Kirjoittaja Aihe: Ovatko uusia subeja etsivät dominat taruolentoja?  (Luettu 368 kertaa)

Dreamer94

Hei vaan, olen uusi käyttäjä ja silmäilin läpi KAIKKI deittipalstan ilmoitukset.
96% ilmoituksista olivat M etsii N, joko subi vailla dominaa tai master hakemassa sub naista. Loput ilmoitukset olivat sub nainen etsimässä dom miestä tai pari etsimässä jotain.
16 sivua deitti ilmoituksia ja niistä 0 oli domina etsii subia. Kyl miusta tuntuu et ei näitä subeja hakevia nais dominoita ole edes olemassa  :o
Prove me wrong if you disagree

MikkoMystikko

Vs: Ovatko uusia subeja etsivät dominat taruolentoja?
« Vastaus #1 : tänään kello 06:18 »
Emmä lähde todistelemaan, mutta muistan lukeneeni että naisdomeja kyllä on skenessä. Ja olen tainnut tavatakin yhden, ainakin skeneläinen oli ja noin... (olen tavannut kyllä muutaman skeneläisen, mutta tämä oli nainen ja amazon-dom tyylinen sanoisin).

vlk77

« Vastaus #2 : tänään kello 06:33 »
On tuollaisiakin ilmoituksia joku näkynyt täällä seuratessa. Mutta veikkaisin että saavat sen verran epäkelpoja vastauksia että poistavat viestin aika nopeasti.

MikkoMystikko

« Vastaus #3 : tänään kello 06:55 »
On tuollaisiakin ilmoituksia joku näkynyt täällä seuratessa. Mutta veikkaisin että saavat sen verran epäkelpoja vastauksia että poistavat viestin aika nopeasti.

Voi olla sekin. Mä esitin kerran miehenä naista yhessä nettiroolipelissä (World of Warcraft) ihan vaan koska tykkäsin siitä naishahmosta, en yhtään seuramielessä. Sain ihan liikaa kaikenlaista huomiota miehiltä, varatuiltakin ja niiltä varsinkin, tasan siihen asti kunnes paljastin että mulle on mulukku. Sitten jäi vain ne harvat aidot miehet jäljelle, ja he onkin hyviä miehiä täytyy sanoa. Kovia kun mitkä tappelemaan jos tulee tappelu, mutta myös tosi karismaattisia ja hyväsydämisiä.

Poitti, on että jos olet nainen, niin se seuranetsijöiden määrä, ainakin netissä, voi olla turhan suurta. Ja kerran mä hyväkroppaisena pukeuduin (ihan tosielämässä siis) naisten tiukkoihin farkkushortseihin, ja mulla on kuulemma parempi perä kuin monella naisella (joopa joo), ja siellä aamuvarhain asemalla kävellessä yksi mies näki mut kaukaa ja rupesi heti lähestymään. Mutta kun näki mut, niin tuli simmosta "hyi v-ttu" -yskimistä aggressiivisesti.

Miehet on elukoita eikä hyvässä mielessä. Ei todellakaan kaikki miehet, mutta... kuitenkin. Ja naisilla on hyvä vaisto.

Ja siis pointti on, että naiset saa ainakin netissä varmaan vieläkin aivan liikaa lähestymisyrityksiä miehiltä. Prove me wrong?

Greta

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
« Vastaus #4 : tänään kello 09:18 »
Jos jaksat seurailla sivustoa pidempään kuin pari päivää, niin kyllä Dommejakin aina välillä ilmoituksissa vilahtaa.
Iso osa meistä on vaan todella kyllästyneitä etsimään seuraa, tai hoitaa sen jollain muulla tavalla kuin huutelemalla täällä.

Laura

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Fucking sunshine
  • Galleria
« Vastaus #5 : tänään kello 09:58 »
Dreamer94, olet siis tiistaina rekisteröitynyt baariin ja valitat jo, kun ei löytynyt mieleistä seuraa  :)) Oliko oletus, että dominoivia naisia on paljon deittipalstalla ja voit sieltä käydä valitsemassa mieleisesi?

Oon joskus käynyt lukemassa deittipalstaa, kun uusi subimies siellä ilmoittaa olemassa olostaan ja kirjoittaa 2 lauseen ilmoituksen täynnä kirjoitusvirheitä. Sitten muutaman päivän päästä hän kommentoi ilmoitukseen "EKS OO KETÄÄÄÄ" ja sitten onkin profiili kadonnut. Ei näin...

Tsemppiä seuranhakuun!  :) Mene mukaan miitteihin ja bileisiin. Tule baarin discordiin. Ehkä mieleistä seuraa joku päivä löytyy.

Mr Birch

• V.I.P.
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
« Vastaus #6 : tänään kello 10:28 »
Ilmiön hyvin tiivistävä nosto Lauralta:

Oon joskus käynyt lukemassa deittipalstaa, kun uusi subimies siellä ilmoittaa olemassa olostaan ja kirjoittaa 2 lauseen ilmoituksen täynnä kirjoitusvirheitä. Sitten muutaman päivän päästä hän kommentoi ilmoitukseen "EKS OO KETÄÄÄÄ" ja sitten onkin profiili kadonnut.

