Kirjoittaja Aihe: Pesisitkö kumppanisi jalat?  (Luettu 25786 kertaa)

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #15 : 30.10.2012, 09:49 »
Olen pessyt. Erityisesti ukkovarpaiden väliä on kiva hinkata pörheällä vampulla, siis väliä.

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1356
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #16 : 30.10.2012, 09:55 »
Pestä...no siis saattaisin, mutta siinä ehkä tulisi herkästi niin vahva mielikuva lapsenhoidosta, etten varmasti nauttisi pahemmin.
Muuten koskettelu on kyllä aika tärkeää, pohkeita hieroessa pääsee myös hieman herättelemään toisen tuntoaistia  >:D

Minuet

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #17 : 26.11.2012, 20:09 »
Pesisin, ilomielin. :) Nautin hoivaamisesta, palvelemisesta, hellimisestä, aivan kaikissa muodoissaan. Minusta tuo ei ole edes nöyryyttävää, vaan välittämisen ja alistumisen osoitus. Alistumisen kohteen valitsen kuitenkin huolellisesti.

Myös jalkahierontaa annan mielelläni, koska haluan antaa toiselle hyvää oloa, ja varpaat ovat niin suloiset. :love:

eve

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #18 : 26.11.2012, 20:16 »
Tietysti. Mikäs sen ihanampaa kuin jalkojen hoivaaminen, siis hoidettavana osapuolena. Ja jos jostakusta välittää, niin jalkojen hemmotteluhan toimii aina <3 Se on sellaista sanatonta rakkautta :D

Feird

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #19 : 26.11.2012, 21:16 »
No voishan niitäki pestä..omia jalkoja en kyllä vois antaa kenenkään pestäväks, ne kutiaa liikaa :S En ole kuitenkaan erityisesti jalkafettari, kenkien ja saappaiden kiillottaminen uppoaa siinä mielessä paremmin. Toisen peseminen on kuitenkin oikein mukavaa puuhaa :)

Vähän offtopiccina: Tykkään kyllä pestä muitakin ruuminosia ;) Toisaalta itse tykkäisin myös hiusten pesusta ja tykkään jos omia hiuksia pestään...paitsi jos pesijänä on joku kampaaja tmv... tulee vähän outo fiilis aina kampaajilla käydessä ja saa välillä oikein keskittyä siihen että naama pysyy peruslukemilla...


PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #20 : 26.11.2012, 21:32 »
Vähän offtopiccina: Tykkään kyllä pestä muitakin ruuminosia ;) Toisaalta itse tykkäisin myös hiusten pesusta ja tykkään jos omia hiuksia pestään...paitsi jos pesijänä on joku kampaaja tmv... tulee vähän outo fiilis aina kampaajilla käydessä ja saa välillä oikein keskittyä siihen että naama pysyy peruslukemilla...
Mua alkaa aina kiihottaa kampaajalla kun se pesee mun hiuksia ja hieroo vielä päänahkaa ihanasti. Onhan se vähän noloa mut kuvittelen kyl ettei mun tuntemukset näy ulospäin.
End of OT.

namuuN

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #21 : 26.11.2012, 22:58 »
Joskus enemmänkin tullut ihmisten jalkoja peseskeltyä. Mulle se ei ole mitenkään seksuaalinen kokemus enkä siitä saa muitakaan kiksejä. Itse tykkään, jos mun jalkoja hierotaan. Kumppanin jalkoihin ei ole koskeminen, koska toinen kutisee niin helposti. Sääli, sillä olisi kiva tuottaa toiselle hyvää oloa hieromalla jalkoja. Se, jos mikä rentouttaa.  :)

Norja

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #22 : 27.11.2012, 02:09 »
Kyllä. Se on yksi korkeimmista huomaavaisuuden muodoista. Mieleeni tulee kaksi esimerkkiä. Ensimmäinen on se kerta kun syntistä elämää viettävä nainen pesi Vapahtajan jalat ja kuivasi ne hiuksillaan. Toinen on se tapa jolla Jeesus palveli opetuslapsiaan pesemällä näiden jalat. Kyse on sekä symboliikasta että todellisesta fyysisestä teosta. Jalkojen peseminen on lohduttava ja kunnioittava tapa huomioida lähimmäistä ja todellista osallisuutta. Jalkojen hermotus saa aikaan myös mielihyvää ja siten vahvistaa yhteenkuuluvaisuutta. Kuinka moni meistä toteuttaa sitä mitä merkitsee palvella toinen toistamme rakkaudessa tai miten me olemme toinen toisillemme alamaisia Jumalan pelossa? On kyllä helppo ymmärtää miten naisen tulee alistua jumalisen miehen hengelliseen johtoon. Ja miten lasten tulee olla jumalisille vanhemmilleen tottelevaiset. Mutta mitä käytännössä tarkoittaa se, että olemme toisillemme alamaiset? Jos me ymmärrämme mitä Jeesus teki pestessään opetuslastensa jalat, me myös ymmärrämme oikein nämä palvelemisen ja alistumisen käsitteet. Palveleminen toinen toistamme rakkaudessa ja oleminen toinen toisillemme alamaiset Kristuksen pelossa tarkoittavat paljon enemmän kuin vain  se, että teemme orjallisesti tai ajattelematta mitä käsketään ja olemme vastuussa johtajillemme. Vastaukseni on kyllä. Todennäköisesti pesisin myös vihamiesteni jalat koska sehän niitä kismittäis kun se tuntuu niin hyvältä. Sitähän sä kysyit. ::)
« Viimeksi muokattu: 27.11.2012, 10:14 kirjoittanut Norja »

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #23 : 27.11.2012, 12:06 »
Voin sen tehdä jos toinen osapuoli niin haluaa.
Ihan omasta tahdosta en lähtisi.
Niin no..tietysti jos toinenosapuoli 'lämpenee' siitä niin silloin ehdottomasti.

