Kannan korteni kekoon myös kokemuksestani näin alistettavana orjapoikana.
Nähtävästi hyvin herkkänä mulla alkaa samanalainen tärinä kehossa ja raajoissa, kuin esimerkiksi tärinäterapiassa, jota olin yrittänyt aikoinaan toteuttaa useaankin kertaa, siinä onnistumatta muuten, kuin että ainoastaan jokin raaja alkoi vain hieman tärisemään.
Sessioidessani Dominani kanssa, tämä tärinä alkaa aivan itsestään, esimerkiksi joko piiskauksen, tai sitten peppupenetraation kautta ja en itse pysty sitä juurikaan hallitsemaan...hermosto vaan päättää täysin rentoutua.
Tähän liittyy myöskin siiten itkemistä ja se on nimen omaan niitä kuuluisia onnen kyyneleitä ja sillekään ilmiölle en itse voi yhtään mitään.
Välillä se tuntuu jopa ahdistavaltakin, koska minä en muuten koskaan itke. Sen on nyt vain joutunut hyväksymään, että näin tapahtuu ja se on hyvä niin.
Onneksi Dominani on kokenut, huomasi tärinät ja itkut sekä sitten kaappasi ihanasti syliinsä, jossa sain sitten aivan rauhassa vetäistä nämä tärinät sekä itkut.
Siinä sitten saatetaan hetki olla silitellen ja sitten tuleekin jo lisää runtua, tottakai sovitusti ja ilmiö saattaa uusia montakin kertaa sessiomme aikana ja se on aivan ihanaa! Kiitokset siitä kuuluu Dominalleni

Näihin tärinä - ja itkukokemuksiini ei välttämättä sisälly aina orgasmia ollenkaan