Jossain taidetaan sanoa, että jos haluu saada, on pakko antaa - tässä yhteydessä se tarkoittaa, että seuranhakijana täytyy laittaa itsensä kunnolla peliin eikä noin kuin Laura kuvasi. Siihen vaaditaan itsetuntemusta ja kärsivällisyyttä (jotenkin luulisi muuten, että ne olisivat subille välttämättömiä ominaisuuksia yleensäkin...).

Sama ilmiö näkyy nopeammassa mittakaavassa myös Baarin chatissa. Käydään kurkkaamassa että mitä on tarjolla ja sekunneissa pois, kun huomataan, että siellä jengi naljailee toisilleen, jakaa ruokareseptejä tai viljelee jotain hämärää kulttuuritsättiä (touché!). Eikä nimimerkeistä edes näe (pitäisikö muka?) että tuo ja tuo on mun makuni mukainen dom(me) / subi.

Olen hieman sitä mieltä että Karthago... eiku, että seuran ja vallankin seuran etsiminen epäsymmetrisessä asetelmassa on kiinni sekä taidosta, onnesta että paneutuvasta ja toista osapuolta (roolista riippumatta) kunnioittavasta asenteesta. Miitit ja bileet ovat avain ihmisiin ja tähän kulttuuriin tutustumiseen.

Mr Birch

oPoika

« Vastaus #7 : tänään kello 11:44 »
Luulen, että seuranhaku perusheterosuhdettakin etsiessä perustuu ennen kaikkea johonkin lokeroon sujahtamiseen. Ihmiset, joilla ei ole lokeroa, jäävät helposti ilman seuraa.

Vaikka tekisi juuri niin kuin muut tai ammattilaiset neuvovat, niin ei se välttämättä johda seuran löytämiseen. Parinvalinta on hienovireistä tunteiden ja vaistojen leikkiä, johon voi vaikuttaa vain rajallisesti tietoisia valintoja tekemällä.

Pikkupöllö

• Asiakas
  • **
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
« Vastaus #8 : tänään kello 12:33 »
Lokerointia olennaisempaa on osata kertoa itsestään ja osata asettua edes jonkin verran toisen osapuolen asemaan sitä tehdessään.

Peruskäytöstavat ovat myös olennaiset - eräskin Domme manasi minulle naisten kesken, miten osa subimiehistä alkaa heti käyttäytyä kuin hänkin olisi heidän subinsa kun huomaa hänen olevan Domme, ja osa vielä kinuaa seuraa, sen sijaan että kohtelisi chatissa ihan kuin ihmistä ylipäätään. Ei se ole dominoivaa kohtaan sen sopivampaa kuin dominoivankaan on sopivaa alistaa satunnaista subia ilman että siitä on sovittu.

oPoika

« Vastaus #9 : tänään kello 13:46 »
Lokerointia olennaisempaa on osata kertoa itsestään ja osata asettua edes jonkin verran toisen osapuolen asemaan sitä tehdessään.

Peruskäytöstävat ja toisen huomioiva käytös ovat tietenkin tärkeitä, mutta ei se lokeroon sujahtamista takaa. Näen tämän eräänlaisena karismakysymyksenä. Karismaa joko on tai ei ole, se on synnynnäinen ominaisuus. Samalla tavalla jotkut onnistuvat kohtaamaan muita ja toiset eivät.

Dreamer94

« Vastaus #10 : tänään kello 14:46 »
Dreamer94, olet siis tiistaina rekisteröitynyt baariin ja valitat jo, kun ei löytynyt mieleistä seuraa  :)) Oliko oletus, että dominoivia naisia on paljon deittipalstalla ja voit sieltä käydä valitsemassa mieleisesi?

Oon joskus käynyt lukemassa deittipalstaa, kun uusi subimies siellä ilmoittaa olemassa olostaan ja kirjoittaa 2 lauseen ilmoituksen täynnä kirjoitusvirheitä. Sitten muutaman päivän päästä hän kommentoi ilmoitukseen "EKS OO KETÄÄÄÄ" ja sitten onkin profiili kadonnut. Ei näin...

Tsemppiä seuranhakuun!  :) Mene mukaan miitteihin ja bileisiin. Tule baarin discordiin. Ehkä mieleistä seuraa joku päivä löytyy.
En olettanut löytäväni "mieleistä seuraa"; sen verran realisti olen. Vaikka kemiat kohtaisivat, pitää myös sijainnin kohdata. Asun Kaakkois-Suomessa pienessä kaupungissa. Mie olen valmis matkustamaan jonkin verran, mutta en mitään 500km edestakas matkoja. Lähinnä nyt ittäni huvitti tuo deittipalsta, kun siellä oli pelkästään ukot huutelemassa ja sen takia tein tän postauksen.

Miiteissä ja bileissä olisi kiva kyllä käydä. Katselin täältä baarista ja fetLivest tapahtumia ja kaikki niin pirun kaukana. Joku päivä lähden kyllä johonkin isompaan tapahtumaan, sen verran kiinostusta on.