Kirjoittaja Aihe: Monogaaminen kinky: miten löysit kumppanisi?  (Luettu 1896 kertaa)

Fluid

• Kanta-asiakas
  • Kunhan vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää
  • Galleria
Vs: Monogaaminen kinky: miten löysit kumppanisi?
« Vastaus #15 : 19.04.2025, 21:08 »
Liikuntaharrastuksen parista, opiskeluista, ystävän kutsuilta, jopa erään yhden kymmenisen vuotta sitten tämän palstan kautta. Eli missä sitä nyt kumppaneita voi tavata. Tai näin ainakin vielä reilu kolme vuotta sitten, kun viimeksi jonkun oikean parisuhteen sain aikaan.

Oma näppituntumani on, että jos ne omat kinkymieltymykset ovat sellaisia suht valtavirtaisia BDSM- juttuja, niin melkeinpä varminta lienee hakea seuraa ihan muu kulma edellä ja jos joku kiva tulee vastaan ja asiat etenevät, niin nostaa sen kissan sitten pöydälle, kun on sopiva hetki. Yllättävän usein sitä vastakaikua on tullut. Luulen jopa, että suurin osa, joita erilaiset kinkyjutut kiinnostavat, eivät hae seuraa sen alan kanavilta, vaan kertovat Tinderissä nauttivansa matkustelusta ja kiireettömistä aamuista. Tai mitä sinne nyt noin normaalisti kirjoitetaan.

SinunOmasi

• Vieras
« Vastaus #16 : 21.04.2025, 09:45 »
Kiitos uudestaan kaikista vastauksista. Tää sai mut näkemään vaaleanpunaista (ja kaikkea muuta kivaa), kevään herämäänä rintaan ja hymyn huulille...

Mä oon ihan toivoton romantikko.... ja onnellinen siitä.

Zirp, Zirp, tityy, tityy...

:love:

Pulse

• Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
« Vastaus #17 : 22.04.2025, 18:19 »
Irantalolta bileistä mut bongattiin.. muutama päivä myöhemmin sain textarin :love: 10vee päiviä just vietettiin;!
« Viimeksi muokattu: 23.04.2025, 11:12 kirjoittanut Pulse »

kosper

• Uusi asiakas
  • *
  • Heipä hei
  • Galleria
« Vastaus #18 : 22.04.2025, 23:30 »
Opiskelujen parista ja vajaa 10v hyvin on viihdytty. Alusta saakka oli tiedossa että pidämme molemmat vähän erikoisemmista jutuista. Yhdessä päästiin vihdoin kokeilemaan kaikkea mitä ei aiemmissa suhteissa ole voinut tehdä. :)