Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Itku orgasmin jälkeen

(1/4) > >>

cutiegirl4:
Mulla on viimeisen ehkä noin puolen vuoden aikana ruvennut esiintymään itkuisuutta orgasmin jälkeen. En oikeen tiedä mihin se liittyy, sitä tulee seksin jälkeen mutta myös itsetyydytyksen jälkeen,  eikä siinä tunnu olevan mitään loogisuutta milloin sitä on ja milloin ei. Onko jollain ollut samanlaisia kokemuksia? :(

Laura:
No on! Hyvinkin tuttua.. Eilen tuli sellainen huuto-orgasmi ja meinasin ihan purskahtaa itkuun sen jälkeen. Jotenkin sain tämän itkun pidäteltyä tällä kertaa, ettei wandittaja pidä mua ihan hulluna  :)) Kyseessä on seksin jälkeinen suru ja syy siihen on hormonit. Tämä taitaa olla naisilla paljon yleisempää kuin miehillä.

777:
Hyvältähän tuo kuulostaa että seksi aiheuttaa herkemmässä osapuolessa tunteita. Kyllä itselläkin oikein hyvässä orgasmissa silmät sekunniksi kahdeksi kostuu. Se kyllä vaihtuu sitten silmänräpäyksessä absoluuttiseen rationaaliseen post-nut clarityyn ja on taas valmis hallitsemaan maailmoja absoluuttisella asialinjalla. Control alt delete kaikelle tunteellisuudelle ja seksiinliittyvälle.   :))
Ja samoin jos näkee ensikertaa pidemmän tauon jälkeen pillun, niin se on niin hieno näky ja henkilökohtaisesti kiitollinen fiilis siitä, että meinaa siinäkin silmät kostua ihan refleksinä. Ei siis itkusta puhe tässäkään vaan siitä että silmät kostuu hetkeksi.. Ei siis itketä vaan fiilis on enemmänkin sama kun nauraisi matkalla pankkiin.  :love:

Hannafem:
Kaikki tunteet on normaaleja, ja itku on yksi tapa miten mikä vaan tunne voi tulla ulos ja siihen kannattaa suhtautua myönteisesti, eikä liikaa analysoida. Hyvä se on että keho tietää milloin on hyvä purkaa vaikkei siihen logiikkaa järjellä löydy ☺️❤️

Samoin nauru voi olla minkä tahansa tunteen purku, itse olen nauranut varsin kummallisissa tilanteissa.

Julymoon:
Nyt ei oo pitkään sattunut niin hyvää kohdalle, mut pääsen kyllä sellaiseen hysteeriseen itkun ja naurun sekoituksen tilaan.

Oon aina ajatellut, että kun koen asiat muutenkin niin vahvasti, itken herkästi, niin miksei tuossakin tunnekuohussa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta