Kirjoittaja Aihe: Hengityksen rajoitusleikit  (Luettu 107329 kertaa)

Solitaire

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #60 : 22.07.2016, 00:16 »
Epilepsiaa sairastavana voin sanoa, että tajuttomuuden aikana ei nähdä unia muumeista. Tajuttomana ihminen on täysin poissa. Aika siis pysähtyy hänen kohdalla ja käynnistyy uudestaan, kun ihminen palaa tajuihinsa.

Feird

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #61 : 22.07.2016, 00:52 »
Epilepsiaa sairastavana voin sanoa, että tajuttomuuden aikana ei nähdä unia muumeista. Tajuttomana ihminen on täysin poissa. Aika siis pysähtyy hänen kohdalla ja käynnistyy uudestaan, kun ihminen palaa tajuihinsa.

Juu ei. Multa menee muutenki hetkellisesti muisti siinä kohtaa et on kyllä aika pöllähtäny olo sen jälkeen, ei kyllä mitään tietoa onko nähnyt yhtään mitään. ???

Pervoillessa ei ole taju lähtenyt kun hetkellisesti verisuonia kuristaessa, se on kyllä mukava tunne kun alkaa tunto häviämään kehosta...vähän sellanen ihme ruumistairtautumisfiilis tulee  :)) Hengitystä rajoittamalla en ole päässyt tajuttomaksi asti ja voi olla että se olis jo liian epämiellyttävää vaikka muuten tykkäänkin ko. leikeistä. Se ehkä jäänee sinne fantasiatasolle vaikka mistäpä sitä tietää mitä kaikkea tulee joskus jossain sopivassa tilanteessa tehtyä. ::) Facesitting ei taas jostain syystä innosta ollenkaan oli sitten kyse vastaanottavasta tai antavasta osapuolesta, moni ymmärrettävästi syttyy juurikin tuosta tavasta mutta itse pidän katsekontaktia jotenkin intensiivisempänä ja onhan silloin helpompi myös tarkkailla subia.

RMK

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #62 : 22.07.2016, 15:32 »
Kyllä en tykkää.  Iskee paniikkikohtaus välittömästi.

Joo,oon sitten aika helppo tapaus. ;D

Solitaire

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #63 : 22.07.2016, 21:27 »
Mä itse olen siis kiinnostunut breath playstä mutta ei ole tullut mieleenkään tehdä sitä tajunnanmenetykseen asti.

KuoroTyttö

Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #64 : 29.03.2017, 16:08 »
Breath play kyllä kiinnostaa. Hyvä lukea aiheesta asiaakin. Aina olen pitänyt siitä että hengitystä rajataan. Mitään tajunnanmenetystä en ole kokenut, mutta köysileikeissä päätöksenteko hieman hämärtyi.

Se mistä alistuvana pidän breath playssa, on vallananto toiselle.  Hengellä leikkiminen kiihottaa. Siinä on jotain niin "helppoa, simppeliä ja nopeeta" lainatakseni Tomi Björckiä.

Muovipussin koen melko pelottavaksi välineeksi.

Elämässä moni asia on vaarallista. Silti myös tajunnanmenetys kiehtoo. Varsinkin takaisin tulon osalta ja ajantajun hukkaamiskokemuksena.

submit

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #65 : 29.03.2017, 16:32 »
Tähän voisi lisätä ihan perus elvytystoimenpiteet eli jos toinen pökrää niin selälleen, päätä vähän sivulle ja jalat ylös, jolloin happea virtaa taas tehokkaammin veren mukana latvaan :-)
Paitsi jos kyseessä onkin sydänpysähdys. Sekin mahdollinen näissä touhuissa, vaikkakaan ei todennäköistä.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #66 : 29.03.2017, 17:17 »
Oih, tämä on niin ihanaa...Vaatii tosin hyvin paljon luottamusta vastapuoleen. Varmaan mieleen painuvin kokemus ollut se, kun vyö kuristi pikkuhiljaa ja samalla sai upota toisen silmiin...Siinä tilanteessa toisen valta oli täydellinen...Kokemus ei kuitenkaan ollut pelottava, vaaran tunteesta en ole koskaan pitänyt.

Jackzupp

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #67 : 03.04.2017, 17:16 »
Parasta  ;)

MrDarkSide

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #68 : 03.04.2017, 22:16 »
On kyllä vaarallisia leikkejä. Hirvittää välillä jo nämä keskustelutkin aiheesta. Moni ei ehkä tiedosta mahdollisia vaaroja tai uhkia hengityksenrajoittamisissa.
Tosin hengityksenrajoittamisleikitkin on suhteellinen käsite: onko esimerkiksi leikkinä 3 sekuntia kämmenen suun edessä pitämistä, vaiko tyyliin kuristus tajunnan hämärtymiseen asti?

Moniko tietää toisen henkilön sairauksista, esim. sydänsairauksista - kärsiikö rytmihäiriöstä tai onko sydämen vajaatoimintaa? Tai onko astmaa jne? Taikka tiedostaa sen, että em. sairaudet voivat hyvinkin myös olla piilevinä, eli diagnosoimatta. Kauhuskenaario on, kun valahtaa veltoksi kesken hengityksenrajoittamisleikin, siinä voi mennä toinen leikkijä paniikkiin ja lopputulos ei toivottu.

