Kirjoittaja Aihe: Hengityksen rajoitusleikit  (Luettu 107289 kertaa)

BlackFairy

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #30 : 14.09.2012, 09:12 »
Tällainen "vaarallinen" leikki myös lähentää, mutta mitään typeriä riskejä en ikinä ottaisi.

Missä menee järkevän ja typerän riskin välinen raja? *pohtii oikeasti ja kuulisi mielellään vastauksia* Tässä leikissä on käsittääkseni aina riskinsä.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #31 : 14.09.2012, 09:52 »
Se, että oma "henki" on toisen käsissä tavalla tai toisella,on tietysti sydämeenkäyvä ajatus. Pelkkä tietoisuus jo siitä.

Tähänkö siis perustuu se, että monesti pidätän hengitystä ollessani Naisen ohjastaman auton kyydissä?  ;)

korjasin pikkasen... koska tulee toisaaviikolta Stadissa flashbackkeja....

Mutta joo takaisin aiheeseen... tämän hengityksen kontrollointi sun muu on itselle vastenmielinen ajatus koska tässä kuitenkin tahallaan tehdään sitä mitä itse olen pystynyt rajun seksin aikana normaalisti ihan vaniljaseksissäkin tai niin vaniljana kun sen itse pystyn pitämään..tarkoittamatta. Eli tajunnan menetystä ja hyperventilointia, ei siitä kaikki pidä vaikka hakisikin kiksejä.

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #32 : 04.10.2012, 00:17 »
Hyvin kiinnostavaa, haluaisin paljon kokea tuon kahden sormen tekniikan.

Subilleni teen usein "suljettua" suusta suuhun hengitystä, efekti lienee kevytversio muovipussista tmv. raikkaan ilman rajoittamisesta: siis käytännössä suljen subin sieraimet, painan suuni tiukasti kiinni hänen suuhunsa ja annan hänen hengittää ainoastaa minun uloshengitysilmaani. Erittäin hienoa  :love: :love: :love: Intiimiä ja vahvaa, ja ukkokin tuntuu tykkäävän tai ainakin seisokki on huikea. Veikkaan että CO2-pitoisuus veressä kasvaa jonkun verran, mies kertoo että pää käy kevyeksi, leijuntafiilis hää sanoo - kovin pitkään en  tosin tätäkään ole uskaltanut jatkaa.

Jokin aikaa sitten sessiossa D sitten taas vei minut hiukan näille nurkille: reippaan suuhunnussimisen kliimaksissa hän painoi kasvoni niin tiukkaan & pitkään kiinni nivusiinsa, että paniikki iski päälle, ensimmäistä kertaa koskaan sessiossa. En ihan noihin Isabisen kuvaamiin fiiliksiin päässyt mutta huudeille. Jälkeenpäin, kun hän päästi hiuksista irti, makasin varmaan puoli tuntia niillä sijoillani mihin jäin, poski D:n reittä vasten - alkoi jo naama liimantua kiinni :)).

Euforia. Oih!
:love:

siivooja_m

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #33 : 26.11.2012, 13:02 »
Minusta ainut ja hyväksyttävä tapa on tuo kasvoille istuminen :)) Se kun tuottaa mielihyvää monella muullakin tavalla ja ei ole minusta edes vaarallista ???

columna

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #34 : 26.11.2012, 22:08 »
Minulla ei ole asfyksiofiliaa (ainakaan tietääkseni), mutta luulisin ymmärtäväni sitä jonkin verran. Harrastin aiemmin aktiivisesti uintia ja sukellusta ja siinä tuli monenlaiset hengityksen rajoitustavat aika tutuiksi. Harrastin sekä laite- että vapaasukellusta, ja erityisesti pidempää matkaa ilman laitteita sukeltaessani olo oli euforinen. Silloin ei vain pystynyt keskittymään mihinkään muuhun kuin hengityksen pidätykseen ja etenemiseen pisteestä A pisteeseen B. Siitä keskittyneisyydestä sai aikamoiset kiksit, oli todellakin leijuva olo. Pituussukelluksien lopussa pallea alkoi lähes aina supistella (vaikka sukellusmatkani eivät olleet aina verraten kovin pitkiä) ja siitä tullut vaarantunnekin oli nautittava. Nykyisin kuvaamistani jutuista mikään ei varmaan enää onnistuisi, mutta muistan kyllä, kuinka paljon niistä nautin.

