Kirjoittaja Aihe: Kinkybileiden dresscodesta ja kinkypukeutumisesta - mitä se kenellekin on?  (Luettu 33042 kertaa)

bemad

  • Vieras
Minä en kyllä ole huomannu, että noi asut ja materiaalit erottelis meitä kinkyjä jotenkin toisistaan, joku vaan tykkää lateksista, pvc:stä, nahasta tms, ja bileissä on kyllä kiva katsella kauniisti pukeutuneita ihmisiä :)

  Se on silti ongelma, että erikoispukeutujilla on monopoli, jolla hallitaan sceneä.
Ei se ole yleisen estetiikan mukaista, että/jos koko kansa pukeutuu kansallispukuihin tai kurahousuihin (dresscode). Homma on vähän sama, kun jos määritellään että johonkin konserttiin tai hotelliin ei saa mennä farkut jalassa. Kinkyscenen kehittymättömyyttä todella osoittaa se, ettei se kykene kontrolloimaan vieraitaan kuin dresscoden avulla. No eipä siellä bileissä mitään sen kummempaa voi tapahtuakaan, muuten löytyisi toisenlaiset kontrollikeinot.  >:(


submit

  • Vieras
Jos halutaan jatkaa iki-ihanaa dresscode-keskustelua, tehdään se toisessa ketjussa. Jotta kenellekään ei jäisi epäselvyyksiä, Suomessa järjestetään sellaisiakin tapahtumia, joissa ei ole minkäänlaista ohjetta pukeutumiseen.

Pyydän Bemadia lukemaan BDSM-baarin Pelisäännöt ja noudattamaan niitä.

Kuume

  • Vieras
Mulla ainakin tuo dresscode on vaikuttanut jonkin verran tapahtumiin osallistumista. Viimeisimpänä esimerkkinä tuorein kinkypohjola. Meillä touhu on tapahtunut aika arkisesti ja mitään tavan vaatteita kummallisempaa meillä ei kummallakaan ole. Varsinkin tuo miehen vaatekerta on aika räsäistä peruskampetta niin ei olisi ollut mitään päällepantavaa koko tapahtumaan. Vähän jäi mietityttämään olisiko sisälle edes päässyt, joten jäi tapahtuma ainakin tänä vuonna välistä  ::). Vaikka itse pidän kumista, pidän myös muista materiaaleista ja olisi todella kiva jos myös muunlaisia vaatteita näkyisi enemmän kuvioissa.

Tän saa siirtää, en viiti jättää postaamatta ;).

n4103xxl

  • Vieras
Siirrä vaan submit tämäkin, tuli vaan mieleen tosta dresscodesta vielä.  Jyskäläänkin on dresscode, fetish tyyppinen asu. No, ajatellaan nyt vaikka tavallisia farkkuja, niistä vois leikata vaikka ahterin pois ja tehdä chapsin tyyppiset. Tai sit pukeutua vaikka,  boksereihin/stringeihin yms. Harvemmin dresscodessa määrätään materiaalia, vaan se tyyli, pukeudu nii kuin et normaalisti kadulla pukeutuis. Eli, mielikuvitusta vaan peliin, joskus on asuja väännetty mustista jätesäkeistäkin :) ihan siks, että ei ainakaan ole asu ollu esteenä sisäänpääsyyn, jos muut kriteerit on täyttyny  :)

n4103xxl

  • Vieras
Heh, ompelevana immeisenä, täytyy viel jatkaa, mieleeni on jääny yks, mun mielestä aivan loistava idea. Oli täysin alaston nainen, jolle oli kriittisiin kohtiin (ja vähän muuallekin) liimattu kumisia feikki ötököitä, hämiksiä, käärmeitä, liskoja yms... musta se oli tosi hieno asu :) No joo, tossa ei kyl ollu ompelemisen kanssa mitään tekemistä, kiinnitän vaan ite huomiota aina asuihin, missä on käytetty mielikuvitusta :)

kanji

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 95
  • Galleria
Jei, hevonen on kuollut mutta potkitaan sitä vielä vähän lisää.... *sigh* Eikö näitä keskusteluja ole jo käyty..

Jos ei dresscode bileet miellytä pysykää kotona, kuten on ennenkin todettu on tämä maa täynnä dresscode vapaita bileitä.

kanji

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 95
  • Galleria
Kinkyscenen kehittymättömyyttä todella osoittaa se, ettei se kykene kontrolloimaan vieraitaan kuin dresscoden avulla. No eipä siellä bileissä mitään sen kummempaa voi tapahtuakaan, muuten löytyisi toisenlaiset kontrollikeinot.  >:(

Muistelen suunnaltasi sen henkisiä kirjoituksia että bileet on "so last season" joten miksi valittaa täällä?  Pysy kotona niiden monen kymmenen upeaakin upeamman sinuun hullantuneen naisen kanssa, joista ei tosin ensimmäisestäkään ole mitään edes valokuvan muodossa olevaa todistetta.  ::)

Tää riitti mun osalta.. olen niin monella foorumilla lukenut näitä juttujasi..

