Kirjoittaja Aihe: Mistä saatte voimat ja motivaation leikkeihin?  (Luettu 3970 kertaa)

oPoika

Monille perusseksin harrastaminenkin tuntuu vaivalloiselta urakalta vähintään ajoittain. Mistä saatte voimat monimutkaisempiin kuvioihin? Mistä ammennatte motivaationne ja jaksamisenne?
« Viimeksi muokattu: 05.04.2025, 18:55 kirjoittanut oPoika »

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mistä saatte voimat ja motivaation leikkeihin?
« Vastaus #1 : 05.04.2025, 13:08 »
Olen ulkoistanut tämän dominoiville :D Kun on itse käyttöesine, ei tarvitse nähdä vaivaa :D

irhe

• Asiakas
  • **
  • Lumoava kirous
  • Galleria
« Vastaus #2 : 05.04.2025, 16:01 »
Arki velvollisuuksineen ja uuvuttavuuksineen osaa olla toisinaan melkoinen erotiikantappaja, mutta toisaalta erotiikka on niin valtavan voimavaraistava asia elämässä, että se sillä on sijansa arvoasteikossani melko korkealla. Mutta mistä siihen saa voimat ja motivaation ammennettua, hyvä kysymys. Olen sillä tavalla helposti motivoitavaa sorttia, että minut saa halutessaan (ja osatessaan) melko helposti leikkiin mukaan. Ja silloin, kun en jaksaisi innostua, käyttöesinestatus on täälläkin tunnettu :D

Hyvä mielikuvitus on iso motivoiva tekijä. Mieleni hakeutuu luontevasti mieluisiin mielikuviin ja päiväunelmointeihin, jos vain on hetki vapaata aikaa, mikä taas pitää omaa eroottista vireyttä yllä. Tärkein tekijä lienee kuitenkin ihmissuhde, jossa arvotetaan kosketusta ja läheisyyttä hyvin korkealle, ja arjen kiireissäkään ei ole koskaan niin kiire, etteikö toista ehtisi ohimennen koskettamaan lämpimästi tai kiusoitellen. Leikeille ja intiimiydelle myös tietoisesti varataan aikaa. Näistä myös keskustellaan hyvin avoimesti ja heitellään puolin ja toisin ideoita sekä mitä villeimpiä haaveita, mikä kummasti myös sähköistyttää ilmapiiriä.

Tanuki

« Vastaus #3 : 05.04.2025, 17:08 »
Olen täysin kinky, en siis edes tarvitse vaniljaa (vaikka se olisi vähemmän ”työlästä”), eli se on sitä perusseksiä jo lähtökohtaisesti. Olen sen verran seksuaalista sorttia, että haluaisin vaikka useamman kerran joka päivä. Samalla seksi ja muu seksuaalisuuden toteuttaminen on minulle äärimmäisen palauttavaa ja tapa ilmaista itseäni, niin oikeastaan ainoat tilanteet kun ei jaksaisi, on kun on fyysisesti ihan loppu, tai niin väsynyt että on huono olo.

Ennemmin on vaikeaa ja raskasta olla ilman…

NaughtyGorgeous

• V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #4 : 05.04.2025, 19:35 »
Ennemmin on vaikeaa ja raskasta olla ilman…

Täsmälleen sama juttu! Että kinkyaktiviteettien puuttuminen elämästä aiheuttaa pahoinvointia. Surullista tässä on ehkä se, että kun on niin kynnysmatto, ettei osaa itse tehdä edes aloitteita, mutta sit on onneksi organisoinut elämänsä niin, ettei niitä tarvitse tehdä. Tavallaan ulkoistaa sen vastuun, ja onnekkaasti D-ihminen haluaa sen vastuun kantaa  :)

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #5 : 06.04.2025, 06:41 »
Seksi on aika vaivatonta mun mielestä. Perusseksistäkin nautin ja siitäkin saa alistuville tyydyttävää helposti.
Kun tekee mieli niin tilanteen mukaan valitaan lelu tyydyttään tarpeet  >:D

Kumikana

• Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Center pleasure and joy as resistance.
  • Galleria
« Vastaus #6 : 06.04.2025, 09:27 »
Mullakin niin päin, että kinkyily on se asia joka generoi energiaa muuhun arkeen.