Minuet

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #35 : 26.11.2012, 22:13 »
muovipussia en antaisi päähäni laittaa

Hih, tämän jälkeen olen kyllä antanut laittaa ja tykkäsin todella paljon. Mielelläni kokeilisin uudestaan, mutta vain luotettavan, oikean ihmisen kanssa.

Caroline

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #36 : 28.11.2012, 09:24 »
Itse olen kerran kokenut tuon kaulavaltimot tukkimalla tajunnan menetyksen, olikin sitten sinänsä ainutkertaista etten koskaan ole mistään muusta syystä pyörtynyt. 



Itsellä sama juttu. Breath play muuten, kuten tuo kahden sormen tekniikka, ovat kyllä ehdottomasti minulle se mikä saa kuumaksi :P mutta tuossa tajunnan menettämisessä tunne oli erilainen, hyvä mutta erilainen. Luottamustahan tuo kyllä hurjasti vaatii, en ikinä tekisi ihmisen kanssa johon en täysin luota.

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #37 : 03.12.2012, 21:46 »
Mitä isot edellä sitä pienemmät perässä??
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/12/1668060/varoitus-vaarallisesta-leikista-ei-saa-missaan-nimessa-kokeilla
Pöllölaakson uutisointi on aina ollut perseestä tosin.

Feird

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #38 : 04.12.2012, 02:02 »
Pervoilu on syytä alottaa ajoissa  8) Hmm..toisalta en tainnu itekkään olla kauhean paljon seiskaluokkalaista vanhempi kun kiinnostuin aiheesta ekan kerran, mut en sitä sentään julkisesti koulussa harrastellu  >:D

AndreLinoge

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #39 : 27.05.2013, 22:15 »
Jep tuo on tuttu ja tuosta aina painitaan. Eli tekniikka josta täällä puhuin on siis RASK metodi joka sisältää tietoisen riskin pyrkien pienentämään sitä mahdollisimman hallituksi.

Johtuen KAIKESTA tuossa linkissä mainitusta en itse enää tee kuin ko. metodia. En suosittele sitä kenelläkään ja opetan vain heille jotka ovat valmiita itse olemaan ottavana osapuolena ensin (lukuisista syistä). En milloinkaan tee tuota reilusti ylipainoisille tai 2 vuoden sisällä paljon laihduttaneille. Osaan sen ensiavun elvytystekniikan joka tuo tuon 10% mahdollisuuden ja koulutan sen aina samalla.
Mutta se tekijä joka tuossa on tärkeä on se pulssin seuraaminen. Muutos pulsissa (vähäinenkin) saa otteen irtoamaan. Tuota ei voi tuntea "poliisiotteella". Toinen on se sormiote joka todellakin tuo herkkyyttä ja estää puristamisen väärästä kohtaa. Mutta en väitä, en nyt enkä koskaan, että kyseessä olisi vaaraton laji. Tämä käyttämäni metodi on vain ainoa tietämäni jolla saan siihen RASK mallin hallinnan.

Harmi että et ole enää jäsen. Kiinnostusta olisi opetella.

123salmi

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #40 : 31.07.2013, 11:49 »
Itse saan hengityksen säätelystä parhaat kiksit, kun olen tiukasti sidottuna eli täysin toisen ihmisen armoilla. Tuo verenkierron esto ei ole minun juttuni, kerran kokeillut enkä varmaan toiste kokeile. Sitä vastoin hengityksen rajoitus ja kokonaan estäminen eritavoin sytyttää.

Toisten käyttämän ilman hengittäminen on aika jännä kokemus. Parhaimmillaan olen ollut kolmantena jonossa eli olimme kaikki kaasunaamarit päässä ja letkuilla naamarit toisiinsa yhdistettynä. 5 minuutin jälkeen alkoi pikku hiljaa tulla sellainen kevyt nautinnollinen olo.

