Kirjoittaja Aihe: Ovatko uusia subeja etsivät dominat taruolentoja?  (Luettu 2573 kertaa)

Pip

Vs: Ovatko uusia subeja etsivät dominat taruolentoja?
« Vastaus #15 : 13.07.2025, 00:32 »
Olen suhteellisen samaa mieltä edellisen kanssa. Itsetuntemus ei tule ulkoapäin vaan nimenomaan itsensätuntemisen kautta, johon tietenkin tarvitaan myös ulkopuolista arvostelua. Mikäli arvostelu on pelkästään nedatiivistä, niin siihen helposti reagoituu itsensä halventamisella, mutta mikäli arvostelu onkin positiivistä, niin itsetunto lähtee nousemaan terveellä tasolla.

mistrella

« Vastaus #16 : 13.07.2025, 22:04 »
Minä olen dominoiva nainen ja minulla oli täällä  seuranhakuilmoitus. Suurin osa saamistani vastauksista oli ihan asiallisia. Kävin useamman kanssa kahvilla ja kaikki tapaamani henkilöt olivat mielenkiintoisia ja oli kiva tutustua kinky-väkeen. Löysin myös täältä itselleni subi seuraakin ja osan kanssa sessiot jatkuvat edelleenkin. Viestejä tuli vain niin paljon etten pystynyt kaikille vastaamaan.

Mies maalta-69

• Kanta-asiakas
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
« Vastaus #17 : 14.07.2025, 06:27 »
"Tarjonta" ei vastaa "kysyntää"  :-\

Mr Birch

• V.I.P.
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
« Vastaus #18 : 14.07.2025, 08:58 »

Ehkäpä tämä ei ole kaikkein toimivin tapa ajatella, kun kyse on valtasuhteisiin perustuvista leikeistä ja ihmissuhdeasetelmista, jos puhutaan ei-kaupallisesta toiminnasta.

Mr Birch

Vimpula

• Uusi asiakas
  • *
  • Property of Juutti ❤️
  • Galleria
« Vastaus #19 : 14.07.2025, 17:05 »
Minä olen omassa suhteessani visusti s, mutta tähtien ollessa oikeassa asennossa kiinnostaa myös Dommeilu sopivassa seurassa. Olen joskus hakenut siihen tällä sivustolla seuraa, tuloksetta. En puhu muiden puolesta, mutta minun puolestani seuranhaku on ollut ongelmallista.

Jos haluan olla Domme, haluan silloin myös olla vallan kahvassa (toki toisen rajoja kunnioittaen). Olen kokenut haasteelliseksi sen, että jos olen hakenut seuraa Domme-statuksella, minut on laitettu helposti jonkinlaiseen subimiehen itsensä määrittelemään boksiin. Sen sijaan, että miehet olisivat nöyrästi lähestyneet, esitelleet itsensä ja kyselleet, mitä minä haluaisin, he ovat lähestyneet usein itse kertoen, mitä heille tai heidän pitäisi tehdä. Tämä yhtälö on minusta käsittämätön ja vie minulta välittömästi sen vallan tunteen pois. Koen tulleeni kohdelluksi ei Dommena, vaan jonkinlaisena palveluntarjoajana, mikä ei ollenkaan houkuta seuranhakuun. Pahimmassa tapauksessa subimies asuu toisella puolella Suomea ja odottaa minun järjestävän itseni hänen luokseen, ei osaa kertoa itsestään yhtään mitään ("Tässä olisi subimies! En osaa kertoa mitään, mutta kysy!") ja odottaa saavansa kotiinkuljetuksella juuri tilaamaansa palvelua. Tulee tällöin mieleen, että entäs minä? Minä en ole mikään paketti-Domme aikuisviihdekuvastosta, en välttämättä halua samoja asioita kuin mitä minulle kovasti ehdotetaan. Olen ihan oma itseni, mutta kuka siihen haluaisi tutustua? Entä onko sub itse valmis näkemään vaivaa, kertomaan itsestään ja matkustamaan minun luokseni?

Edellisiä lainatakseni, "kysyntää" tuntuisi olevan, mutta mikäli olet etsimässä autoa, et ehkä osta taloa  ;D Sanat Domme ja sub ovat vain viitteellisiä rooleja, joille kukin antaa oman merkityksensä. Eivätkä ne merkitykset tunnu helposti kohtaavan. Subit hakevat kokemukseni mukaan usein itselleen nautintoa, mutta se tehdään tavalla, joka ainakin omalla kohdallani nimenomaan syö Dommen valtaa (ja mielenkiintoa).

Tämän saa tulkita myös seuranhakuilmoituksena, jos siellä nyt joku kiva ihminen sattuu olemaan  :)

Mies maalta-69

• Kanta-asiakas
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
« Vastaus #20 : 14.07.2025, 18:16 »

Ehkäpä tämä ei ole kaikkein toimivin tapa ajatella, kun kyse on valtasuhteisiin perustuvista leikeistä ja ihmissuhdeasetelmista, jos puhutaan ei-kaupallisesta toiminnasta.

Mr Birch
Toki näinkin. Jos löydätte hyvän, toimivan D/s suhteen, niin pitäkää siitä kovaa kiinni. Ei turhan yleistä herkkua tämä.