Kirjoittaja Aihe: Kinkybileiden dresscodesta ja kinkypukeutumisesta - mitä se kenellekin on?  (Luettu 33043 kertaa)

Smooth

  • Vieras
Ehkä olisi aika minunkin ajatella dresscodea mahdollisuutena eikä pakkona.

Tämä on muuten loistava ajatus ylipäätä, ei siis vaan kinkeyttä ajatellen. Kaikki on kiinni suhtautumisesta...

Tämä on taas tietty OT, mutta eräs tarina kertoo kahdesta Saharaan lähetetystä kenkäkauppiaasta. Ensimmäinen niistä lähettää päämajaan viestin: "tehtävä on on mahdoton, kukaan ei käytä täällä kenkiä, hakekaa minut pois", toinen taas: "onpa loistava paikka, kukaan ei käytä vielä kenkiä, lähettäkää niitä lisää".

Ja palaan OT:stä takaisin :)

Enismmäisiin bileisiin hermoilin vaatetusta aika tavalla. Nyt ei enään tietenkään. Ja nostan hattua kaikille, ketkä näevät vaivaa silloinkin kun ei ole DC:tä. Minusta tämä on enemmän kanssaihmisten/-juhlijoiden kunnioitamiskysymys. Vaikka viihtyisinkin rennosti farkuissa tai tuulipuvussa ( ::)), eikä DC:tä ole, yleisen viihtyvyyden kannalta ehkä olisi kivempaa kun en kyseisessä tuulipuvussa paikalle ilmaannu.

Mutta en kyllä näe kovin kinkypukeutumisena alastomuuttakaan. Tiedättehän ne pelkissä kalukukkaroissa heiluvat tyypit? Tai ilman sitä kukkaroa heiluvat... Mutta se nyt vaan oli minun mielipide.

TragedyForYou

  • Vieras
Alastomat tai kalukukkaroiset bileissä/klubeilla ei munkaan silmääni miellytä, mutta hyväksyn tietenkin. En mäkään varmaan kaikkien silmiä miellytä, joten antaa tosiaan kaikkien olla sellaisia kuin ovat ja toteuttaa itseään. :D
Kyllä Suomesta taatusti löytyy kinkyiset pippalot kaikenlaisille, dc:llä ja/tai ilman. :)
( mun mielestä miehellä tumma puku hakkaa mennen tullen monta kertaa väkisin väännetyn "pervoasun")

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vaikka viihtyisinkin rennosti farkuissa tai tuulipuvussa ( ::)), eikä DC:tä ole, yleisen viihtyvyyden kannalta ehkä olisi kivempaa kun en kyseisessä tuulipuvussa paikalle ilmaannu.


Ja kaikki tuulipukufettarit kokivat juuri suuren pettymyksen.

Mustaan pukuun yhdistettynä kalukukkaro voisi näyttää aika hyvältä.
http://blackrussian.ytmnd.com/

Smooth

  • Vieras

Mustaan pukuun yhdistettynä kalukukkaro voisi näyttää aika hyvältä.
http://blackrussian.ytmnd.com/

Hitsi.
En näe siinä linkissä muuta kun jonkun vuorikiipeilymainoksen ja mustan ruudun.
Niin olisin kiinnostunut kalukukkaroidusta MIB:sta.

Leccare, en saa enään unta tuskin koskaan... :o

I-me

  • Vieras

Mustaan pukuun yhdistettynä kalukukkaro voisi näyttää aika hyvältä.
http://blackrussian.ytmnd.com/

Hitsi.
En näe siinä linkissä muuta kun jonkun vuorikiipeilymainoksen ja mustan ruudun.
Niin olisin kiinnostunut kalukukkaroidusta MIB:sta.
Ainakin firefox näyttää tuon pätkän ongelmitta, taitaa olla selainpohjainen ongelma..

subula

  • Vieras
Musta tää vouhkaaminen on turhaa tästä aiheesta, toki kiva että keskustellaan. Mä en ainakaan koe että kumi ja nahka olis ne ainoot mitä voi laittaa päälle. Ite pääsin viime syksyn BC:hen ihan helposti sisään korkkareilla, sellasella reikäsellä catsuitilla, rintsikoilla ja sihteerityylisellä hameella ja kukaan ei tullut valittamaan. Tavallisessa baarissa sen sijaan sain enemmänkin katseita. :D

Jokainen pukeutuu niinkuin pukeutuu ja musta on hyvä että osaan paikoista on dresscode (tuntuu jotenkin juhlavammalta. niin no saahan sitä olla alstikin) ja osaan taas ei. Miksi valittaa? Kyllä niitä kinkereitä löytyy jokaiseen makuun. Ei lateksilla mikään ylivalta ole, sanon minä joka en tykkää kovinkaan paljon räikeästä fetissipukeutumisesta.

