Ilmiön hyvin tiivistävä nosto Lauralta:
Oon joskus käynyt lukemassa deittipalstaa, kun uusi subimies siellä ilmoittaa olemassa olostaan ja kirjoittaa 2 lauseen ilmoituksen täynnä kirjoitusvirheitä. Sitten muutaman päivän päästä hän kommentoi ilmoitukseen "EKS OO KETÄÄÄÄ" ja sitten onkin profiili kadonnut.
Jossain taidetaan sanoa, että
jos haluu saada, on pakko antaa - tässä yhteydessä se tarkoittaa, että seuranhakijana täytyy laittaa itsensä kunnolla peliin eikä noin kuin Laura kuvasi. Siihen vaaditaan itsetuntemusta ja kärsivällisyyttä (jotenkin luulisi muuten, että ne olisivat subille välttämättömiä ominaisuuksia yleensäkin...).
Sama ilmiö näkyy nopeammassa mittakaavassa myös Baarin chatissa. Käydään kurkkaamassa että
mitä on tarjolla ja sekunneissa pois, kun huomataan, että siellä jengi naljailee toisilleen, jakaa ruokareseptejä tai viljelee jotain hämärää kulttuuritsättiä (touché!). Eikä nimimerkeistä edes näe (pitäisikö muka?) että tuo ja tuo on mun makuni mukainen dom(me) / subi.
Olen hieman sitä mieltä että
Karthago... eiku, että seuran ja vallankin seuran etsiminen epäsymmetrisessä asetelmassa on kiinni sekä taidosta, onnesta että paneutuvasta ja toista osapuolta (roolista riippumatta) kunnioittavasta asenteesta. Miitit ja bileet ovat avain ihmisiin ja tähän kulttuuriin tutustumiseen.
Mr Birch