Kirjoittaja Aihe: Amputaatiofetissi  (Luettu 1890 kertaa)

Devo+

Amputaatiofetissi
« : 07.04.2025, 10:31 »
Minulla on synnynnäinen amputaatiofetissi, eli kiihotun amputoiduista ja lisäksi ns. pretender-fetissi. Sidon tällöin jalan taikka molemmat ja kiihotun. En millään halua loukata oikeita amputoituja.
Olisi mukavaa jutella ja katsella oikean amputoidun kanssa. Naisen tai miehen taikka muun sukupuolisen kanssa. Haaveena on että amputoitu koskettelisi minua tyngällään  taikka itse saisin kosketella. Eniten kiehtovat reisiamputoidut taikka jalattomat, käsi, sormet ym. kunhan tynkää on jäljellä.

irhe

• Asiakas
  • **
  • Lumoava kirous
  • Galleria
Vs: Amputaatiofetissi
« Vastaus #1 : 07.04.2025, 18:57 »
Aiheesta löytyy keskustelua jo täältä, joskin vielä varsin lyhyt ketju: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=29285.0

Devo+

« Vastaus #2 : 12.04.2025, 08:40 »
Kiitos Irhe antamastasi linkistä.

MikkoMystikko

« Vastaus #3 : 12.04.2025, 09:51 »
Mulla ei tätä "seksuaalisesti moniavuisena" ole ollut, mutta kiinnostavaa ja hienoa että olet sinut asian kanssa ja haluat toteuttaa sitä kunnioittaen muita. Toivottavasti löydät jonkun jolle on tehty amputointi ja joka haluaa miellyttää sinua.

Mä olen jalkavammainen, hermovaurio joka vaikuttaa toiseen jalkaan, mutten valitettavasti ala ehkä vielä ainakaan amputoimaan itseäni. Silti, hienoa sinulle, toivotan onnea!

Devo+

« Vastaus #4 : 14.04.2025, 16:09 »
Kiitos Mikko viestistäsi. Olen ajatellut  asiaa siten, että voihan joku amputoitu olla mielissään jos häntä pidetään miellyttävänä vammastaan huolimatta.
Toivon että tulet toimeen vauriosi kanssa.