PeterFlo

Miksiköhän tiukat siniset farkut eivät muka täyttäisi pukeutumisvaatimusta. Ne voivat olla jonkun mielestä oikeinkin ne ainoat koodiston ( mikä lienee?? ) mukaiset asusteet. Tiedän ainakin yhden masterin, joka pitää kyseistä asustetta parhaana tapana pukea sub, vaikka sitten mihin vaan pääkaupunkiseudun inside biletyksiinkin :)

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Itse suosin perus juhlapukeutumista, DC bileisiin jotain tullut kehiteltyäkin. Koen että DC pointti pitäisi olla se rajaaminen mihin jäsenyyskin sopisi. jos DC pointti on tunnelman tekeminen niin sitten DC pitäisi kiristää huomattavasti ja kylmästi jättää suurinosa "kinkymausteisesta" pois koska käytännössä sitä ne on teinien päällä nykypäivänä. Esimerkeiksi mainitakoon että viimekesän Agroksenmäen jäsenyyden vaatineissa bileissä imho oli fiksumpaa pukeutumista kuin Viime syksyn Bizarressa. Ei siinä, kyllä itsekkin bizarren bileisiin muutaman mutkan vuoksi päädyin mitä koomisimpaan asuun.

Oma lukunsa on sitten se kun alkaa kehitellä DC mukaista asua mikä olisi mahdollisimman kaukana haetusta. Eiköhän jokuvuosi kun taloustilanne yllättää positiivisesti minut nähdä plussapalloasussa DC bileissä.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Sekin nähty ja koettu, että oikeantyylinen DC-pukeutuminen on pelkät alushousut ja kalukukkaro. Mutta jos mies pukeutuu kilttiin ja t-paitaan, se ei kelpaa.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Sekin nähty ja koettu, että oikeantyylinen DC-pukeutuminen on pelkät alushousut ja kalukukkaro. Mutta jos mies pukeutuu kilttiin ja t-paitaan, se ei kelpaa.

Tavallinen t-paita on melkeistäänpä aina ei-hyväksyttyjen listalla dc-bileissä vaikka sen yhdistäis mihin...

MarkoT

Sekin nähty ja koettu, että oikeantyylinen DC-pukeutuminen on pelkät alushousut ja kalukukkaro. Mutta jos mies pukeutuu kilttiin ja t-paitaan, se ei kelpaa.

Tavallinen t-paita on melkeistäänpä aina ei-hyväksyttyjen listalla dc-bileissä vaikka sen yhdistäis mihin...

Hassua että missään ei ole tästä mainintaa, jos näin on.

submit

  • Vieras
Aukottomia dc-ohjeita on mahdotonta tehdä (paitsi joihinkin kumi- tms tiukan dresscoden bileisiin). Painotus on sanalla "tavallinen T-paita" ei käy. Olen nähnyt esim. revittyjä tai leikeltyjä T-paitoja dc-bileissä (Jkl:ssa ainakin). Sanoisin, että kokonaisuus ratkaisee. Esim. T-paita korsetin alla toiminee. No, tilanteet vaihtelee, se kai on aika tavallista, että "tavallisia" yläosia riisutetaan joskus ovella, jotta asu täyttäisi dc:n, ettei ketään tarvitsisi käännyttää ovelta.

Edelleenkin suosittelisin epävarmoissa tapauksissa kysymään asusta etukäteen tapahtuman järjestäjältä.

Aikaisemmin joku puhui farkuista bileasuna. Taatusti farkuissakin voi päästä sisään jos kokonaisuus on kinky (mitä se taas sitten kenelle on). Esim.  perinteisen "Tom of Finland" -tyylisen asun farkkuineen kuvittelisin olevan dc-asu - olis aika omituista, jos ei olisi  :o
Tai esim- piukeat farkut, fetissikengät/-saappaat ja vaikka korsetti + panta ja kahleita/piiskoja jne.

roosa

  • Vieras
Mä jätin Jyväskylän bileet väliin, koska en ollut varma, kelpaisinko tämän hetken lempiasussani (korsetti, satiinipöksyt ja maiharit) sinne.  Mulle pukeutumien on enemmän mielentila. Tällä hetkellä miellyttää kengät joilla pääsee nopsaan harppoen paikasta toiseen. Paljastelijapuolelleni taas on yhdentekevää, mitä on päällä... pointti kuitenkin on siinä et voi halutessaan vilauttaa.

Ei kinkyys voi olla vaatteista kiinni. Tai jos on, niin sitä mä en ole. Pääasia, että saan olla minä.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Mä jätin Jyväskylän bileet väliin, koska en ollut varma, kelpaisinko tämän hetken lempiasussani (korsetti, satiinipöksyt ja maiharit) sinne. 

Tän kuvauksen perusteella sanoisin että varmasti olisit päässyt.

viana

  • Vieras
Voi kun ihmiset eivät jättäisi bileitä väliin DC:n pelossa :( Itsekin vielä vajaa pari vuotta stressasin ihan sikana, ja nytkin jostain syystä stressailin kamalasti miesseuralaisen puolesta, mutta eipä tuo Jyväskyläkään olllut yhtään niin tiukka kuin luultiin, onneksi.

Ottakaa nyt ihmiset reilusti vaan yhteyttä järkkäreihin, jos oma asu pelottaa. Kyllä ne kertovat, pääseekö sillä :)