Gamygym

« Vastaus #7 : 07.04.2025, 08:35 »
Monille perusseksin harrastaminenkin tuntuu vaivalloiselta urakalta vähintään ajoittain. Mistä saatte voimat monimutkaisempiin kuvioihin? Mistä ammennatte motivaationne ja jaksamisenne?

Juuri viikonlopun KPP:ssä puhuin toiselle kivusta "osani ottamisesta". Se on jotakin, johon itselleni ainakin kasvaa nälkä ja tarve - joka herää siitä, että sen kokee. Tietysti esimerkiksi kipu on vittumaista silloin kun se osuu iholle, mutta kun se ei osu, sen pienen hetken sitä kaipaa.

Jos seksi väsyttää tai tuntuu viitsimiseltä, pohtisin, onko seksissä ongelma - vai onko arjessa tai jaksamisessa jotakin, joka tarvitsee tarkastelua. Nukutko hyvin, syötkö terveellisesti mutta nautinnollisesti? Saatko arjesta ja harrastuksista sen tyydytyksen, jonka voit saada? Onko arjessa kaikelta sijaa seksille vai tuntuuko, että seksi ja kinkyily vain lisäävät stressiä, kun pakolliset asiat jäävät tekemättä tai et ehdi pitää huolta kaikesta?

On etuoikeutettua omata tarpeeksi vapautta ollakseen huoleton, eikä se todellakaan ole monelle meistä mahdollista - edit - mutta elämästä saa ja pitää nauttia, koska juuri se usein antaa energiaa selvitä arjesta. Joskus se on jääkylmään veteen hyppäämistä, vaikka pelottaa.

Everett_Reno

• Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Thermonukklear PowerLover 2.0
  • Galleria
    • Taidegalleria
« Vastaus #8 : 07.04.2025, 13:01 »
Joko:

Jotenkin niin että käytän näitä jokseenkin mitattavissa olevia "maallisia" psykofyysisiä voimiani energisöimään itseni ja leikkikaverini (toimii myös valokuvaamisessa sekä soolona piirtämis- ja maalaamisvermeiden kanssa mutta aallonpituus on eri) kuin radioantennin ja sitten jonkinlainen kinkyyden aurinkotuuli osuu siihen, tempaa mukaansa ja asiat vaan tapahtuu. En tiedä auttaako se vain tällä syklillä  löytämään oikean reitin ikuisesti samaan aikaan olevien kaikkien hetkien kaikkien eri variaatioiden välillä vai mikä on homman nimi. Energiaa on tässä kuitenkin liikkeellä enemmän kuin ihminen voi kestää eli tarttee käyttää järkeä sekä intuitiota ettei käy kuin Ikarokselle.

Tai:

On tää vaan niin eri jännää puuhaa että jaksaa ahertaa menemään vaikka vähän väsyttäiskin.

take82

« Vastaus #9 : 07.04.2025, 20:42 »
Mulla just toisinpäin. Jo perus vaniljaseksikin nostaa energiatasoja ja parantaa keskittymistä arkisiin asioihin. Vaikka jonkun pitkän session jälkeen ehkä kaipaa hetken fyysistä lepoa niin lepokin tuntuu palauttavammalta.

Lyydia

« Vastaus #10 : 07.04.2025, 21:58 »
Vaniljaseksi vaatii välillä jaksamista ja virittäytymistä ja oikeita tähtien asentoja, mutta jos mua tartutaan vaikka hiuksista, oon hetkessä valmis mihin vaan. Kai sellaiset osuu ohituskaistaa pitkin johonkin aivojen neandertalilais-kerrokseen. Aika on sen sijaan se kortilla oleva hyödyke.