Hypoksia ei ole leikin asia.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #69 : 03.04.2017, 23:04 »
^ itsekin mainitset profiilissasi mieltymyksenä (hellän) kuristamisen.. Ja kyllä, mielestäni jo lyhyt ja hellä kuristaminen tai käden pitäminen suun ja nenän edessä on hengityksen rajoittamista. Näissäkin hengitys joutuu vähän katkolle, vaikka olisivatkin vain kevyitä ja nopeita toimintoja.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #70 : 04.04.2017, 17:50 »
Ite en välitä tajuttomaksi narttua laittaa mutta onhan se kivaa sanoo nartulle että turpa kiinni nyt nussitaan ja laittaa käsi suun eteen ja pistää hiljaiseks että saa rauhassa naatiskella ilmän vikinöitä  :P

Samara

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #71 : 21.07.2017, 19:13 »
Luin tän kommenttiketjun jo useampi päivä sitten, mutta silloin jäi oma viesti kirjottamatta. Jostain syystä tän harrastuksen myöntäminen tuntuu vaikealta, jopa tällä foorumilla. Mutta on tätä tullut harrastettua ja nimenomaan yksin.

Lähes siitä asti kun koko itsetyydytyksen alotti niin oon kasannut paksuja peittoja ja tyynyjä naaman päälle ja sit 17 vuotiaana tuli ostettua yks vyö, sitä on tullut käytettyä nyt 11 vuotta. Pari kuukautta sitten kokeilin muovipussia, mutta siinä alko tulemaan paniikki vähän liian nopeesti, joten se on tähän mennessä jäänyt yhteen kertaan. Ja ehkä parempikin pitäytyä siinä tutussa, jonka kanssa on oppinut mikä on just tarpeeksi eikä yhtään liikaa.

Ja mullakin on aika alhanen verenpaine ja olen sen takia monta kertaa pyörtynyt (muissa tilanteissa, kun en ole muistanut syödä kunnolla), eikä se ole ollut millään tapaa kivaa, joten sellaseen asti en halua mennä näissä leikeissä.

Vaaroista on tullut luettua, siitä mitä voi aiheutua mistäkin (ja oli hyvä kerrata aloitusviestistä), mutta sitäkin ennen tiesin ettei tää nyt ihan turvallista ole. Aina kun on vahingossa aiheeseen törmännyt se on liittynyt siihen että joku on kuollut, oli se sitten muusikko, näyttelijä tai Kenny South Parkissa.

Oon muutaman kerran pyytänyt avomiestä pitämään kättä mun suun edessä tai kuristamaan seksin aikana ja on se niin tehnytkin, ei kovaa ja lyhyen aikaa vaan. Tuntuu että toisen tekemänä mulle tärkeintä siinä ei olisi se että happi loppuu, vaan enemmän se, että tietää että se toinen voisi halutessaan tehdä mulle mitä vain ja nähdä ja tuntea sen vahvan käden tarttumassa mun kaulaan. Joten en välttämättä edes haluakaan (vielä) että joku toinen kuristaa mua yhtä kovaa kuin miten mä itse sen teen.

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #72 : 18.11.2017, 10:45 »
Liittynee aiheeseen, joskin löyhästi: "Pidätätkö hengitystä ettet laukeaisi? Ei kannata - Mies sokeutui saatuaan orgasmin" (Sisältöä arvioitaessa otettava huomioon Iltiksen "tiesitkö, että saatat olla jo kuollut?" -genren hengitystä rajoittava vaikutus)
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201711172200541143_rk.shtml

Cimorene

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #73 : 27.11.2017, 16:10 »
Tähän voisi lisätä ihan perus elvytystoimenpiteet eli jos toinen pökrää niin selälleen, päätä vähän sivulle ja jalat ylös, jolloin happea virtaa taas tehokkaammin veren mukana latvaan :-)
Paitsi jos kyseessä onkin sydänpysähdys. Sekin mahdollinen näissä touhuissa, vaikkakaan ei todennäköistä.


Ei selälleen ja jalkoja ylös. Kyljelleen ja kädet tukemaan päätä. Toinen jalka koukkuun ettei pääse keho kääntymään. Hengitysteiden tarkistaminen ! Mitä hyötyä on laittaa tajuton selälleen

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #74 : 27.11.2017, 20:05 »
Tähän voisi lisätä ihan perus elvytystoimenpiteet eli jos toinen pökrää niin selälleen, päätä vähän sivulle ja jalat ylös, jolloin happea virtaa taas tehokkaammin veren mukana latvaan :-)
Paitsi jos kyseessä onkin sydänpysähdys. Sekin mahdollinen näissä touhuissa, vaikkakaan ei todennäköistä.


Ei selälleen ja jalkoja ylös. Kyljelleen ja kädet tukemaan päätä. Toinen jalka koukkuun ettei pääse keho kääntymään. Hengitysteiden tarkistaminen ! Mitä hyötyä on laittaa tajuton selälleen

Pyörtyminen ja tajuttomuus ovat kaksi eri asiaa. Jos tuo jalkojen nosto ja muu herättely ei auta melko nopeasti niin sitten kyseessä voi olla tajuttomuus, joka vaatii jo enemmän ensiaputaitoja, varsinkin jos hengitys on pysähtynyt.