Hasse.W

  • Vieras
”Emme hyväksy minkäänlaista henkilöihin kohdistuvaa epäasiallista kirjoittelua. …...)

Entäs pelisäännöt ja niiden lukeminen, yllä olevan "kanjin! tekstin suhteen?

Smooth

  • Vieras
”Emme hyväksy minkäänlaista henkilöihin kohdistuvaa epäasiallista kirjoittelua. …...)

Entäs pelisäännöt ja niiden lukeminen, yllä olevan "kanjin! tekstin suhteen?

Padat ja kattilat...

Joten virallisesti: tsot-tsot pojat koetamme olla hiiltymättä liikaa.

 C:-)

TragedyForYou

  • Vieras
Aiheeseen: kumi-asuja näkee mielestäni bileissä ja klubeilla melko vähän- ainakin Helsingissä.
En siis ymmärrä mistä tulee oletus että kaikki bilettävät vain latexit päällä. Lienee mielikuva.
Jyväskylän Bizarre taitaa olla AINOA keillä on tiukka dc- joten tää iänikuinen vouhkaaminen aiheesta vähän naurattaa.

submit

  • Vieras
Ja se Jyväskylänkin tiukka dc-linja on suhteellista ;)

Mun mielestä on kuitenkin hyvä, että uudet kyselevät tarvittaessa dc:sta, ettei sen takia jää bileisiin menemättä, helposti tosiaan näiden foorumikeskustelujen perusteella voi tulla ihan vääristynyt kuva asiasta.

Verna

  • Vieras
Ihan pakko linkittää tässä yhteydessä ;)

http://www.youtube.com/watch?v=QRSwBcB8cL8

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
... Tai sit pukeutua vaikka,  boksereihin/stringeihin yms. Harvemmin dresscodessa määrätään materiaalia, vaan se tyyli, pukeudu nii kuin et normaalisti kadulla pukeutuis.
Kuten dressmanin vaatteisiin?

bemad

  • Vieras
Muistelen suunnaltasi sen henkisiä kirjoituksia että bileet on "so last season" joten miksi valittaa täällä?  Pysy kotona niiden monen kymmenen upeaakin upeamman sinuun hullantuneen naisen kanssa, joista ei tosin ensimmäisestäkään ole mitään edes valokuvan muodossa olevaa todistetta.  ::)

  Minulla on valokuvan muodossa olevia todisteita, lisäksi valokuvan muodossa olevat todisteet ovat pari kertaa käyneet bileissä, Helsingissä ja Turussa.  ;D

  Mutta että kymmeniä... viittaat joihinkin vanhoihin ranskalaismessuihin.

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Siis pitää pysyä kotona, jos ei dresscode bileet miellytä.

Joillekin se on siis sitä, että pysy pois, jos et pukeudu niin kuin osa haluaa.

Vaatteetko ne kinkyn tekeekin? Eikö kinkyn pukeutumisen pitäisi olla mieluummin vapaaehtoista.

Kuka määrää bileissä dresscoden ja mistä vaatimukset voi tietää etukäteen? Siis mikä taho yhdistyksessä sen määrää? Säännöissä sitä ei mainita. Kertokaa järjestäjät.

Voisin pukeutua joihinkin bileisiin, kunhan keksin sopivan asun. Siis "keksin", kun mitään fetissiä tai halua erottua pukeutumisella ei ole. Mitä se sitten kertoisi kinkyydestäni? Ei mitään. Ihan yhtä vähän kuin se, että pukeudun "tavallisesti". Pukeutumiseni olisi varmaan dominoivan miehen pukeutumista, vaikka en ole dominoiva. Minulle on sanottu, että jossain on riittänyt, että ottaa paidan pois, hui kuinka kinkyä.

Ehkä se sitten on pukeutujalta pois, jos kaikki eivät ole pukeutuneet kinkysti ja halua pukeutumisella viestittää mieltymyksiään.

Mutta vastaus ei voi olla pysykää kotona, se on suorastaan loukkaavaa toisen mieltymyksiä kohtaan. Mitään tuollaista ei minulle tulisi mieleenkään sanoa toiselle.

Toki on bileitä (onneksi) ilman dresscodea, mutta esim. Turun 10 v bileet ovat DC bileet. Ei sitä voi juhlia muissa bileissä.

Ei tässä enää tarvitse ihmetellä miksi ihmisiä karsinoidaan sukupuolen, uskonnon tai seksuaalisen mieltymyksen vuoksi, kun kinkytkin on näin suvaitsemattomia.

Jos en mitään "keksi", pysyn poissa dresscode bileistä. Nyt tiedän mitä on olla erilainen.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2011, 12:31 kirjoittanut peace »