Muovipussien kanssa on tullut leikittyä. Suosittelen kirkasta, muuten voi olla vaara ettei huomaa toisen hätää. Ja tuossa on sekin hyvä puoli, että katsekontaktia voi pitää paremmin tai ainakin kunnes pussi liikaa huurteessa.

Eniten kuitenkin itse nautin tuosta kasvoilla istumisesta. Muutaman kerran olen saanut sellaisen Ladyn kasvoilleni, joka on osannut istua ilman mitään apuja niin etten todellakaan ole henkeä saanut. Useimmiten sitä pystyy hieman nenän tai suun kautta fuskaamaan ja kestää silloin pitempään. Pari kertaa olen päässyt kokemaan myös tyynyn kasvoillani ja Lady istumassa sen päällä. Isolla tyynyllä ja kevyellä Ladyllä tuossa pärjää helposti pitempäänkin, tosin hengittäminen on raskasta.

Paras kokemukseni toistaiseksi oli, kun Lady ensin teippasi suuni kunnolla ja sitten istui päälleni niin, että nenäni painua hänen sisäänsä. Siinä oli varsin nautinnollista olla. Yleensä kestän kerrallaan runsaan minuutin, jos oikein pystyn rentoutumaan jopa yli 2 minuuttia. Vähintään tuplasti sen ajan kun saa välillä hengittää, niin tuota jaksaa aika pitkäänkin.  :))

Varovainen toki pitää olla ja tuota luottamusta on todella löydyttävä, kun antaa itsensä ensin sitoa. Mutta on se ainakin toistaiseksi joka kerta ollut sen arvoista.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #41 : 16.12.2013, 09:14 »
Entäpä sitten kägin ja jonkinlaisen naamarin yhteiskäyttö, siksi siis kysyn ku mulla on jonkinlaine kumi ja naamari fetissi lienee kehittymässä, ja sattuu kaapin perukoilta löytymään vanha toisen maailmansodan aikainen kaasunaamari, olisiko miten turvallista käyttää sellaista yhdessä kägin kanssa. Kokeilin itseeni, ja vaikka tuntuikin aika epämiellyttävältä aluksi, en huomannut että hengitys olisi rajoittunut liikaa, mutta oli selkeästi sellainen tunkkainen olo koko ajan se päällä, ja huomasin että noin 5 min jälkeen alkoi jo hieman tuntumaan sille että pitäisi happea enemmän saada. Käginhän käyttö itsessään ei rajoita hengitystä niinkään, vaan tekee siitä suun kautta hieman vaikeampaa, mutta sitten ku se naamari päässä on vaikeampi hengittää, saattaa tulla automaattisena reaktiona haukkoa suun kautta henkeä, olisiko tällöin vaarana hyperventilointi?

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #42 : 16.12.2013, 20:42 »
kannattaa pitää mielessä kun käyttää vanhoja kaasunaamareita, että kumi vanhenee. Eli venttiilit ei välttämättä toimi tai voi lopettaa toimintansa kesken kaiken.

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #43 : 16.12.2013, 20:46 »
http://www.youtube.com/watch?v=XFnGhrC_3Gs
David Blaine: How I held my breath for 17 min
ihme että on elossa...

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #44 : 17.12.2013, 07:58 »
No se kaasunaamari on sellane todella vanha, et olen poistanu siitä sen venttiilin ja suodattimen, ne kyllä toimii mutta sen takia poistanut kun propsina käyttäny leffoissa, ja jos toimivaan kaasunaamariin ei ole tottunut, niin saattaa aika äkkiä rueta ahistamaan sen kautta hengittäminen. Mutta kyllä se ilman suodatus osia myös rajoittaa aika lailla hengitystä, et pitää todella tarkkana sitten olla jos hengitysleikeissä kokematon subi haluaa yhteistuumin sitä kokeilla, tai en sit tiedä miten kokeneita ihmisiä täällä on, aika hyvin tietoa sai jo noista muistakin kommenteista, mut kuitenkin :D