Hoya

« Vastaus #11 : 08.04.2025, 18:55 »
Olen ulkoistanut tämän dominoiville :D Kun on itse käyttöesine, ei tarvitse nähdä vaivaa :D

Minä puolestani ihmettelen asiaa juuri dominoivien osalta. Minä en mitenkään jaksaisi ylläpitää eroottista elämää kahden edestä. Muistan vuosien jälkeenkin, miten ex-suhteessa seksi ja etenkin leikit olivat vain yksi kotityö lisää, ja aina tietysti se viimeinen, jotta lapset nukkuivat jo. Luultavasti vika oli suhteessa ylipäätään, mutta kyllä siitä jonkinasteinen kammo jäi.

Joistakin ihmisistä saa energiaa ja silloin jotakin itsestään antaessaan saa itsekin. Muunlaisessa seurassa en ala enää mihinkään.

NaughtyGorgeous

• V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #12 : 08.04.2025, 20:33 »

Minä puolestani ihmettelen asiaa juuri dominoivien osalta. Minä en mitenkään jaksaisi ylläpitää eroottista elämää kahden edestä. Muistan vuosien jälkeenkin, miten ex-suhteessa seksi ja etenkin leikit olivat vain yksi kotityö lisää, ja aina tietysti se viimeinen, jotta lapset nukkuivat jo. Luultavasti vika oli suhteessa ylipäätään, mutta kyllä siitä jonkinasteinen kammo jäi.

Joistakin ihmisistä saa energiaa ja silloin jotakin itsestään antaessaan saa itsekin. Muunlaisessa seurassa en ala enää mihinkään.

En miekään käsitä, että mistä ne dominoivat sen voiman ja jaksamisen repivät. Olen vain kauhean onnekas, kun saan olla itse vapaa siitä vastuusta.

Halinoita

« Vastaus #13 : 08.04.2025, 22:10 »
Voimien riittämiseen liittyen olen pienesti kateellinen niille, joilla seksi ja siihen liittyvät leikit toimivat omassa parisuhteessa. Itselläni se, mihin aika ja energia ei oikein riitä, on se säätö ja epävarmuus, mitä toimivan suhteen löytämiseksi ja tapaamisten järjestämiseksi tarvittaisiin, kun D/s- tai muutkaan kinkyt jutut eivät omaan parisuhteeseen kuulu. Silloin kun joku juttu on onnistunut, niin komppaan kyllä muita alistuvia edellä, että sen jälkeen, kun dominoivan kanssa pääsee samaan tilaan, niin energia kyllä löytyy melkoisen helposti. Ja sitten taas uutta energiaa ja latausta muuhunkin elämään kertyy, kun saa sen tapaamisen verran olla ilman vastuuta tilanteen suunnittelusta tai siitä mitä ja miten tehdään jne..
« Viimeksi muokattu: 09.04.2025, 05:26 kirjoittanut Halinoita »

hwyl

« Vastaus #14 : 13.04.2025, 08:31 »
No siis sessiointi tavallaan automaattisesti antaa sen energian, sitä haluaa enemmän kuin tässä elämäntilanteessa on mahdollista toteuttaa, kiima vie :) Mutta jos homma olisi jokapäiväisempää niin varmasti voisi olla haasteita arjessa. Kun muistelen avioliittoamme ja niitä ruuhkavuosia (vielä nuoremman pojan kohdalla autismin ja kehitysvamman "pienellä" lisätvistillä) niin seksi vähitellen vain kuivui, ei tehnyt mieli, ei jaksanut. Tosin toisessa järjestyksessä, ensiksi vielä teki mieli mutta paneminen (oltiin ihan vaniljaa) oli vain tietty haaste, sitä yhä mieluummin vain nukahti. Ja lopulta ei edes halunnut - ja minulta se halu kuoli ennen ex-vaimoa, jonka jätin kylmettymään. Klassinen tarina.