävänä, koska tekisin sen mielelläni pyynnöstä tai pyytämättä. Vaikka tavallaan se voi muistuttaa myös valta-asetelmasta. Itse en halua, että jalkoihini kosketaan lähinnä siksi, että kutian koko jalkojen alueelta tuskallisen helposti :))

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #11 : 29.10.2012, 15:40 »
Jos toisella ihmisellä on joku ongelma ettei hän voi itse pestä jalkojaan ja ne jalat nyt eivät ole todella ällöttävässä kunnossa niin saatan kyllä tarvittaessa pystyä pesemään toisen ihmisen jalat. Muuten tarjoan korkeintaan apua tarvittavien pesuvälineiden ojentamisessa käteen, ettei tule huono omatunto kun en yhtään auttanut apua tarvitsevaa ihmistä.

Puolisoni on jalkafetisisti joten hän on usein tarjoamassa apuaan jalkojeni pesussa, mutta olen niin kamalan herkkä kutiamaan ja pelkään liukastuvani pesuhuoneessa jos siihen tulee joku toinen sorkkimaan, niin että yleensä kieltäydyn avusta.  8)

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #12 : 29.10.2012, 16:06 »
Toki pesisin ja olen pessytkin. Ei se ole mitenkään alistavaa, vaan palvelua. Teen sen mielelläni Hänelle.

varpaannuolija

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #13 : 29.10.2012, 22:55 »
Minä pesisin Valtiattareni/ Masterini  jalat ilman muuta, ja vieraankin henkilön (naisen, miehen) jos tuntisin vetovoimaa heitä kohtaan.
Pesemisen suorittaisin mieluiten suullani ja kielelläni - mitäs sitä hyvää puhdasta vettä tuhlaamaan?
Ja aivan erityisen nöyryyttävän makoisaa olisi tehdä tuo pesu toisten katsellessa.....

katti

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #14 : 30.10.2012, 09:13 »
Työ kun on mitä on niin ihmisten peseminen on arkea. Toisaalta se että voi mm. niin jelppiä toista,tuo itsellekin hyvää mieltä. Mietin,että kaikki eivät pidä siitä tunteesta olla avuttomana ja toisen "armoilla",pestävänä. Mielellään omaa herraa pesisi,jos hän pitäisi siitä,ja pyytämällään tavalla :)