Likaisiin jalkoihin en suullani koskisi...ehkä käsin jos on sukat :-)

Pajaaminen hieromine yms. on ihan jees.

Itse pidän kyllä suunnattomasti jos joku muu minulle sen tekee. Siksi varmaan sen ilon suon toisellekin.

Tyttäreni ilmeisesti perinnyt tuon nautinnon, varsinkin kun katsotaan jotain leffaa tms.. Sen verran usein kaks tassu tapsahtaa siliin ja pyyntö 'hiero vähän' :-)

JamoFreedom

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Hedonistinen sadisti
  • Galleria
    • Ollakseen hyvä toiselle kinkylle sinun tulisi tuntea omat rajasi ja osata eläytyä toisen rooliin
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #24 : 27.11.2012, 15:09 »
Tottakai, siis heti sen jälkeen kun olen niiden varpaat hellästi nuollut ja imeskellyt, jonka jälkeen pesu ja kuorinta sekä viilaus  :love:
Tietysti mieluiten työpäivänsä jälkeen kun jalkaterät olisivat karhean lämpöiset

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #25 : 27.11.2012, 15:29 »
Mua alkaa aina kiihottaa kampaajalla kun se pesee mun hiuksia ja hieroo vielä päänahkaa ihanasti. Onhan se vähän noloa mut kuvittelen kyl ettei mun tuntemukset näy ulospäin.
End of OT.
Voisihan se olla mukavaa jos tuolissa pystyisi oikeasti rentoutumaan. Kun takapuoli on tuolin reunalla, jotta niskan saa edes joten kuten oikealle korkeudelle ja siihen lavuaarin reunaan. selän takana ei siis ole mitään tukea, ja koska sitten on niin takakenossa, että päätä pitäisi kannatella muuten se lavuaarin reuna painaa turhan paljon niskaa.
Monelta parturilta olen pyytänyt tyynyä selän taakse. En toistaiseksi ole sellaista saanut. Pitäisi ottaa aina oma tyyny mukaan tai lahjoittaa semmoinen liikkeeseen.

Niitä tuoleja ei ole suunniteltu yli 190cm :lle.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #26 : 27.11.2012, 16:05 »
Vähän offtopiccina: Tykkään kyllä pestä muitakin ruuminosia ;) Toisaalta itse tykkäisin myös hiusten pesusta ja tykkään jos omia hiuksia pestään...paitsi jos pesijänä on joku kampaaja tmv... tulee vähän outo fiilis aina kampaajilla käydessä ja saa välillä oikein keskittyä siihen että naama pysyy peruslukemilla...
Mua alkaa aina kiihottaa kampaajalla kun se pesee mun hiuksia ja hieroo vielä päänahkaa ihanasti. Onhan se vähän noloa mut kuvittelen kyl ettei mun tuntemukset näy ulospäin.
End of OT.
Anteeks OT.
Hups.
Löytyyks mulla feminiininen puoli vai mikä yhdistää?
Yhdyn edellisiin kirjoittajiin...
Silmät kiinni kun makaa niin pyörii jos jonkinlaisia mietteitä.
Ja mä EN mene mies parturiin.
Kerran ollu enkä mene toiste.

Miltsu

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #27 : 27.11.2012, 16:45 »
Jos sit itekin kun kerran alotti.

Voin hyvin pestä kaikkien sellaisten ihmisten, sukupuolesta riippumatta, jalat ketä pystyn muutenkin koskettamaan. Kosketukseksi tässä yhteydessä riitää halauksen verran, mutta jos mun edessäni olevaan pesuvatiin (missä se marseillesaippua siis odottelee valmiina  ::) ) uppoais sellaisen ihmisen jalat ketä en voisi sormen päälläkään koskettaa, en saisi pestyä niitä jalkojakaan.

Toimenpide on hellittelyä lähimmäiselle, huomionosoitus siitä, että vastaanottaja on mulle tärkeä ihminen, ja kumppanin sekä perheenjäsenten jalat on "itsestäänselvyys". Tosi monen ystäväni pystyisin pesemään vaikka kokonaan  :-*

Itse nautin suunnattomasti kun mun jalkoja pestään, raspataan ja hierotaan. Jalkapohjien silittely tipauttaa suloiseen euforiaan. Telkkaria katsoessa vähän huono homma kun menee näkökyky...

Nöyryytystehtäväksi mulle siitä ei ole, en myöskään pyytäisi sitä nöyryyttämistarkoituksessa. 

Myös meidän jälkikasvu lienee saanut perimän, tavan takaa jalkapohjat sylissä pyynnöllä "silitä".

Fifi

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #28 : 27.11.2012, 21:33 »
Uskon pystyväni pesemään kenen tahansa jalat tuntematta ällötystä tms.

DCn jalkoja pesen, hieron ja hoidan hellyyden ja kiintymyksen osoituksena. Se ei siis ole nöyryyttävää.

808666

  • Vieras
Vs: Pesisitkö kumppanisi jalat?
« Vastaus #29 : 06.12.2012, 13:25 »
Tietysti pesisin, enkä kokisi sitä mitenkään nöyryyttävänä. Hellyydenosoitus siinä missä hartiahierontakin.